Karlo del Ponte » 31 Oct 2017 01:07 am[/url]":2vj4uw3i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487944#p487944:2vj4uw3i je napisao(la):
spatiotecte » 29 Oct 2017 08:38 pm[/url]":2vj4uw3i]E a svi se bunimo sto kasne radovi na srpskom delu a madjari jos nisu ni pobili ašov.
Ту апсолтно ниси у праву!
Разлика је у томе што Мађари имају практично и корисно, у складу са реалном економијом и циљевима, а у Србији мегаломанска обећања, а Чернобил од државе и железница.
Имају:
- Две једноколосечне железниче пруге усмерене ка Србији, добро одржаване, електрификоване, брзине 80 и 120км/с.
- Брзи возови за Сегедин на сваких сат + локалци на сваких сат. Ка Келебији, на свака два сата, са тим да је у зони ближе Будимпешти на сваких сат.
- Осредња композиција је 6 вагона.
- Док ми бацамо Гошине вагоне, Мађари их безброј пута ремонтују и модернизују.
- Нова возна средства у Мађарској не значе потпуно одрицање од старих.
- Не пада им на памет да удаље полазиште и одредиште возова у Будимпешти од историјског центра и свих градских садржаја надовезаних на исти.
Са српске стране, нико од доносиоца одлука ни не покушава да Банатски правац одреди као магистрални, а у Бачкој, најгора деоница пруге нам је управо она која је технички најједноставнија, у садашњем стању представља малтене зид према Европи. За исту, не постоје јасни планови (временски-технички-финансијски), иако би свако ко са бар пола вијуге уме да размишља економски, схватио да је Суботица-Нови Сад у садашњем стању већи приоритет, који враћа много више него Београд-Нови Сад. То не значи да не треба разматрати унапређења на правцу Београд-Нови Сад, али здрав однос ка формирању економских приоритета подизања квалитета на целом коридору не постоји.