Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

I da je tako, dobro je :)
Sramota je što se iz BG-a do Kraljeva stiže izrazito teško železnicom. Pod hitno je potrebno da se uradi projekat modernizacije Lapovo-Kraljevo i da se Kragujevac najzad u tom smislu poveže sa civilizacijom. :vops:
 
Ако је тачно да су у стању да на овај начин крену у редовно одржавање, и то на више пруга у земљи, то значи да "Инфраструктура" солидно послује и да реструктирирање железнице, тј. подела у више предузећа после свега ипак даје некакве резултате.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489791#p489791:1qkw9xhs je napisao(la):
DzonTravolta » Pon Nov 06, 2017 1:12 pm[/url]":1qkw9xhs]https://www.ekapija.com/news/1930953/infrastruktura-zeleznice-srbije-remontovala-31-km-pruge-kraljevo-cacak
Ako bude 100 km/h, svakako je za pohvalu.

Tu brzina po redu vožnje i jeste 100 km/h već dugi niz godina, ali se usled neodržavanja ovog leta pruga ispomerala pa su morali da je srede da bi vratili na 100 km/h. Dakle, kao i za penzije, nije povećanje, nego vraćanje...

Inače je cela deonica Kraljevo - Čačak - Užice za 100 km/h, jedna od najboljih pruga u Srbiji! Idući vozom kroz Ovčarsko-Kablarsku klisuru čovek nikad ne bi pomislio da je u Srbiji.
 
@Vagonu od 1.5 milki ojra :wink: ,skoro identičan post sam napisao kao tvoj ali si me preduhitrio.
Imao sam prilike da vozim tom prugom masu puta i samo mogu da potvrdim da je ona jedna od najboljih u našoj zemlji već dugi niz godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489897#p489897:2cvp77h8 je napisao(la):
mvbg1 » Pon Nov 06, 2017 6:37 pm[/url]":2cvp77h8]@Vagonu od 1.5 milki ojra :wink:

Nemo' se vređamo. 3,3 milki ojra! Nisu nemci za džabe ugrađivali dva različita sistema kočenja u jedan vagon :mrgreen:
 
2017-11-06_192313.png
 
Mogao bi Srbija Voz najzad da nas udostoji pretrage reda vožnje sa presedanjima.
 
Не смем ни да замислим на шта би то личило, не мислим на саму изведбу него на времена путовања на неким релацијама. Мада не морам ни да замишљам јер постоји горе поменути сајт, али просечан корисник српске железнице би вероватно остао затечен.

Кад су већ у питању модерне технологије, био би ред да уведу куповину карата на аутоматима, преко интернета и мобилних телефона. Пре десетак дана у Новом Саду 10 минута пре поласка возова за Београд и Сомбор на 5 шалтера по 10–15 људи. Срећа па је воз за Београд каснио читавих 70 минута.
 
немој молим те са тим свемирским технологијама :) и ово што постоји он-лајн ред вожње је право чудо технике за њих
 
да се цитирам са теме о нишком аеродрому, јер реално, мало ко ће то видети

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490024#p490024:38n57iws je napisao(la):
JohnnyLee » 07 Нов 2017, 09:12[/url]":38n57iws]неко да прича о железничкој станици код аеродрома. мени је просто невероватно да не може тако проста ствар да се уради, к'о да им треба годину дана да је направе, а не месец дана

е сада, написао сам месец дана за стајалиште. питање за железничаре, колико је реално времена потребно да се направи железничко стајалиште у стилу Крњаче/Себеша?
 
Kalenić sa SSC-a prenosi najave Infrastruktura železnica iznete u "Blicu" da će do 30.06.2018. biti uklonjena pruga oko Kalemegdana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489968#p489968:9b7pncln je napisao(la):
WLABmz » 06 Nov 2017, 22:15[/url]":9b7pncln]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489961#p489961:9b7pncln je napisao(la):
DzonTravolta » Pon Nov 06, 2017 10:49 pm[/url]":9b7pncln]Mogao bi Srbija Voz najzad da nas udostoji pretrage reda vožnje sa presedanjima.

Možda u 22. veku...Do tad na https://www.polazak.rs/
Odličan je "Polazak", ja ga prvi preporučujem, ali... srazmerno malo ljudi zna za aplikaciju. :sesir:
 
Prvo ce morati da urade alternativu za cisterne i drugi teret pa mogu da sklanjaju
 
Ljudi, ne znam šta nije jasno? Nema više par opcija, nego je rešeno! Vidite da je objavljen tender sa rokom dostavljanja ponuda dan po objavljivanju tendera. Znači gori pod nogama. Par postova gore je napisano. :dil:

Sređuje se po hitnom postupku 38,5 km pruge Titel - Novi Sad, te će teret sa opasnim materijama iz Pančeva ići tom prugom preko Orlovata i Novog Sada, a ostalo kroz Vračarski tunel i ende...

A obilaznicu Beli Potok - Pančevo će napraviti na svetog Nikad...
 
Koliko cemo li jos posledica trpeti zbog ishitrene i glupe price o BnV... :(

Sta li je sledece? Putnicki voz za pancevo preko madjarske i rumunije... (?)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490224#p490224:1q99jt8o je napisao(la):
laki72 » 08 Нов 2017 12:33 am[/url]":1q99jt8o]Koliko cemo li jos posledica trpeti zbog ishitrene i glupe price o BnV... :(

Sta li je sledece? Putnicki voz za pancevo preko madjarske i rumunije... (?)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ovo već postoji. Svojevremeno smo sa pančevačkog buvljaka zakasnili na Beovoz za Zemun, pa uđosmo u prvi sledeći koji je naišao. Međunarodni iz Bukurešta. Ako je za Beovoz bila cena karte za autobus,ili nekih 70-100 din, ovo je bilo oko 1000 din. A "konfor" i "kigijena" identični.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490205#p490205:34rvn00g je napisao(la):
WLABmz » 07 Nov 2017, 23:17[/url]":34rvn00g]Ljudi, ne znam šta nije jasno? Nema više par opcija, nego je rešeno! Vidite da je objavljen tender sa rokom dostavljanja ponuda dan po objavljivanju tendera. Znači gori pod nogama. Par postova gore je napisano. :dil:

Sređuje se po hitnom postupku 38,5 km pruge Titel - Novi Sad, te će teret sa opasnim materijama iz Pančeva ići tom prugom preko Orlovata i Novog Sada, a ostalo kroz Vračarski tunel i ende...

A obilaznicu Beli Potok - Pančevo će napraviti na svetog Nikad...
Pa kad je bal, nek je bal, što onda ne puste dizelke kroz isti taj Vračarski tunel?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490234#p490234:35l4bt42 je napisao(la):
Vocar » Sre Nov 08, 2017 3:33 am[/url]":35l4bt42]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490224#p490224:35l4bt42 je napisao(la):
laki72 » 08 Нов 2017 12:33 am[/url]":35l4bt42]Koliko cemo li jos posledica trpeti zbog ishitrene i glupe price o BnV... :(

Sta li je sledece? Putnicki voz za pancevo preko madjarske i rumunije... (?)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ovo već postoji. Svojevremeno smo sa pančevačkog buvljaka zakasnili na Beovoz za Zemun, pa uđosmo u prvi sledeći koji je naišao. Međunarodni iz Bukurešta. Ako je za Beovoz bila cena karte za autobus,ili nekih 70-100 din, ovo je bilo oko 1000 din. A "konfor" i "kigijena" identični.

Bravo sine! Putovao si iz Pančeva za Beograd preko Mađarske i Rumunije. Kakve sve nebuloze čovek neće pročitati...Koliko ti je dana trebalo? :lol:

DzonTravolta":35l4bt42 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490205#p490205:35l4bt42 je napisao(la):
WLABmz » 07 Nov 2017, 23:17[/url]":35l4bt42]Ljudi, ne znam šta nije jasno? Nema više par opcija, nego je rešeno! Vidite da je objavljen tender sa rokom dostavljanja ponuda dan po objavljivanju tendera. Znači gori pod nogama. Par postova gore je napisano. :dil:

Sređuje se po hitnom postupku 38,5 km pruge Titel - Novi Sad, te će teret sa opasnim materijama iz Pančeva ići tom prugom preko Orlovata i Novog Sada, a ostalo kroz Vračarski tunel i ende...

A obilaznicu Beli Potok - Pančevo će napraviti na svetog Nikad...
Pa kad je bal, nek je bal, što onda ne puste dizelke kroz isti taj Vračarski tunel?

Već smo govorili - zbog protivpožarnog alarma u Vukovom spomeniku. A pogledaj i kad prođe dizel putnicima ne bi bilo baš svejedno: https://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQW90
 
Ne znam šta bih rekao. Verovatno da ne, ali i ovo sa opasnim materijama je malo... :x :oops: :cry:
 
http://www.blic.rs/vesti/beograd/st...-pruga-oko-kalemegdana-evo-do-kada-ce/3bcpjtf

STOP ZA CISTERNE SA OPASNIM MATERIJAMA
Ukida se pruga oko Kalemegdana, evo do kada će vozovi saobraćati tuda

Od 30. juna 2018. godine više neće postojati železnička pruga oko Kalemegdana, najvaljuju u "Infrastrukturi železnica Srbije".
Cisterne će morati na drugu prugu

Time će se ispuniti obećanje nadležnih da će pruga naredne godine biti u potpunosti ukinuta, a s njom i najveća prepreka spuštanju Beograda na reke.

Otkad je prestonica spojena železnicom sa Pančevom, ova pruga prolazi uz obalu Save, pored Pristaništa, tunelom kroz samu Beton halu, potom pored Kule Nebojše i dalje kroz Dorćol koji je fizički podelila na dva dela. Preživela je i početak gradnje "Beograda na vodi" gde je šetači sada prelaze poput tramvajskih šina. Njome sada i više puta dnevno prolaze dugački teretni vozovi sa bezbroj cisterni punih opasnih materija.

Izgradnja "Beograda na vodi" i izmeštanje transporta tih materija iz centra grada upravo je i glavni razlog da se pruga zatvori. Tako će biti ukinuta i zaboravljena stanica Donji grad sa velikim brojem koloseka nad kojima je postavljena duga metalna pasarela, a nasip na Donjem gradu zauzeće pešaci.

Stanica "Beograd Dunav" za sada će ostati, premda nezvanično saznajemo da postoje ideje da se neki vozovi sa nje polaze preusmere na Prokop.

Ova pruga ukida se uprkos tome što se još ni ne nazire gradnja novog drumsko-železničkog voza kod Vinče namenjenog teretnom saobraćaju. On je neophodan da bi sa Beogradom spojio industriju Pančeva i prugu za Vršac, Zrenjanin i Rumuniju. Nadležni su našli drugo, privremeno i hitno rešenje, osposobljavanjem pruge Pančevo - Titel - Novi Sad.

- "Infrastruktura železnice Srbije" krajem oktobra započela je radove na sanaciji pruge Pančevo - Orlovat - Rimski Šančevi - Novi Sad. Ukupno će biti sanirano 67,1 kilometar pruge na ovoj relaciji i to na deonicama Rimski Šančevi - Titel (37,6 km) i Kačarevo - Uzdin (29,5 km). Reč je o hitnim radovima na sanaciji gornjeg stroja pruge. Radovi koji su započeti i koje je neophodno hitno uraditi biće završeni do 10. novembra 2017. godine. Nakon toga, radovi na sanaciji pruge biće nastavljeni sve do 30. juna 2018. godine, kako bi ona bila dovedena u što bolje tehničko stanje jer već od tada neće više postojati pruga Beograd - Beograd Dunav - navode u "Infrastrukturi".

Kako kažu u ovom železničkom preduzeću, i narednih meseci ova pruga će se zbog radova zatvarati na po pet i više dana, a saobraćaj se potpuno ukida 30. juna 2018. godine.

Početak kraja Starog beogradskog čvora

Ako se izuzme demontaža većeg broja koloseka u Savskom amfiteatru, ovo je prva "živa pruga" u okviru Starog beogradskog čvora koja se zatvara za saobraćaj. Nju po planu treba da zameni pruga Pančevo - Vinča - Makiš.

Što se putničkog saobraćaja tiče, u budućnosti sledi ukidanje Glavne železničke stanice, koloseka koji od Topčidera vodi do nje, ali i pretvaranje Starog železničkog mosta u pešačku zonu.

Putnički saobraćaj tada će u potpunosti biti preseljen na novi čvor sa glavnom stanicom Prokop.
 
"Bravo sine! Putovao si iz Pančeva za Beograd preko Mađarske i Rumunije. Kakve sve nebuloze čovek neće pročitati...Koliko ti je dana trebalo? :lol:"

@WLABmz
a koji je problem s tvojom komunikacijom sa ljudima?
ako ti nije jasno šta je čovek hteo da kaže, preskoči, pogotovo zato što se nadovezao na ironiju.
 
Vrh