Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

просто ми је невероватно да нису предвидели ширење станице НБГ на 7 до 8 колосека

BGC-SPazova.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484965#p484965:laq5i9au je napisao(la):
JohnnyLee » Sub Okt 14, 2017 6:13 pm[/url]":laq5i9au]просто ми је невероватно да нису предвидели ширење станице НБГ на 7 до 8 колосека

A zašto bi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484967#p484967:gjiygkzv je napisao(la):
WLABmz » 14 Окт 2017, 18:36[/url]":gjiygkzv]A zašto bi?

па мислим да би требало због потенцијалног обима саобраћаја, нарочито ако НБГ буде терминална станица за многе возове са југа, плус БГВ
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484965#p484965:2g8o2x4f je napisao(la):
JohnnyLee » 14 Okt 2017 06:13 pm[/url]":2g8o2x4f]просто ми је невероватно да нису предвидели ширење станице НБГ на 7 до 8 колосека.
" Nova autobuska stanica u Bloku 42 imaće 15 dolaznih i 60 odlaznih perona,
dok će se železnički saobraćaj odvijati na osam perona...."
http://www.blic.rs/vesti/beograd/ovako- ... du/x19d9n9
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485119#p485119:neud5j1f je napisao(la):
dragan » Ned Okt 15, 2017 8:03 pm[/url]":neud5j1f]
" Nova autobuska stanica u Bloku 42 imaće 15 dolaznih i 60 odlaznih perona,
dok će se železnički saobraćaj odvijati na osam perona...."
http://www.blic.rs/vesti/beograd/ovako- ... du/x19d9n9

Ako je neko rekao da će se železnički saobraćaj odvijati na 8 perona, očigledno je da je to napisao jedan od onih koji ne razlikuju lokomotivu od voza i vagona, a takođe peron od koloseka. 8 perona bi značilo 12 ili 14 koloseka...što se neće desiti.

U svakom slučaju, dogradnja više koloseka od sadašnjeg stanja bi iziskivala potpunu reizgradnju čitave stanice Novi Beograd, pošto se ona nalazi na mostovskoj konstrukciji.
 
Реч је, свакако о колосецима. Баш да видимо кад ће то да одраде, јер, реч је о великом и веома скупом послу.
 
Nemam pojma kako bi bilo na Vuku, ali da, ovde je reč o spuštanju srednjih perona u ŽS Rakovica.
 
Ako bi se ovo radilo kod Vuka, to bi znacilo zatvaranje stanice i bar jednog kolosjeka. Sumnjam da ce se to raditi u dogledno vrijeme ako i ikad, sto bi onda znacilo zadrzavanje RVR-ova ili kupovinu posebnih kompozicija za BG voz. Ne znam sta je gore (skuplje).
 
Ja ne vidim neku preku potrebu za spuštanjem perona u Vukovom spomeniku u dogledno vreme. Očito je da tamo nema neke preke potrebe za Štadlerima, kad oni ionako mogu ići samo do Pančeva, a elektrifikacija pruga kroz Banat nije ni u najavi.
Daleko jednostavnije bi bilo rešiti pitanje protiv-požarnih instalacija u tunelu i pustiti "putinke" do Prokopa.
 
Наравно да ће се то радити и код Вука.
Нећемо ваљда да имамо железничку мрежу са једном или две ванстандардне станице? Каква је логика тога?
 
Logika je da će se raditi u pluskvamfuturu, da se ne šalimo.
Ako i kada se bude radilo, to će svakako podrazumevati privremeni prekid u radu linije 1 BG voza.
 
Радиће се релативно ускоро, колико сам ја начуо. А чак не би морао ни да буде прекидан саобраћај, јер перон може да се ради ноћу, пола по пола, а да на другој половини преко дана стају возови.
А може сигурно и некако друкчије - људи чије је занимање инжењер (инжењерка :D ) постоје да би решавали такве проблеме.
 
Generalno, ako bude spuštanja takta BG voza na jedan po satu, RVR-ovi svakako imaju vrata sa obe strane, pa mogu da idu jednom kolosekušom u oba smera (uzvraćam rodnu korektnost :D ).
 
На разгласу Београд главне већ неко веме је "колосијек" :)
 
Не, не, то је глас службенице - пардон, жене службеника :dil:
 
Vrh