Па, не шалим се. Нормално је да има неких пропуста или нелогичности: уопште не верујем у стопостотну успешност, или исправност у било чему, камоли у одржавању сложеног система какве су железнице. Појаве се ненадано неке паре - а много их је у европским фондовима, реално - па се уради нешто преко реда, као то за Копривницу. Глупо је, али неће зато пропасти. Од Загреба до Словеније ипак нема много, поправиће се и то.
Важнија је генерална идеја, тј. принцип: за разлику од нас, који се курчимо двоколосечном пругом за 200 на сат на једном правцу, на којем 200 на сат не треба уопште, а 2. колосек за сада свакако не северно од Новог Сада - док нам се, у исто време, укупна мрежа распада, посебно у деловима земље где је пре једног века железница била на ту негде, нивоу Француске (рецимо, Банат) - Хрвати улажу прво у најлошије (а значајне) деонице, затим граде други колосек где треба, па скромно почињу и нове пруге, дакле, поправљају систем корак по корак.
То је органски, логичан и природан напредак, а ја једино у такав и имам поверења.