Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Jos kad bi ovako odrzavali potsisano ovaj nasip... bilo bi super, ono pre divljanje korova oko njega koji ga je verovatno i razgradjivao malo je bilo ponizavajuce za centralne delove grada, sledeci korak bi trebao da bude da postave bukobrane koji su ujedno i zastitna ograda pored zeleznicke pruge.
 
Никако букобране, онда би овакви лепи кадрови били незамисливи :( Боље жичана ограда са бодљикавом жицом у нивоу ножице насипа. И онако је пруга иза пословних зграда.
 
Ma ja to zbog buke kad krenu da sviraju vozovima to odzvanja brate , ili im jednostavno zabraniti da sviraju nepotrebno u gradskim naseljima
 
Mozda ce u sklopu remonta pruge u naredne 3 godine postaviti i bukobrane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487109#p487109:stz8l04e je napisao(la):
RioBL » 25 Oct 2017 06:20 pm[/url]":stz8l04e]Mozda ce u sklopu remonta pruge u naredne 3 godine postaviti i bukobrane.

Apropo buke, S-bahn prolazi u Berlinu pored samih zgrada, na svakih 5 minuta, ako ne i cesce...takodje i ICE vozovi i ostali regio vozovi. Ne postoje zvucne barijere. Jednostavno, pruga je uradjena tako da se buka ne pravi. Sto se tice sirena, one se koriste kada moraju i zbog toga se, barem po meni ne treba graditi zvucna barijera.
Fotografija preuzeta sa http://www.alamy.com
 
Реконструкција барске пруге, на 77 километара дугој деоници од Ресника до Ваљева, почела је у јуну прошле године. Радови су у завршној фази, коштаће око 80 милиона долара, а финансирају се руским кредитом. Планирано је да обновљеном трасом возови крену 14. новембра, пројектованом брзином до 100 километара на час.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... a-sat.html
 
Ja volim kada u daljini čujem sirenu voza i zamislim onaj dodatni zvuk klaparanja ćk, ćk, ćk....
 
Pa znas kako nije ni Berlin savrsen, iskreno meni se ne dopada ova slika gde vozovi u istorijskom centru prolaze ljudima ispred prozora, i prosto me nervira to kad mi zdravo za gotovo prihvatamo resenja neka kao ovo u Berlinu cim vidimo ovako nesto u fazonu smo pa da ako je u Berlinu tako onda je to to , pa da vidis nelegalno naselje u centru Berlina jel bi prihvatio to kao normalnu stvar?
 
Ocigledno nisi procitao moj post na nacin kako je napisan.

na stranu kome se sta dopada ili ne, ali uzimanje zdravo za gotovo tj. uzimanje Berlina kao etalon zbog cega bi trebalo da svuda bude tako ili barem priblizno, to u nijednom trenu nisam napisao.

Jasno i glasno sam napisao, infrastruktura je uradjena na takav nacin da zvucna barijera nije potrebna. Da li prolazio autobus ispred zgrade ili voz na nekoliko metara visem nivou od ulice, potpuno je svejedno, saobracaj postoji pa postoji. Samo sto je mozda cak i manja buka, jer na tom potezu ne postoji intezivan drumski saobracaj.
Ono sto je kod nas u Srbiji evidentno je da se pocelo sa ugradjom zvucnih barijera....ali na zalost postoji gomila primera gde su te barijere postavljene bez da imaju valjanu argumentaciju zasto je tako uradjeno....pogotovo sto je buka i dalje ista iza njih...tj naselja ili isturene kuce nisu adekvatno zasticene.
Evo i jedan konkretan primer: Deo obilaznice oko Batajnice, uradjeno je nekoliko panela, kao da zastite delove naselja....a deo naselja (koje bas i nije toliko blizu same obilaznice) nocu cuje svaki kamion koji prodje preko nadvoznjaka.
Moj je osecaj da se toj tematici ne prilazi na adekvatan nacin.
Da se vratimo na Berlin, da spomenuo sam Berlin kao dobar primer upotrebe adekvante infrastrukture koja prolazi i kroz istorijski deo grada i kroz novi deo grada, a da pri tom ne pravi buku koja ugrozava ljude koji tu zive ili rade. I ne, nisam uzeo zdravo za gotovo, nego dao argumente.
Evo jos jednog primera.
 
Izgleda da je rešeno kuda će opasne materije...

Screenshot-2017-10-29.png


http://infrazs.rs/javne-nabavke/
 
Nije bas najjasnije dokle se stiglo sa gradnjom pruge Beograd-Budimpesta osim sto je jasno da tu postoji mnogo laganja i odlaganja rokova...
Podseticu malo:
Prvo je isla prica 2014 godine:"studija izvodljivosti gotova za 3 meseca radovi gotovi za dve i po godine "
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... odine.html

2015 godine receno da ce svi radovi biti gotovi do 2018 godine
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... pesta.html

A sada verovali ili ne prica da su poceli radovi na novom tunelu Cortanovci koji "pegla" trasu i da ce ti radovi biti gotovi za 52 meseca
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... pruge.html

Moze li neko da mi objasni da li sam ja kao neki inzenjer ovde lud ili sta je u pitanju?Sada ispada da je samo za tunel potrebno 52 meseca sto je CETIRI I PO GODINE..
Pritom uopste nije jasno da li se ostatak pruge Beograd-Novi Sad rekonstruise a da ne govorim o ostatku od Novog Sada do madjarske granice....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487931#p487931:2x4bx60o je napisao(la):
spider92 » Ned Okt 29, 2017 8:32 pm[/url]":2x4bx60o]Nije bas najjasnije dokle se stiglo sa gradnjom pruge Beograd-Budimpesta osim sto je jasno da tu postoji mnogo laganja i odlaganja rokova...
Podseticu malo:
Prvo je isla prica 2014 godine:"studija izvodljivosti gotova za 3 meseca radovi gotovi za dve i po godine "
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... odine.html

2015 godine receno da ce svi radovi biti gotovi do 2018 godine
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... pesta.html

A sada verovali ili ne prica da su poceli radovi na novom tunelu Cortanovci koji "pegla" trasu i da ce ti radovi biti gotovi za 52 meseca
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... pruge.html

Moze li neko da mi objasni da li sam ja kao neki inzenjer ovde lud ili sta je u pitanju?Sada ispada da je samo za tunel potrebno 52 meseca sto je CETIRI I PO GODINE..
Pritom uopste nije jasno da li se ostatak pruge Beograd-Novi Sad rekonstruise a da ne govorim o ostatku od Novog Sada do madjarske granice....


2018. su svi odmah videli da je nerealan rok. Beograd - Stara Pazova Počinje od kraja novembra i rok je 36 meseci. Novi Sad - mađ. granica najavljuju od sledeće godine, to ćemo tek da vidimo. Moja prognoza je da se tempira da Novi Sad - mađ. granica počnu radovi tako da bude gotovo kad i Stara Pazova - Novi Sad. Tih 52 meseca su rok za celu trasu Stara Pazova - Novi Sad.
 
E a svi se bunimo sto kasne radovi na srpskom delu a madjari jos nisu ni pobili ašov.
 
Pa kad ih boli ćošak za tu prugu, samo mi jurišamo da vraćamo kinezima kredit.
 
Da li misliš da je Srbija ekonomski spremna da otplati izgradnju te pruge, nabavku vozova koji mogu da idu 200 km/h (a tek smo kupili 21 Štedlera koji idu do 160 km/h) i održavanje te pruge? Da li je Srbija spremna insitucionalno da čuva tu prugu od krađe opreme i da natera železnice koje svesno uništava da je održava?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487961#p487961:1st43175 je napisao(la):
Kokos » Ned Okt 29, 2017 11:02 pm[/url]":1st43175]Da li misliš da je Srbija ekonomski spremna da otplati izgradnju te pruge, nabavku vozova koji mogu da idu 200 km/h (a tek smo kupili 21 Štedlera koji idu do 160 km/h) i održavanje te pruge? Da li je Srbija spremna insitucionalno da čuva tu prugu od krađe opreme i da natera železnice koje svesno uništava da je održava?

Nije Štedler, nego Štadler, nema umlauta.
 
To verovatno daju te ogromne rokove da bi se "lozili " pred narodom odnosno da uzmu Mrkinu krilaticu "eto mi uradismo pre roka "
 
Vrh