Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485566#p485566:3h7h5n53 je napisao(la):
Пантограф » Tue Oct 17, 2017 2:06 pm[/url]":3h7h5n53]Радиће се релативно ускоро, колико сам ја начуо. А чак не би морао ни да буде прекидан саобраћај, јер перон може да се ради ноћу, пола по пола, а да на другој половини преко дана стају возови.
А може сигурно и некако друкчије - људи чије је занимање инжењер (инжењерка :D ) постоје да би решавали такве проблеме.

Mene bas zanima kako ce se to rjesiti.
Velika je razlika izmedju perona na Rakovici i perona na Vuku. Stubovi na rakovici drze znatno laksu nadstresnicu, dok stubovi na Vukovom Spomeniku drze tone zemlje na sebi.

Kopanje oko stubova pod opterecenjem je ionako skakljiv posao a pogotovo u uslovima kad se radi o peronskoj platformi sa ogranicenim prostorom.
Ne znam da se to negdje radilo u svijetu!?
 
А, шта ме то питаш?? Да ли је игде на свету рађено рушење перона? Да ли може? Па, саграђен је, делом на територији Србије, Трајанов мост преко Дунава пре 2.000 година...

Јеси ли свестан каква би сила била потребна да поруши носеће стубове на станици Вуков споменик? Па, ту би се већ и НАТО помучио...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485617#p485617:1dabkqzo je napisao(la):
tragac » Uto Okt 17, 2017 7:14 pm[/url]":1dabkqzo]Još dva meseca do novog RV, ima li Rakovice na Flirt linijama u njemu?

Kraj remonta je predviđen u martu.
 
B92: Rusi nam obnovili bukvalno sve - zbogom 20 km/h http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1315522

Ako ja ovo dobro razumem, za mesec dana deonicom od Resnika do Valjeva ići će se 100km/h. To znači da će se od Valjeva do Beograda (glavne stanice) stizati za oko sat vremena!!! Do sada je trebalo više od 2 sata i to brzim vozom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485876#p485876:enfjd8a2 je napisao(la):
JoeBG » Sre Okt 18, 2017 8:44 pm[/url]":enfjd8a2]B92: Rusi nam obnovili bukvalno sve - zbogom 20 km/h http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1315522

Ako ja ovo dobro razumem, za mesec dana deonicom od Resnika do Valjeva ići će se 100km/h. To znači da će se od Valjeva do Beograda (glavne stanice) stizati za oko sat vremena!!! Do sada je trebalo više od 2 sata i to brzim vozom.

Neće svugde biti 100 km/h. Uostalom Lazarevac - Valjevo je već 100 km/h. Resnik - Lazarevac će biti 70-90 km/h u zavisnosti od deonice. Najveće ubrzanje će se osetiti ako vozovi više ne budu kočili sa 100 km/h da staju na putnim prelazima zbog kvarova...Mislim da više od 10-15 minuta ubrzanja, ako i toliko ne možemo očekivati...
 
Pa upravo to piše u tekstu. Da vozovi više neće stajati na pružnim prelazima jer će svi biti obnovljeni i automatuzovani. Neka prosečna brzina od Resnika do Valjeva bude 85km/h, to je sat vremena na ovoj deonici (ako uračunamo stajanje i usporavanje na stanicama Lajkovac i Lazarevac). Plus još 15-ak minuta od Resnika do glavne stanice u Beogradu i to je ukupno sat i petnaest minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485884#p485884:323d4mzi je napisao(la):
JoeBG » Sre Okt 18, 2017 9:18 pm[/url]":323d4mzi]Pa upravo to piše u tekstu. Da vozovi više neće stajati na pružnim prelazima jer će svi biti obnovljeni i automatuzovani. Neka prosečna brzina od Resnika do Valjeva bude 85km/h, to je sat vremena na ovoj deonici (ako uračunamo stajanje i usporavanje na stanicama Lajkovac i Lazarevac). Plus još 15-ak minuta od Resnika do glavne stanice u Beogradu i to je ukupno sat i petnaest minuta.

Da, stim što je i sad red vožnje konstruisan kao da prelazi rade i onda se dešavaju kašnjenja jer ne rade. A ako krenu krađe kao na pančevačkoj pruzi, biće džaba ste krečili, jer opet neće raditi prelazi...

Od Resnika do Glavne teško da će ispod 25 minuta ići posle remonta. Sad je oko 30 minuta. Do Prokopa bi moglo 15-ak minuta posle remonta. Resnik - Valjevo je možda 65 minuta za brze i 80 minuta za putničke realna cifra, ali videćemo...

Remont Resnik - Valjevo neće doneti značajno ubrzanje jer je veliki deo pruge već remontovan pre 10-15 godina, a brzine dobre za naše standarde. Jedini razlog zašto je rađen remont na ovoj deonici je jer je postojao gotov projekat, za razliku od deonica Valjevo - Požega i Užice - Vrbnica gde vozovi uglavnom mile 30 km/h, koje se bukvalno raspadaju i kojima preti zatvaranje ako se nešto uskoro ne učini...
 
Два највећа убрзања ће бити од Степојевца до Вреоца, ту је брзина подигнута са 30 km/h на 90 km/h, и подићи ће се од Вреоца до Лазаревца са 50km/h на надам се 90-100 km/h. Има ли ко пројектоване брзине од Ваљева до Пожеге? То ме баш занима.
 
E to je pravo pitanje. Ima li ko red vožnje iz 80-ih. Npr. za koliko se stizalo od Uzica do Bg ili npr. od Požege do Bg?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485892#p485892:1ctqx0ae je napisao(la):
Jevrem94 » Sre Okt 18, 2017 9:46 pm[/url]":1ctqx0ae]
Има ли ко пројектоване брзине од Ваљева до Пожеге? То ме баш занима.

Mislim da nije preko 80 km/h.
 
Svi pričaju o Koridoru 11, a mi smo pre 40 godina imali brzu vezu Zapadne Srbije sa Beogradim. Projektovana brzina pruge je nešto niža od autoputa (deonica Ljig-Preljina je većim delom ograničena na 100km/h, u tunelima i 80km/h). Kad uzmemo u obzir da je rastojanje prugom kraće od autoputa za bar 10km, dobijamo otprilike isto vreme putovanja od Požege do Beograda -
oko 2 sata.
 
Iako se slazem sa duhom tvog posta brojke bas nisu tacne. Kad se uradi autoput Beograd-Pozega ce biti oko sat i 15 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485892#p485892:2b1ws8dv je napisao(la):
Jevrem94 » 18 Oct 2017 08:46 pm[/url]":2b1ws8dv]
Има ли ко пројектоване брзине од Ваљева до Пожеге? То ме баш занима.
Valjevo-Samari Vmax/70km/h
Samari-Kosjerić Vmax/85km/h
Kosjerić-Požega Vmax/100km/h
Naravno ovo su projektovane maksimalne brzine.
Sada je to sve Vmax 50km/h plus gomila laganih koje su niže.
 
Bratislava

1217302.jpg
 
Јел може неко да објасни због чега није могло да се иде на 120 км/ч до Ваљева, рецимо након Барајева па даље.. Претпостављам да су радијуси кривина, али тај део је више раван, у чему је заправо проблем? :?:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485980#p485980:1284rzvu je napisao(la):
Veliki Vracar » 19 Okt 2017, 11:26[/url]":1284rzvu]Јел може неко да објасни због чега није могло да се иде на 120 км/ч до Ваљева, рецимо након Барајева па даље.. Претпостављам да су радијуси кривина, али тај део је више раван, у чему је заправо проблем? :?:
https://vukajlija.com/zbog-sira-i-vojne-muzike/3441

Loša pruga+ne naročito dobra konfiguracija terena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485966#p485966:glq3xxvg je napisao(la):
AleksandarGrf » Čet Okt 19, 2017 10:13 am[/url]":glq3xxvg]Iako se slazem sa duhom tvog posta brojke bas nisu tacne. Kad se uradi autoput Beograd-Pozega ce biti oko sat i 15 minuta.

Malo si preterao, iako bi voleo da si u pravu. Od Pozege do Surcina bice 151km, dakle do Beograda je razadljina oko 160km. Po tvojoj racunici, moze da se stigne za sat i 15min, ali prosecnom brzinom od 128 km/h. Ako uzmemo u obzir tunele (80km/h), puno deonica sa ogranicenjem 100km/h, cekanje na naplatnim rampama i deonicu motoputa Surcin-Beograd gde ce ogranicenje biti 80km/h, prosecna brzina ce biti oko 100km/h, sto je oko sat i 40min u najboljem slucaju (da nerma guzvi na putu i naplatnim ramapma). E sad ako cemo da krsimo propise moze da se stigne i za sat i 15min, ali u tom slucaju morao bi da vozis i 160km/h na nekim delovima da bi nagruvao taj prosek.
 
Čekaj, kako može zbog loše pruge nakon remonta? Mislim da je deo od Lazarevca do Valjeva projektovan za 120 km/h (mvbg1 neka me ispravi ako grešim). Sad, moguće da su problem uključne tačke na putnim prelazima, pa ne može preko 100 km/h. Remont Sopot - Kovačevac su zeznuli zbog loše postavljenih uključnih tačaka putnih prelaza. Projektovano je Sopot - Vlaško Polje 120 km/h i Vlaško Polje - Kovačevac 100 km/h, međutim, od remonta je na snazi lagana vožnja od 80 km/h, i još se dodatno staje na određenim putnim prelazima koji su u kvaru iako su remontovani. Ne bi me čudilo da tako i ostane. Eto kako se bahato troše pare poreskih obveznika, a niko za to ne odgovara...
 
Nije.

Јел може неко да објасни због чега није могло да се иде на 120 км/ч до Ваљева,

Odnosno zašto brzina nije podignuta na 120km/h :sesir:
 
Vrh