Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Johny,
banjalucka zeljeznicka stanica je od centralnog trga udaljena jednako koliko i Prokop od Trga Republike. Oko 2,5km vazdusne linije.
Medjutim, bolje je povezana sa centrom nego Prokop. Imamo nekoliko autobusnih linija koje vode u razlicite dijelove grada a i u centar. Sto je jos vaznije, medjugradska autobuska stanica je odmah uz zeljeznicku. Medjutim, zeljeznicki saobracaj je slab a to je problem sire prirode i nema veze sa Banjalukom ili lokacijom stanice.

Prokopu bi znantno pomoglo kad bi uz njega bio i BAS ali nema veze. Vjerujem da ce u buducnosti titulu najprometnije beogradske z.s. nositi stanica Novi Beograd a nadam se i da bi, ako bude novca i volje, u buducnosti mogla razviti i stanica Vukov Spomenik.
 
НБГ ће дефинитивно бити најпрометнија станица.
 
Sinoć, 10.10. Oko 20i30 smo se mimoišli u stanici Nbg ja u bg vozu i teretni voz despotije sa dve lokomotive
Električna i dizel vuku u paru.
Znam da je bilo priča o takvim kombinacijama na forumu ali nisam znao da je to zapravo i isplativ vid prevoza tereta ☺
Nisam uspeo da slikam :/
 
Moжда су само превлачили дизелку у склопу композиције? Често је и ЖС превлачила локомотиве у склопу путничких или теретних композиција.
 
Dizel lokomotiva je uvrštena kao tzv."hladna"u voz,i vraćala se u svoj domicil u Markovac posle odradjenog posla oko istovara u stanici Petrovac-Gložan.
 
Setih se da je politicki vrh vec najavljivao voznju do Valjeva u ovo neko vreme. Utanjili su ga do skoro je brze isla prica. Bar po izvestajima i slikama da ne gresim dusu.
 
Скаути на железничкој станици С. Брод 1931. године
 
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:690153-Na-proleceBG-vozom-do-Lazarevca

Dakle, setili se da pruge Beograd-Bar/Niš idu i dalje od Resnika, da je "Beograd" i posle Resnika.

Nikako mi nije jasno zbog čega Bg voz, ili ma kako se on zvao, ne saobraća do Lazarevca, Mladenovca, Pančeva i, ako ne Inđije, onda makar do Stare Pazove.

Varijanta do Surčina ne deluje loše, mada Surčin ( i Dobanovci ), ako nekada i jesu, odavno više ne gravitira(ju) ka žel. stanici. Štaviše, ž.st. Surčin je sada teretna stanica bez adekvatnog prilaza i fizički odvojena od ostatka naselja, sa veoma nepreglednim prelazom preko pruge neposredno pre nje ( iz pravca Batajnice ).
Mnogo bolja varijanta bi bila da se kod "Teksasa", iliti "Mline" napravi stajalište. Neposredno pored prolaze sve 60x GSP linije ka sremskim selima.
Dalje, sve varijante koje uključuju putničke vozove kroz Surčin, u startu povezuju Surčin i Zemun, a on je mostom preko Save povezan i sa Železnikom, Makišom, Rakovicom itd. i tu činjenicu, čini mi se svi "zaboravljaju".
Ako se malo bavimo i naučnom fantastikom, pa zamislimo da se ponovo uradi pruga Surčin-Jakovo-Boljevci i nastavi do Obrenovca pa se "nakači" i na TENT-ovu prugu ka Vreocima, zašto ne bi postojala i neka linija Lazarevac-Obrenovac-Batajnica ( Zemun)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484266#p484266:2weoz4yz je napisao(la):
Armatura » Sre Okt 11, 2017 10:48 pm[/url]":2weoz4yz]Setih se da je politicki vrh vec najavljivao voznju do Valjeva u ovo neko vreme. Utanjili su ga do skoro je brze isla prica. Bar po izvestajima i slikama da ne gresim dusu.

Budimo precizni! Završetak radova na deonici Vreoci - Valjevo je predviđen za 14. novembar. Resnik - Vreoci je već završeno 15. juna. Rasputnica G - Resnik je planirano da bude gotovo u martu sledeće godine.
 
Projekat modernizacije zeleznicke stanice Novi Sad u sklopu izgradnje brze pruge Beograd Budimpesta

1-Situacioni-plan.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483323#p483323:32qhlrbo je napisao(la):
JohnnyLee » 07 Окт 2017 08:37 pm[/url]":32qhlrbo]Прокоп није на периферији. штавише, релативно је у центру града, с обзиром да центар Београда одавно није само круг 2. а и ја сам Х пута рекао на форуму, садашњу Главну укопати са 3 до 5 колосека само за градско/приградски саобраћај, и то је то. сав даљински на Прокоп и да буде пролазан, без завршавања у Београду

Последњи дневни воз из НС у 23:30 завршава у Прокопу у 00:52. Канал. Барем на прву лопту. Изашли са станице са још 7 путника, кренули људи да се смеју, не знају де ће и шта ће.

Али, није тако страшно. Пешака смо до Храма потрошили 15 минута.
 
A tako bi jednostavno bilo, da je pokrenuta prica o nadvoznjaku preko F. Deperea ka Deligradskoj, pa da se 59 tuda preusmeri ka Slaviji, a nocu 47N


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Па, Лаки, шта би се тиме добило?? Из воза изађе, рецимо, 200 путника (а може и много више, а могу и два воза да стигну одједном)... и сви крену у 59, који већ препун стиже са Петловог брда...

Писано је више пута - не схвата се колики капацитет и колико разноврсну понуду треба да има јавни превоз у зони главне железничке станице.
 
Za početak, ja sam neizmerno srećan što se uopšte radi Rakovica. Ne možete da zamislite koliko će svojevrsni "povratak" železnice vratiti kraj u život. BG voz na po 15 minuta u svakom smeru+regio+međunarodni vozovi... Stalno će biti ljudi. Eto i šanse da neko porazmisli o tome da se prostor oko IMR-a sređuje.
 
Железница управо има ту моћ, да врати живот у неки град или крај :kk:
 
таман да се тај простор реурбанизује. контам да би пруга ту драстично дигла цену квадрата
 
Nadajmo se da dolazak "Capitol Park"-a i povratak železnice možemo videti kao neke naznake preokreta. ;)
Da sam na mestu vlasnika "Capitol Park"-a, ja bih čak upotrebio i marketinški fazon iz Beča i sve "trojke" i BG vozove izlepio reklamom: "Siđite na stanici toj-i-toj i dođite u najveći retail park u gradu...najlepši bioskop u gradu...blablabla".

Sada i objektivno rečeno: Rakovica ima nemalo praznog prostora. Kako se Čukarica polako popunjava, logično je da će Rakovica investitorima postajati sledeća interesantna destinacija.
 
U prilogu o gradnji auto-puta Beograd - Sarajevo na RTS-u:

У Ципу кажу да је Турска заинтересована за изградњу не само путева у Србији, већ и железница.

Због великог прилива робе са Блиског истока и све већих ограничења еколога у камионском транспорту, Турска тражи да се и железнички правац Ниш-Димтровград-Бугарска-Турска што пре обнови и прилагоди већим брзинама.

"Ради с о двоколосечној прузи брзине до 200 километара на час. Овај пружни правац радиће се без укрштања са путевима, ништа неће ометати саобраћај, и ова пруга биће довољна за наредних 50 година за Србију", истиче директор Ципа Милутин Игњатовић.

За пругу кроз Србију поред Турака заинтресовани су и Кинези јер им је то најбржа копенена веза ка Европи из претоварних лука на југу. Турска жели да пруга буде што пре готова и спремна је да финансира тај пројекат.

Link: http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... ajevo.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484276#p484276:1uwgbynn je napisao(la):
WLABmz » 11 Oct 2017 10:42 pm[/url]":1uwgbynn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484266#p484266:1uwgbynn je napisao(la):
Armatura » Sre Okt 11, 2017 10:48 pm[/url]":1uwgbynn]Setih se da je politicki vrh vec najavljivao voznju do Valjeva u ovo neko vreme. Utanjili su ga do skoro je brze isla prica. Bar po izvestajima i slikama da ne gresim dusu.

Budimo precizni! Završetak radova na deonici Vreoci - Valjevo je predviđen za 14. novembar. Resnik - Vreoci je već završeno 15. juna. Rasputnica G - Resnik je planirano da bude gotovo u martu sledeće godine.
Ako se ne varamb, ovu prugu od Resnika do Valjeva finansira ruski kredit, a odakle se finansira ovo poslednje sto ste napisali od rasputnice g do Resnika? Znaci kompletno je odradjena ili ce uskoro biti ta ruska rekonstrukcija od Resnika do valjeva?
 
Игњатовић ће подржати сваки нерационалан пројекат, ако осети да постоји промил шансе да се реализује, а без тога се неће заложити ни за најелементарнија побољшања на железници.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484411#p484411:18p2f1vh je napisao(la):
dziggy » 12 Okt 2017, 15:19[/url]":18p2f1vh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484276#p484276:18p2f1vh je napisao(la):
WLABmz » 11 Oct 2017 10:42 pm[/url]":18p2f1vh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484266#p484266:18p2f1vh je napisao(la):
Armatura » Sre Okt 11, 2017 10:48 pm[/url]":18p2f1vh]Setih se da je politicki vrh vec najavljivao voznju do Valjeva u ovo neko vreme. Utanjili su ga do skoro je brze isla prica. Bar po izvestajima i slikama da ne gresim dusu.

Budimo precizni! Završetak radova na deonici Vreoci - Valjevo je predviđen za 14. novembar. Resnik - Vreoci je već završeno 15. juna. Rasputnica G - Resnik je planirano da bude gotovo u martu sledeće godine.
Ako se ne varamb, ovu prugu od Resnika do Valjeva finansira ruski kredit, a odakle se finansira ovo poslednje sto ste napisali od rasputnice g do Resnika? Znaci kompletno je odradjena ili ce uskoro biti ta ruska rekonstrukcija od Resnika do valjeva?
Nisi redovan na forumu: Rasputnica G-Resnik se finansira iz odavno odobrenog (a godinama nekorišćenog) kredita Evropske banke za obnovu i razvoj. Izvođač radova je kineska kompanija "C CEC C", naravno, sa domaćim podizvođačima.
Resnik-Valjevo (koja se radi iz ruskog kredita i koju realizuju Rusi) je skoro gotova, voz već ide punom brzinom do Vreoca, a od pre par nedelja se radi poslednja deonica od Vreoca do samog Valjeva.
Rasputnica G-Resnik će biti gotova do proleća.
 
Vrh