[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=221331#p221331:da4l4s4e je napisao(la):JohnnyLee » 14 Јан 2013, 17:24[/url]":da4l4s4e]има и пруга кроз Глогоњск рит која иде од Овче до Падинске скеле. предлагао сам раније пар пута да се та пруга активира за линију Падинска скела-Овча или Падинска скела-Дунав станица, са две ДМВ гарнитуре. треба, наравно, средити ту пругу да буде у возном стању и уредити три стајалишта (Падинска скела, Глогоњски рит, Јабучки рит)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=221387#p221387:da4l4s4e je napisao(la):JohnnyLee » 14 Јан 2013, 23:35[/url]":da4l4s4e]одрадио сам скицу пруге:
подебљане линије представљају два колосека, с тим да је идеја да или Глогоњски Рит или Јабучки Рит буде двоколосечан да би се мимоишла два воза. иначе, могао би да служи овај или овај воз. три воза, од тога два у саобраћају и један у резерви у Падинској скели, где би могао да се направи и депо за њих
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390871#p390871:1q5yfkmz je napisao(la):JohnnyLee » Čet Jun 09, 2016 1:52 pm[/url]":1q5yfkmz]Овча - Падинска Скела може да се ремонтује за потребе БГВ-а, линија Падинска Скела - Дунав Станица, са 711, три поласка на сат времена. та линија би омогућила развој Глогоњског и Јабучког рита, јер ту има простора за велико ширење тих насеља. а нарочито што та насеља постоје као да не постоје
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390878#p390878:3bhkxf06 je napisao(la):JohnnyLee » 09 Jun 2016 02:02 pm[/url]":3bhkxf06]да, али ту мора да се гради и нови мост, што повећава цену. може, нпр. од Скеле да продужи даље ка Бесном Фоку, Опову, Ченти и да се код Перлеза накачи пругу Нови Сад - Орловат
Васин тражи од Владе Себије да не гаси железнички саобраћај
НОВИ САД, 9. јуна 2016. (Бета) - Потпредседник Скупштине Војводине Мирослав Васин затражио је данас од Владе Србије да не прихвати предлог Министарства саобраћаја о гашењу железничког саобраћаја на 20 пруга у Србији, од чега је 14 у Војводини."Војводини је потребна железница, и свако ко размишља о гашењу пруга, а не о њиховој ревитализацији, ради у корист штете", навео је Васин у саопштењу.
Он је оценио да је "посебно катастрофална" то што су пруге дошле у стање у којем су данас.
Највео је да је укупна дужина пруга у Војводини 1.735,5 километара, што хе 45 одсто свих пруга у Србији.
"Око 700 километара су индустријски колосеци којима управљају власници тих правних лица, а који су повезани с јавним пругама. Трошкови превоза су у цени сваког производа далеко мањи уколико се користи железнички, а не друмски превоз. Зато је за привреду изузетно штетна свака идеја о гашењу железничког саобраћаја", рекао је Васин.
Подсетио је да је Факултет техничких наука на иницијативу Покрајинског секретаријата за привреду израдио "Елаборат модела железничког саобраћаја у Војводини", који "апсолутно показује економску оправданост ревитализације запуштених пруга, а не њихово гашење", казао је Васин.
Потпредседница владе и министарка грађевине Зорана Михајловић је изјавила данас да се не користи више од 350 километара пруга и да ће у наредна два месеца бити готова детаљна анализа шта ће бити са пругама које нису профитабилне и важне за државу.
Михајловић је рекла новинарима да ће та анализа показати које су пруге профитабилне и морају остати државне и стратешке, а које могу бити уступљене на коришћење приватницима, уколико локалне самоуправе буду заинтересоване да распишу јавне позиве.
Према њеним речима, железница има 3.600 км пруга и тренутно се не користи више од 350 км пруге, али морају да издвајају новац за њихово одржавање, иако нема ниједног воза који тим пругама иде.
Она је на питање да ли је тачно да ће држава укинути 800 км пруга рекла да министарство не може да одлучује шта ће да се затвара од пруга, јер за то није стручно, али да се о томе праве студије, што је такође, део реформисања железнице.
Она је подсетила да је прошле године усвојен Закон о железници којим је омогућено да држава не буде једина која ће да ради на пругама него да се да могућност локалним самоуправама, а оне путем јавног конкурса неким приватним превозницима да могу да раде на одређеним пруграма.
-Не мислим на власништво над пругама, јер то је као код електричне енергије - не можете дати власништво над преносном мрежом, али можете дати могућност да се појави неко други ко ће да финансира одржавање пруга и возове, рекла је Михајловић.
Она је рекла и да је предвиђена либерализација железничког тржишта.
- То је сигурно део који ћемо понудити локалним самоуправама, ако им треба дајте јавни позив и финансирајте и нека се појави неко други. То је у духу отварања тржишта, поручила је Михајловић.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390896#p390896:3k5taonu je napisao(la):Пантограф » 09 Јун 2016, 15:55[/url]":3k5taonu][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390878#p390878:3k5taonu je napisao(la):JohnnyLee » 09 Jun 2016 02:02 pm[/url]":3k5taonu]да, али ту мора да се гради и нови мост, што повећава цену. може, нпр. од Скеле да продужи даље ка Бесном Фоку, Опову, Ченти и да се код Перлеза накачи пругу Нови Сад - Орловат
До електрификације, са дизел вучом може да се уради нешто боље од завршетка линије код Панчевца: могуће је продужити је до Дорћола, где ће бити направљена окретница јавног превоза. А, зашто не и до нпр. Бранковог моста.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390943#p390943:dwrd9p08 je napisao(la):JohnnyLee » Чет Јун 09, 2016 8:04 pm[/url]":dwrd9p08][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390896#p390896:dwrd9p08 je napisao(la):Пантограф » 09 Јун 2016, 15:55[/url]":dwrd9p08][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390878#p390878:dwrd9p08 je napisao(la):JohnnyLee » 09 Jun 2016 02:02 pm[/url]":dwrd9p08]да, али ту мора да се гради и нови мост, што повећава цену. може, нпр. од Скеле да продужи даље ка Бесном Фоку, Опову, Ченти и да се код Перлеза накачи пругу Нови Сад - Орловат
До електрификације, са дизел вучом може да се уради нешто боље од завршетка линије код Панчевца: могуће је продужити је до Дорћола, где ће бити направљена окретница јавног превоза. А, зашто не и до нпр. Бранковог моста.
до Бранковог мало теже, али до Дорћола да! да се код терминуса Дунавска направи станица, где би се завршавао овај воз, али и возови из Зрењанина и Вршца
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391006#p391006:86u5aplk je napisao(la):Дошљак » Thu Jun 09, 2016 9:57 pm[/url]":86u5aplk][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390943#p390943:86u5aplk je napisao(la):JohnnyLee » Чет Јун 09, 2016 8:04 pm[/url]":86u5aplk][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390896#p390896:86u5aplk je napisao(la):Пантограф » 09 Јун 2016, 15:55[/url]":86u5aplk][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390878#p390878:86u5aplk je napisao(la):JohnnyLee » 09 Jun 2016 02:02 pm[/url]":86u5aplk]да, али ту мора да се гради и нови мост, што повећава цену. може, нпр. од Скеле да продужи даље ка Бесном Фоку, Опову, Ченти и да се код Перлеза накачи пругу Нови Сад - Орловат
До електрификације, са дизел вучом може да се уради нешто боље од завршетка линије код Панчевца: могуће је продужити је до Дорћола, где ће бити направљена окретница јавног превоза. А, зашто не и до нпр. Бранковог моста.
до Бранковог мало теже, али до Дорћола да! да се код терминуса Дунавска направи станица, где би се завршавао овај воз, али и возови из Зрењанина и Вршца
Што не и до Бетон хале?
ne zna zasto me jeza prodje kada je cujem -> https://www.youtube.com/watch?v=2PJmJwXm6hM[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391075#p391075:3otxccad je napisao(la):tragac » 10 Jun 2016 03:49[/url]":3otxccad]Veleizdaja. Naprednjački lešinari bi sve istopili i prodali u staro gvožđe. Samo da se ne radi. Lenjost i nemar su u srži njihove ideje.
Na 68. strani sam postavio kartu kako je nekada išla pruga do Dunava[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390873#p390873:1h1ok9zg je napisao(la):Пантограф » 09 Jun 2016 12:56 pm[/url]":1h1ok9zg]Naravno. Padinska Skela - Batajnica još bolje, jer ta pruga podosta kruži, pa tek kod dužih vožnji dobija na konkurentnosti. Elektrifikacija ne košta bog zna koliko mnogo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=260315#p260315:1h1ok9zg je napisao(la):Siniša » 02 Jan 2014 04:54 pm[/url]":1h1ok9zg]Ne znam da li se u ovojtemi pričalo o železničkom povezivanju banatske i sremske strane. Evo, naišao sam na topografsku kartu gde se vidi da je pruga išla od Padinske Skele preko Besnog Foka i Vrbovskog do Dunava. Ne znam čemu je služila i koliko je trase očuvano. Znam samo da je pruga sada do Padinske Skele. Pitanje je da li bi se ovaj bivši krak mogao ponovo upotrebiti. Po karti, Dunav je to uzak.