Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486406#p486406:33v1zzoz je napisao(la):
Пантограф » Sat Oct 21, 2017 10:16 am[/url]":33v1zzoz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486311#p486311:33v1zzoz je napisao(la):
RioBL » 20 Oct 2017 07:32 pm[/url]":33v1zzoz]

Sto se toga tic, to bi nesumnjivo bilo gradjevinski puno lakse i sigurnije...ali samo gradjevinski. Da li si ti negdje mvbg vidio stepenicu na peronu?
Ovakvim spustanjem napravila bi se stepenica a da li je to bezbjedno...cisto sumnjam. Sta ako neko promasi stepenicu i podleti pod voz?

https://en.wikipedia.org/wiki/Boileau_premetro_station

При чему је у нашем случају потребно знатно мање спуштање.

U nasem slucaju je potreban samo jedan stepenik sto je puno opasnije nego 5 kao na tramvajskoj stanici u Briselu. No dobro, buducnost ce pokazati sta ce se tu desavati.

P.S. zanimljiva stanica a svidja mi se i ideja premetroa. :kk:
 
управо тако као на тој станици треба урадити и на Вуковом споменуку, дакле спустити само део ка шинама, а централни део да остане на садашњој висини. пар степеништа и једна рампа, завршен је посао
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486579#p486579:182ul0gx je napisao(la):
aspazija80 » Ned Okt 22, 2017 5:00 pm[/url]":182ul0gx]Jel zna neko zasto trasa pruge Beograd-Budimpesta ide preko Fruske gore?Pruga Beograd-Novi Sad vec postoji i ide preko S Karlovaca jer tu je i teren mnogo jednostavniji.Ovamo se hvale kao grade neke preskupe tunele...
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... pruge.html

I nova pruga ide preko Sremskih Karlovaca! Sadašnja trasa od Beške do Sremskih Karlovaca je krivudava i ne dozvoljava brzine veće od 70 km/h, te se gradi nova "ispeglana" deonica sa parametrima za 200 km/h. Taj tunel ne ide kroz središte Fruške Gore već je kod Čortanovaca i dužine 1100 m. Čak i stara deonica ima nešto kraći tunel Čortanovci!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486587#p486587:3dv9jo5q je napisao(la):
WLABmz » Sun Oct 22, 2017 5:49 pm[/url]":3dv9jo5q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486579#p486579:3dv9jo5q je napisao(la):
aspazija80 » Ned Okt 22, 2017 5:00 pm[/url]":3dv9jo5q]Jel zna neko zasto trasa pruge Beograd-Budimpesta ide preko Fruske gore?Pruga Beograd-Novi Sad vec postoji i ide preko S Karlovaca jer tu je i teren mnogo jednostavniji.Ovamo se hvale kao grade neke preskupe tunele...
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... pruge.html

I nova pruga ide preko Sremskih Karlovaca! Sadašnja trasa od Beške do Sremskih Karlovaca je krivudava i ne dozvoljava brzine veće od 70 km/h, te se gradi nova "ispeglana" deonica sa parametrima za 200 km/h. Taj tunel ne ide kroz središte Fruške Gore već je kod Čortanovaca i dužine 1100 m. Čak i stara deonica ima nešto kraći tunel Čortanovci!

Vec sam pisao ovde u nekoj drugoj temi kada je brzina 200 km/h tu nema teretnog saobracaja vec samo putnicki. Ako nameravaju idu vozovi onda neka ostave staru prugu za njih.
 
Može li prugom koja je projektovana za brzine 200km/h voz da se kreće 80km/h? Ili mora da ide maksimalnom brzinom?
Na auto-putu je 120km/h ograničenje, ali ja nekad vozim "solo rabadžijski" pa sam tu oko 90-100 km/h.

Druga je stvar da li, a sigurno da da, teretni vozovi opterećuju konstrukciju pruge pa iz tog razloga nije preporučljivo da idu tim šinama.
 
Рекло би се да човек тролује: пруга се гради за мешовити, путничко-теретни саобраћај, и за максимална оптерећења која одговарају теретном саобраћају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486665#p486665:1eks50xb je napisao(la):
Kolega2357 » Pon Okt 23, 2017 2:01 am[/url]":1eks50xb]

Vec sam pisao ovde u nekoj drugoj temi kada je brzina 200 km/h tu nema teretnog saobracaja vec samo putnicki. Ako nameravaju idu vozovi onda neka ostave staru prugu za njih.

Čoveče, ne troluj, pruge za do 200 km/h sa mešoviti saobraćaj!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486665#p486665:4t2cp8gk je napisao(la):
Kolega2357 » 23 Oct 2017 01:01 am[/url]":4t2cp8gk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486587#p486587:4t2cp8gk je napisao(la):
WLABmz » Sun Oct 22, 2017 5:49 pm[/url]":4t2cp8gk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486579#p486579:4t2cp8gk je napisao(la):
aspazija80 » Ned Okt 22, 2017 5:00 pm[/url]":4t2cp8gk]Jel zna neko zasto trasa pruge Beograd-Budimpesta ide preko Fruske gore?Pruga Beograd-Novi Sad vec postoji i ide preko S Karlovaca jer tu je i teren mnogo jednostavniji.Ovamo se hvale kao grade neke preskupe tunele...
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... pruge.html

I nova pruga ide preko Sremskih Karlovaca! Sadašnja trasa od Beške do Sremskih Karlovaca je krivudava i ne dozvoljava brzine veće od 70 km/h, te se gradi nova "ispeglana" deonica sa parametrima za 200 km/h. Taj tunel ne ide kroz središte Fruške Gore već je kod Čortanovaca i dužine 1100 m. Čak i stara deonica ima nešto kraći tunel Čortanovci!

Vec sam pisao ovde u nekoj drugoj temi kada je brzina 200 km/h tu nema teretnog saobracaja vec samo putnicki. Ako nameravaju idu vozovi onda neka ostave staru prugu za njih.

Kao dodatak vec napisanom u vezi mesovitog saobraaja...stara pruga izmedju stanice Indjija do stanice Karlovacki Vinogradi nece vise postajati. Na tom delu se vrsi "peglanje" trase. (Karlovacki Vinogradi-Sremski Karlovci se pretvara u manipulativnu prugu)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486407#p486407:4agtp44y je napisao(la):
Пантограф » 21 Oct 2017 10:23 am[/url]":4agtp44y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486207#p486207:4agtp44y je napisao(la):
DzonTravolta » 20 Oct 2017 11:54 am[/url]":4agtp44y]Mislim da se pruga ne pravi za te ruralne delove (koji nisu ništa bogatiji od naših ruralnih delova, da se ne lažemo), već da bi se veliki gradovi (aka. Atina, Solun, Beograd, Budimpešta, a verovatno i Prag i Beč) brže povezali. Teško da će taj voz stajati u nekoj Ferencšekerfekermekerdekervaroši

Мораће да стане понегде, јер воз који не стаје од границе до Пеште Мађари сигурно неће пустити у саобраћај. То се не ради. Возови Беч - Минхен, рецимо, стају у месту Санкт Пелтен. Постоје саобраћајни, просторни и економски разлози зашто је тако. Ипак ови наши балканско-средњоевропски градови нису Пекинг и Шангај да воз може да прескочи све што је између - чак и у случају поменута два града, то ради тек неколико возова дневно.

С тим у вези, није ми јасно зашто Мађари нису инсистирали на траси преко Сегедина.

Da ne gresim dusu, ali mi se cini da sam video negde resenje trase za tu prugu. Cim predje granicu, pruga ide prema Segedinu i dalje tim koridorom. Isto tako ispred Budmpeste takodje posotji novi deo trase. Onaj deo koji se odnosi na "da ne gresim dusu" je sto ne mogu da se setim o kom resenju je bilo rec niti mogu sad da ga "isceprkam" na kompu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486735#p486735:2rzz1y01 je napisao(la):
voz » Pon Okt 23, 2017 2:53 pm[/url]":2rzz1y01]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486407#p486407:2rzz1y01 je napisao(la):
Пантограф » 21 Oct 2017 10:23 am[/url]":2rzz1y01]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486207#p486207:2rzz1y01 je napisao(la):
DzonTravolta » 20 Oct 2017 11:54 am[/url]":2rzz1y01]Mislim da se pruga ne pravi za te ruralne delove (koji nisu ništa bogatiji od naših ruralnih delova, da se ne lažemo), već da bi se veliki gradovi (aka. Atina, Solun, Beograd, Budimpešta, a verovatno i Prag i Beč) brže povezali. Teško da će taj voz stajati u nekoj Ferencšekerfekermekerdekervaroši

Мораће да стане понегде, јер воз који не стаје од границе до Пеште Мађари сигурно неће пустити у саобраћај. То се не ради. Возови Беч - Минхен, рецимо, стају у месту Санкт Пелтен. Постоје саобраћајни, просторни и економски разлози зашто је тако. Ипак ови наши балканско-средњоевропски градови нису Пекинг и Шангај да воз може да прескочи све што је између - чак и у случају поменута два града, то ради тек неколико возова дневно.

С тим у вези, није ми јасно зашто Мађари нису инсистирали на траси преко Сегедина.

Da ne gresim dusu, ali mi se cini da sam video negde resenje trase za tu prugu. Cim predje granicu, pruga ide prema Segedinu i dalje tim koridorom. Isto tako ispred Budmpeste takodje posotji novi deo trase. Onaj deo koji se odnosi na "da ne gresim dusu" je sto ne mogu da se setim o kom resenju je bilo rec niti mogu sad da ga "isceprkam" na kompu.

To je staro rešenje. Sadašnje rešenje ide trasom pruge preko Kelebije, Kiškunhalaša, Kiškereša. Velika se prašina digla oko toga u Mađarskoj, kako pruga ne prolazi ni kroz jedan značajniji grad u Mađarskoj.
 
Ima li negde detaljnija mapa područja Inđija-Karlovci sa unetim izmenama?
 
Искрено, у праву су ти у Мађарској који дижу фрку. Сегедин је велики и важан град, и мимоићи га тако квалитетном пругом, на тако малом растојању, јесте глупо. И за нас би било боље да је траса преко Сегедина, јер би била обновљена запуштена пруга Суботица - Сегедин (чију су темељну модернизацију за око 150 милиона евра, да све буде још глупље, годинама гурали - Мађари).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486739#p486739:3amapkvh je napisao(la):
Пантограф » Пон Окт 23, 2017 3:03 pm[/url]":3amapkvh]Искрено, у праву су ти у Мађарској који дижу фрку. Сегедин је велики и важан град, и мимоићи га тако квалитетном пругом, на тако малом растојању, јесте глупо. И за нас би било боље да је траса преко Сегедина, јер би била обновљена запуштена пруга Суботица - Сегедин (чију су темељну модернизацију за око 150 милиона евра, да све буде још глупље, годинама гурали - Мађари).

Било би добро да пруга пролази кроз Сегедин, али би траса била дужа и не знам како би уопште било могуће да воз пролази и кроз Суботицу и кроз Сегедин без промене смера. Додатно све компликује чеона станицу у Сегедину. Али свакако треба средити пругу Суботица – Сегедин за неку пристојну брзину и пустити ДМВ 711 који би имао везу са возовима у Суботици.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486769#p486769:384269l3 je napisao(la):
Nikola NS » 23 Oct 2017 04:44 pm[/url]":384269l3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486739#p486739:384269l3 je napisao(la):
Пантограф » Пон Окт 23, 2017 3:03 pm[/url]":384269l3]Искрено, у праву су ти у Мађарској који дижу фрку. Сегедин је велики и важан град, и мимоићи га тако квалитетном пругом, на тако малом растојању, јесте глупо. И за нас би било боље да је траса преко Сегедина, јер би била обновљена запуштена пруга Суботица - Сегедин (чију су темељну модернизацију за око 150 милиона евра, да све буде још глупље, годинама гурали - Мађари).

Било би добро да пруга пролази кроз Сегедин, али би траса била дужа и не знам како би уопште било могуће да воз пролази и кроз Суботицу и кроз Сегедин без промене смера. Додатно све компликује чеона станицу у Сегедину. Али свакако треба средити пругу Суботица – Сегедин за неку пристојну брзину и пустити ДМВ 711 који би имао везу са возовима у Суботици.

То је и пресудило у корист правца преко Кишкунхалаша. Да су мене питали, том пругом би слали теретни саобраћај, и она би била за 120 км на сат. Путнички возови би ипак ишли преко Szegeda - и у Пешти је чеона станица и мора да се окреће воз, па шта да радимо. Ако буду ЕМВ-ови, нема никаквих проблема.
 
A takođe iz Segedina voz mora da ide na Nyugati stanicu, jer nema direktan ulaz u Keleti.
 
А, има директна пруга Кечкемет - Пешта, неелектрификована, чијим правцем су могли да направе нову - сада брзи возови, на путу ка Пешти из Сегедина, скрећу ка истоку, па се укључују на двоколосечну пругу која води из Дебрецина.- Ту надограђену директну пругу су могли да споје некако са Келети станицом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486836#p486836:1rcnys5x je napisao(la):
Пантограф » Pon Okt 23, 2017 10:29 pm[/url]":1rcnys5x]А, има директна пруга Кечкемет - Пешта, неелектрификована, чијим правцем су могли да направе нову - сада брзи возови, на путу ка Пешти из Сегедина, скрећу ка истоку, па се укључују на двоколосечну пругу која води из Дебрецина.- Ту надограђену директну пругу су могли да споје некако са Келети станицом.

Da, to je u dugoročnim planovima, ali se nema novca za to, kao ni za teretnu obilaznicu oko Budimpešte. Zato se i digla dževa oko skupocene kineske pruge koja prolazi kroz mađarska sela.
 
Вероватно чекају и да дођу на ред неке паре из ЕУ, као што су Хрвати добили неповратна средства за директну пругу за Бјеловар.
У сваком случају, и ово је Мађарима била прилика.
 
Samim tim planom, koji sam ja bio spomenuo bile su definisane promene kako u Segedinu tako i prilaz Budimpesti. Kod nas je taj plan podrazumevao da pruga izlazi iz Srbije gde i sad izlazi prema Kelebiji i onda paralelno sa granicom da se pravi nova pruga ka Segedinu (iako postoji vec postojeca, preko Horgosa....). Neko je spomenuo da je duza trasa....to produzenje trase je neznatno uzimajuci u obzir da bi bio koriscen deo postojeceg koridora koji je vec uredjen (Segedin-Budimpesta).
Ali da ne ulazimo u detaljnu raspravu za nesto sto nije aktuelno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486851#p486851:1e1m5yd3 je napisao(la):
Пантограф » Pon Okt 23, 2017 11:41 pm[/url]":1e1m5yd3]Вероватно чекају и да дођу на ред неке паре из ЕУ, као што су Хрвати добили неповратна средства за директну пругу за Бјеловар.
У сваком случају, и ово је Мађарима била прилика.

Ovo su ogromni projekti, za koje očigledno već godinama ne mogu da dobiju novac, tako da su sad rešili da u Budimpešti dograđuju koloseke na most preko Dunava (ili da grade paralelni most). Pruga za Bjelovar, tj. Žabno - Gradec je samo 12,2 km neelektrificirane pruge za 120 km/h, koja košta oko 26 miliona eur...
 
Je li ovo jedan od remontovanih u Zrenjaninu? Predivno izgleda.
 
Vrh