Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Znam odlično stanje na njoj nego te pitam da li i njeno ukidanje smatraš opravdanim. Ipak je to urađeno zbog urbanizacije i prelaza u nivou sa ulicom M.Kranjca.
 
Сматрам оправданим измештање магистралне пруге одатле, али бих радо искористио трасу за крак трамваја тројке за Миљаковац.
 
Bes ti to, gde je tu uzivanje za masinovodju i putnike, kada bi po toj brzini vozio max 5-10 min :-D

Mala smo mi zemlja, nama je i 120 super :)
Cak ni Nemacka, pa nema neke brze deonice za ICE za 300 na sat, njima je neki prosek 200, a da ne pominjem da se mislilo na vreme kada se planirale brze pruge, mada se i dalje grade brze pruge. Kod njih su prvo u planu bile pruge pa onda kompozicije, a kod nas je obrnuto, nabavili kompozicije a pruge :-D u planu...
76fa1df7ed45b1235a9798953b2da498.jpg


Koja je prednost ovih betonskih stubova u odnosu na metalne kao kod nas? Sta je jeftinije?
 
Ne znam, ali ovde mi nagibi izgledaju preveliki za klasičnu železnicu, možda je neka "lakša" varijanta (štatban/LRT), ili eventualno - optička varka.


Inače, vidim da se niko nije zainteresovao da kupi "Blic", pa čisto da znate: naša genijalna država i Infrastruktura ŽS žele da ukinu i pruge Kraljevo - Kruševac (!!) i Požarevac - Majdanpek (?!)


Rečju: bolesnici.
 
Kraljevo krusevac je u totalnom raspadu a sta majdampek pozarevac sta ce rudu kamionima da voze
Ajd budu dobra dusa pa okaci sve sta oce da ukinu kad si vec kupio konkurenciju jos latinicnu nisu stavili na net
Zasto b92 blic kurir nemaju varijantu za sajtove na cirilici jel to toliko skupo i komplikovano
 
Lepo dozvoliti privatnicima da obavlaju zeleznicki saobracaj pa da vidite kako se pruge koriste i kako se bori za putnike i kako se odrzavaju vozovi :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390732#p390732:2a9j46vi je napisao(la):
Пантограф » Sre Jun 08, 2016 10:59 pm[/url]":2a9j46vi]Ne znam, ali ovde mi nagibi izgledaju preveliki za klasičnu železnicu, možda je neka "lakša" varijanta (štatban/LRT), ili eventualno - optička varka.


Inače, vidim da se niko nije zainteresovao da kupi "Blic", pa čisto da znate: naša genijalna država i Infrastruktura ŽS žele da ukinu i pruge Kraljevo - Kruševac (!!) i Požarevac - Majdanpek (?!)


Rečju: bolesnici.

Na slici je HS pruga...
Sto se tice Pozarevac - Majdanpek nisam za ukidanje, ali tu iz razloga bezbednosti i treba prekinuti saobracaj! Pruge skoro da ni nema na vecini trase, pogotovu od Zvizda do Majdanpeka! Sine na tom delu deluju kao da su s29(za uski kolosek) koliko je pojedena, a naravno sa pocetka su proslog veka... Tirfona ako ima 2 po pragu to je maximum! Iz tog razloga tuda ide samo 666 zbog osovinskog opterecenja... Da su pametni pa da je zatvore, odrade remont sa polovnim maetrijalom sa koridora!
 
Oni nisu pametni jer da jesu prugu beocin petrovaradin bi im cetara renovorala kao sto je vec nudila
Mozda uzme neku zatvorenu prugu privstnik
 
76fa1df7ed45b1235a9798953b2da498.jpg


@Politikolog

Да, тачно, возови великих брзина трпе веће нагибе од обичних, заборавих ту могућност, колега :wink:


Него, што се тиче укидања пруга, синоћ нисам могао даље да одговарам, јер сам заспао уз хорор роман једног нишког писца, али се у међувремену фамозни текст о још већем хорору који наша држава спрема железници појавио на Блиц онлајну:

http://www.blic.rs/komentar/ekonomija/b ... ga/yspq6y0

:violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390795#p390795:1nuxjdue je napisao(la):
direktor » Čet Jun 09, 2016 11:00 am[/url]":1nuxjdue]Oni nisu pametni jer da jesu prugu beocin petrovaradin bi im cetara renovorala kao sto je vec nudila
Mozda uzme neku zatvorenu prugu privstnik
Tesko da ce dati privatnicima pruge, sem da ZS ostane vlasnik, a i privatnik treba za vecinu ovih pruga da da mnogo para da bi se osposobile za normalan saobracaj...
Cementara otisla na kamione i ne pada im na pamet da se vracaju zeleznici!

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390806#p390806:1nuxjdue je napisao(la):
Пантограф » Čet Jun 09, 2016 11:10 am[/url]":1nuxjdue]


Него, што се тиче укидања пруга, синоћ нисам могао даље да одговарам, јер сам заспао уз хорор роман једног нишког писца, али се у међувремену фамозни текст о још већем хорору који наша држава спрема железници појавио на Блиц онлајну:

http://www.blic.rs/komentar/ekonomija/b ... ga/yspq6y0

:violina:
Videh juce u Blicu koje pruge otpisuju i u vecini slucajeva to su pruge na kojima danas ni nema saobracaja... Sem vec spomenute Pozarevac - Majdanpek i Stalac - Kraljevo, na pruzi Merdare - Nis ide samo putnicki saobracaj, Vrbas - Sombor mislim isto (mozda ponekad teretni, al cisto sumnjam!). Rimski Sancevi - Orlovat daj Boze da moze i sinobus da prodje... Padinska Skela - Ovca pruge tesko i da ima i ko zna kad je zadnji put prosao tuda voz, uzgred dobrim delom je pre bila okupirana pa je jedva i 621 prosla tuda - sve ostalo je preko gabarita :mrgreen: Bela Crkva - Vrsac jedino sto je proslo je prosle godine ,,Romantika" sa 711 na celu :laugh: Tereta nema... Uglavnom su to pruge koje i danas postoje samo na papiru!

@ Luka Vuckovic lepa fotka :vops:
 
Значи, они укидају пруге јер се слабо користе, а знамо да се слабо користе јер је лоша инфраструктура. Сјајна логика. Ајде да прво склонимо пар км пруге између Београда и Ниша па после да је укинемо јер се не користи. Пази, Краљево-Крушевац нема потенцијал, ма дај...
 
@Politikolog

Па, чак и није баш толико црно. На прузи Врбас - Сомбор има путничких возова, неколико дневно; време од проласка последње композиције за Падинску скелу свакако се не мери деценијама; за Орловат су баш сада планирали да пусте рускињу; за Белу цркву исто може да се пусти итд.

Поента је у нечему другом. Као што Баркли написа, у пруге треба уложити, да би се иоле показао њихов потенцијал. Држава нема пара? Не да ММФ? Како да не. Држава је одлучна у намери да пругу Стара Пазова - Нови сад гради за брзине до 200 км на сат, иако чак и руски партнери сугеришу 160, што је на десетине милиона евра јефтиније, а брзи воз ће, према симулацији, из једног у други град путовати три минута спорије!!!

Ето тај, бачени новац да се уложи у ове пруге, број путника ће се удесетостручити а кренуће и терет.

Дебили из Намањине.
 
Speaking of 661. Da li se 661'256 ikada gasi? Kad god se približim pruzi vidim nju kako vuklja cisterne NIS, Petrohemije, kontejnerske vozove sa Spoljne itd...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390840#p390840:8xfut3yf je napisao(la):
Barkley » Čet Jun 09, 2016 12:29 pm[/url]":8xfut3yf]Значи, они укидају пруге јер се слабо користе, а знамо да се слабо користе јер је лоша инфраструктура. Сјајна логика. Ајде да прво склонимо пар км пруге између Београда и Ниша па после да је укинемо јер се не користи. Пази, Краљево-Крушевац нема потенцијал, ма дај...
Na nekim mestima ocigledno da, ali negde ni nema pruge(nestalo par km sina :mrgreen: ) pogotovu po Vojvodini! Kraljevo - Krusevac bi trebao remont pod hitno i tu ima potencijala... Kao i Majdanpek - Pozarevac, Orlovat - Becej kao alternativa koridoru itd. Sve se to moze remontovati polovnim materijalom sa koridora. Ne treba zaboraviti ni prugu za Zvornik gde skoro svaki dan nesto ispadne, pa je remont i vise nego hitan...


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390846#p390846:8xfut3yf je napisao(la):
Пантограф » Čet Jun 09, 2016 12:40 pm[/url]":8xfut3yf]@Politikolog

Па, чак и није баш толико црно. На прузи Врбас - Сомбор има путничких возова, неколико дневно; време од проласка последње композиције за Падинску скелу свакако се не мери деценијама; за Орловат су баш сада планирали да пусте рускињу; за Белу цркву исто може да се пусти итд.

Поента је у нечему другом. Као што Баркли написа, у пруге треба уложити, да би се иоле показао њихов потенцијал. Држава нема пара? Не да ММФ? Како да не. Држава је одлучна у намери да пругу Стара Пазова - Нови сад гради за брзине до 200 км на сат, иако чак и руски партнери сугеришу 160, што је на десетине милиона евра јефтиније, а брзи воз ће, према симулацији, из једног у други град путовати три минута спорије!!!

Ето тај, бачени новац да се уложи у ове пруге, број путника ће се удесетостручити а кренуће и терет.

Дебили из Намањине.
Slazem se ja 100% sa tobom i naravno da sam za obnovu pruga, a ne da pricamo o prugama za 200 km/h a sve ostale pruge se raspadaju :laugh:
Medjutim mislim da od pruge za Padinsku Skelu nema nista, ona je ugasena sigurno ima vec 5 godina i to su isle neke cisterne (svega par komada po vozu) i nista drugo. Na toj pruzi jedino kompletan remont pomaze, nema tu vise krpljenja, iako su oni nesto pre 10 godina tu i krpili! Prosto tu nije ni bilo saobracaja veceg, a diskutabilno je kad ce se vratiti ulaganje - a potrebno je!
Vrbas - Sombor rekoh vec da ima putnickih, al diskutabilno je za teretne :wink: mada naravno debilno je ukinuti je! Isto i za Merdare gde ide samo putnicki saobracaj glupo je ukinuti jer znaci tim ljudima dole.
Rimski Sancevi - Orlovat ako se ne varam potreban je remonto do Titela, tu je bas propala pruga i osovinsko optecenje je 16t...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390851#p390851:8xfut3yf je napisao(la):
tragac » Čet Jun 09, 2016 12:53 pm[/url]":8xfut3yf]Speaking of 661. Da li se 661'256 ikada gasi? Kad god se približim pruzi vidim nju kako vuklja cisterne NIS, Petrohemije, kontejnerske vozove sa Spoljne itd...
Jok :mrgreen: ta je neunistiva! Isto kao i 247 i ostale sto je remontovao Gredelj pre nekoliko godina.
Cak je 256 bila zavejana kod Banatskog novog sela i par dana u smetovima! Posle je malo produvali u Makisu (usao pesak sa snegom) i evo tera bez problema...

P.S. kad rekoh u predhodnom postu nema saobracaja, nisam mislio nema nista pa ajd ukidamo, nego ne moze na mnogo pruga da prodje ni sinobus jer su komplet raspale, potreban je remont!
 
Овча - Падинска Скела може да се ремонтује за потребе БГВ-а, линија Падинска Скела - Дунав Станица, са 711, три поласка на сат времена. та линија би омогућила развој Глогоњског и Јабучког рита, јер ту има простора за велико ширење тих насеља. а нарочито што та насеља постоје као да не постоје
 
Naravno. Padinska Skela - Batajnica još bolje, jer ta pruga podosta kruži, pa tek kod dužih vožnji dobija na konkurentnosti. Elektrifikacija ne košta bog zna koliko mnogo.
 
Vrh