Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390035#p390035:1tcvfy82 je napisao(la):
Politikolog » Sun Jun 05, 2016 1:53 pm[/url]":1tcvfy82]
Kolega2357":1tcvfy82 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390027#p390027:1tcvfy82 je napisao(la):
Politikolog » Sun Jun 05, 2016 1:29 pm[/url]":1tcvfy82]U Batajnici moze da se upravlja skrektnicama i signalizacijom racunarom? Ja jedino znam za stanicu Dimitrovgrad da ide preko racunara, u ostalim stanicama ide pultom...

Pa moze nije Dimitrovgrad jedina stanica. MMI uredjaje ce svuda stavljati ima ih Prokop vec sada. Takodje Prokop ima samo mogucnost da se preko racunara upravlja signalima i skretnicama nema pulta. Prokop ima dodatne fukncije moze da se unapred isprogramira na racunaru davanje signala i pomeranje skretnica takodje mogu se balize programirati u Prokopu na primer i ako ima zeleno svetlo moze programirati baliza da ne sme da je prodje sa vise od 20 km/h.

OK mi je za Prokop da moze (komplet nova oprema), al kad sam zadnji put bio u Bataji to nije moglo... Niti znam da je moglo u nekoj drugoj stanici, al ajde moguce da ja gresim... Ja jedino znam da se tako radi u Dimitrovgradu. Ti kazes stavljace, sto znaci da sad ne moze? Nego je to moguce u buducnosti, na to mislis?
Jel mozes da pojasnis ovo boldovano programirati balizu? Nije mi jasno na sta mislis...

Objasnio sam u prethodnom postu sto sam napisao. E sada ovo sto je mvbg1 pomenuo Ovcu i Pancevo za MMI tu se ne uklapaju naponi struja u Pancevu su stavili TGV francusku opremu koja radi na 36 volta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390012#p390012:1h7d3x3d je napisao(la):
Politikolog » 05 Jun 2016 10:26 am[/url]":1h7d3x3d]Tacno kazes, ali odakle zeleznici pare? Bilo da kupi novo, bilo polovno... Znaci drzava (kao vlasnik) je tu kriva sto nije nabavljala nova sredstva!
Jer gledajmo ovako, za kompletan ZS (infra, putnicki, kargo) subvencija za 2015. godinu je malo manje od 90 miliona eura (kazem komplet posto nije jos izvrsena podela, pa i Kargo je tu bio ukljucen iako on ne bi trebao da dobija subvencije). 21 Stadler je placen 100 miliona evra! :mrgreen: ajmo na polovno: Ako se ne varam posrednicka firma je svedjanke (DMV 710) platila oko 250.000 evra po komadu, pa je onda preprodala ZS-u sa Sarancicem na celu za ,,malo" vecu cenu. Uzeto je 10 svedjani, znaci 2,5 miliona evra im je realno cena, iako je ZS platio vise - a oni bez drzave te pare nemaju... Samo po optuznici Sarancic je ostetio preduzece za 1,24 miliona evra, jer su napumpali ,,malo" cene (+ mislim da su tu bile ukljucene i lokse 644 koje su kupljenje od SZ-a)!
Управо радим на озбиљном аналитичком економском чланку, за који сам обрадио информације са 10 железничких управа. Субвенције железнице у Србији су 2-5 пута мање сразмерно националном дохотку, него у другим земљама Европе. Када статистику прерачунамо по глави становника, испада и преко 10 пута мање. Колико деценија ни један вагон није послат на велики оправак?
 
Данас прођох поред Вуковог споменика. Стварно јадно!
Ово стаклено, изжврљано, између улазних степеништа је ЛИФТ!
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Пробао сам да некако дођем до лифта. Наравно да нисам успео.
Иначе лифт је намењен инвалидним и неспособним лицима као и њиховим претиоцима.
Pogledajte prilog 4
Проблем је не само што лифт не ради већ и како доћи до њега.
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
И овако треба да изгледа један од значајнијих тргова у граду?!?!?
Боље да среде ово него што беспотребно бацају паре на "сређивање" паркова/скверова којима ништа није фалило.
Погледајте пост на теми Скверови Београда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390066#p390066:ckt8460g je napisao(la):
Karlo del Ponte » 05 Jun 2016 03:33 pm[/url]":ckt8460g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390012#p390012:ckt8460g je napisao(la):
Politikolog » 05 Jun 2016 10:26 am[/url]":ckt8460g]Tacno kazes, ali odakle zeleznici pare? Bilo da kupi novo, bilo polovno... Znaci drzava (kao vlasnik) je tu kriva sto nije nabavljala nova sredstva!
Jer gledajmo ovako, za kompletan ZS (infra, putnicki, kargo) subvencija za 2015. godinu je malo manje od 90 miliona eura (kazem komplet posto nije jos izvrsena podela, pa i Kargo je tu bio ukljucen iako on ne bi trebao da dobija subvencije). 21 Stadler je placen 100 miliona evra! :mrgreen: ajmo na polovno: Ako se ne varam posrednicka firma je svedjanke (DMV 710) platila oko 250.000 evra po komadu, pa je onda preprodala ZS-u sa Sarancicem na celu za ,,malo" vecu cenu. Uzeto je 10 svedjani, znaci 2,5 miliona evra im je realno cena, iako je ZS platio vise - a oni bez drzave te pare nemaju... Samo po optuznici Sarancic je ostetio preduzece za 1,24 miliona evra, jer su napumpali ,,malo" cene (+ mislim da su tu bile ukljucene i lokse 644 koje su kupljenje od SZ-a)!
Управо радим на озбиљном аналитичком економском чланку, за који сам обрадио информације са 10 железничких управа. Субвенције железнице у Србији су 2-5 пута мање сразмерно националном дохотку, него у другим земљама Европе. Када статистику прерачунамо по глави становника, испада и преко 10 пута мање. Колико деценија ни један вагон није послат на велики оправак?
A zamisli da je železnica preduzeće a ne socijalna ustanova sa ko zna koliko nepotrebnih na platnom spisku.
 
Malopre na windowsu spotlicht se pojavi slika, cini mi se voza za Bar negde u Cg :D

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390063#p390063:2v0ppeik je napisao(la):
Kolega2357 » 05 Jun 2016 03:11 pm[/url]":2v0ppeik]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390039#p390039:2v0ppeik je napisao(la):
mvbg1 » Sun Jun 05, 2016 2:01 pm[/url]":2v0ppeik]MMI sistem se postepeno ugradjuje u svim stanicama. Koje su posednute otpravnikom vozova. U Beogradskom čvoru MMI sistem upravljanja imaju stanice: Batajnica,Novi Beograd,Prokop,P.Most,Krnjača,Ovča,Pancevo glavna.
Objasni mi Kolega za ove kontrolne balize i prelaz preko njih sa 20km/h. Ja za to nzm.

Dok su bili radovi u Prokopu bila je lagana voznja (ako gresim ispravi me) iz pravca Rakovice na levoj strani ne na desnoj na ulazu u Prokop sa 20 km/h. Isao sam stalno sa makisancen za Staru Pazovu i nazad i kada je god isao sa 30 km/h preko balize ulaznog singala odmah je poceo da koci. Ono sto znam je da su to ceske balize.
Tokom radova u Prokopu na celom staničnom podrucju je bila uvedena lagana vožnja sa 20km/h.
A sto se kontrolne balize tiče,kod njih mozemo govoriti o brzinama od 50 i 65km/h a nikako 20km/h.
Tokom radova u Prokopu jedna takva kontrolna baliza je bila postavljena na levom koloseku iz pravca Novog Beograda izmedju predsignala i ulaznog signala.I morali smo spustati brzinu ispod 50km/h pre nje da nas auto stop uredjaj ne bi ukočio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390097#p390097:1ukmn5y4 je napisao(la):
mvbg1 » Sun Jun 05, 2016 9:28 pm[/url]":1ukmn5y4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390063#p390063:1ukmn5y4 je napisao(la):
Kolega2357 » 05 Jun 2016 03:11 pm[/url]":1ukmn5y4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390039#p390039:1ukmn5y4 je napisao(la):
mvbg1 » Sun Jun 05, 2016 2:01 pm[/url]":1ukmn5y4]MMI sistem se postepeno ugradjuje u svim stanicama. Koje su posednute otpravnikom vozova. U Beogradskom čvoru MMI sistem upravljanja imaju stanice: Batajnica,Novi Beograd,Prokop,P.Most,Krnjača,Ovča,Pancevo glavna.
Objasni mi Kolega za ove kontrolne balize i prelaz preko njih sa 20km/h. Ja za to nzm.

Dok su bili radovi u Prokopu bila je lagana voznja (ako gresim ispravi me) iz pravca Rakovice na levoj strani ne na desnoj na ulazu u Prokop sa 20 km/h. Isao sam stalno sa makisancen za Staru Pazovu i nazad i kada je god isao sa 30 km/h preko balize ulaznog singala odmah je poceo da koci. Ono sto znam je da su to ceske balize.
Tokom radova u Prokopu na celom staničnom podrucju je bila uvedena lagana vožnja sa 20km/h.
A sto se kontrolne balize tiče,kod njih mozemo govoriti o brzinama od 50 i 65km/h a nikako 20km/h.
Tokom radova u Prokopu jedna takva kontrolna baliza je bila postavljena na levom koloseku iz pravca Novog Beograda izmedju predsignala i ulaznog signala.I morali smo spustati brzinu ispod 50km/h pre nje da nas auto stop uredjaj ne bi ukočio.

Razumem sta hoces da kazes nego ovo sa 20 km/h na sat je bilo kada se ulazio u Prokop iz pravca Rakovice.
 
Mislim da bi u nasem slucaju Vrhunska moderznizacija zeleznice znacila redovno odrzavanje higijene putnickih kola i vozova kao i redovno cicenje zeleznickih stanica i njihovo odrzavanje zajedno sa uklanjanjem korova sa pruge i tacan red voznje . Zalosno , dok se negde tamo probija tunel od 50 kilometara da bi se povezale dve strane drzave mi vodimo bitku oko neceg elementarnog.
 
Капирам да из железница чекају да још мало нарасте ова прашума на железничком насипу на Новом Београду па да им народ подигне кредит за њену сечу

file.php


Сликао Чика Брана
 
Sto je najcrnje imaju novu ne koriscenu masinu za uklanjanje korova
 
људи, тамо (у администрацији) претежно раде дебили и лезилебовићи, који појма немају да раде то што треба да раде
 
Bas tako, ne kazem ima i vrednih koji po defaultu (Srbija) rade i za druge u toj javnoj firmi.. Oni bre , tamo u Nemanjinoj, kada se vrate sa bolovanja ili G.O. oni se bukvalno posvadjaju koja je cija kancelarija, da se pobiju za fotelju, neverovatno, da ne poverujes... Zato i neki rado pristaju na otpremnine , znaju da nebi mogli kod privatnika tako :) eh, Lezi lebu da te jedem...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sisao na Vukov spomenik jutros, vidim izgleda izmestaju ili sklanjaju one check pointe za kucanje karata, sta bi :D setili se, sta sledi zna li neko ??
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390132#p390132:1x23gr8y je napisao(la):
Kolega2357 » Pon Jun 06, 2016 12:15 am[/url]":1x23gr8y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390097#p390097:1x23gr8y je napisao(la):
Kolega2357 » Sun Jun 05, 2016 9:28 pm[/url]":1x23gr8y]
Razumem sta hoces da kazes nego ovo sa 20 km/h na sat je bilo kada se ulazio u Prokop iz pravca Rakovice.
Svejedno baliza nece zakociti na 20 km/h, to ti je rekao gore :kk:

@delija: Ovo je jos i dobro, negde su znali prirodni tuneli da se naprave :mrgreen: da ne pricam o ostecenjima farbe na lokomotivama od silnog granja koje ulazi u sam profil... A uzgred imas i zvucnu izolaciju - prirodnu :D
 
Што би ово дирали, па ово је идеалан природни букобран :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390189#p390189:22nfpy3l je napisao(la):
Politikolog » Mon Jun 06, 2016 10:56 am[/url]":22nfpy3l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390132#p390132:22nfpy3l je napisao(la):
Kolega2357 » Pon Jun 06, 2016 12:15 am[/url]":22nfpy3l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390097#p390097:22nfpy3l je napisao(la):
Kolega2357 » Sun Jun 05, 2016 9:28 pm[/url]":22nfpy3l]
Razumem sta hoces da kazes nego ovo sa 20 km/h na sat je bilo kada se ulazio u Prokop iz pravca Rakovice.
Svejedno baliza nece zakociti na 20 km/h, to ti je rekao gore :kk:

@delija: Ovo je jos i dobro, negde su znali prirodni tuneli da se naprave :mrgreen: da ne pricam o ostecenjima farbe na lokomotivama od silnog granja koje ulazi u sam profil... A uzgred imas i zvucnu izolaciju - prirodnu :D

Ja to znam da nece zakociti na 20 km/h nema potrebe da mi objasnjavas. :lol:
 
Pa sta znaci onda ovo:
Kolega2357":2672qx82 je napisao(la):
u Prokopu na primer i ako ima zeleno svetlo moze programirati baliza da ne sme da je prodje sa vise od 20 km/h.
Kako ne sme da je predje? Baliza koci, zar ne? Ako ne sme da je predje, tj. ako predje vecom brzinom onda ce ga ukociti ili ne?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390190#p390190:o8k1jrh6 je napisao(la):
Veliki Vracar » Pon Jun 06, 2016 10:59 am[/url]":o8k1jrh6]Што би ово дирали, па ово је идеалан природни букобран :kk:

Kiselo Drvece i korov nisu idealan bukobran za zeleznicki nasip ..... idealan prirodni bukobran bi bilo nesto planski posadjeno :D a ne nesto sto razara nasip.
 
Politikolog":1qr43zgd je napisao(la):
Pa sta znaci onda ovo:
Kolega2357":1qr43zgd je napisao(la):
u Prokopu na primer i ako ima zeleno svetlo moze programirati baliza da ne sme da je prodje sa vise od 20 km/h.
Kako ne sme da je predje? Baliza koci, zar ne? Ako ne sme da je predje, tj. ako predje vecom brzinom onda ce ga ukociti ili ne?
Baliza odasilja signal u kome stoji naznacena brzina koja je dozvoljena do sledece balize, i tako se zna koliko kompozicija sme ici brzo ili sporo na tom delu pruge...ili stati u slucaju ignorisanja crvenog semafora..
Ono sto meni nije jasno tj nisam siguran, radi li ATP sistem na beovozu? Aj kapiram za Flitrice ali su mi sumnjivi Ruski EMV 412... I nase dizelke, a to bi moglo lako da se ugradi, doradi, radi opste bezbednosti u Zel. saobracaju.

A svi se secate ove nesrece u Spaniji , gde je vozac i pored upozorenja da smanji brzinu u krivini, odlucio da ubrza... Ko je kriv, pa Vozac voza, a sam sistem samo upozorava da treba da se uspori, ubrza ili stane..posle te nesrece nadam se da su unapredili ATP.

https://en.wikipedia.org/wiki/Santiago_ ... derailment
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390225#p390225:3mlz29dq je napisao(la):
dex87 » Pon Jun 06, 2016 12:42 pm[/url]":3mlz29dq]
Politikolog":3mlz29dq je napisao(la):
Pa sta znaci onda ovo:
Kolega2357":3mlz29dq je napisao(la):
u Prokopu na primer i ako ima zeleno svetlo moze programirati baliza da ne sme da je prodje sa vise od 20 km/h.
Kako ne sme da je predje? Baliza koci, zar ne? Ako ne sme da je predje, tj. ako predje vecom brzinom onda ce ga ukociti ili ne?
Baliza odasilja signal u kome stoji naznacena brzina koja je dozvoljena do sledece balize, i tako se zna koliko kompozicija sme ici brzo ili sporo na tom delu pruge...ili stati u slucaju ignorisanja crvenog semafora..
Ono sto meni nije jasno tj nisam siguran, radi li ATP sistem na beovozu? Aj kapiram za Flitrice ali su mi sumnjivi Ruski EMV 412... I nase dizelke, a to bi moglo lako da se ugradi, doradi, radi opste bezbednosti u Zel. saobracaju.

Jel ti mene pitas ili tvrdis?
Baliza odasilja odredjenu frenkvenciju(nalazi se pored signala) na drugu balizu u lokomotivi - koja prima informacije! Kada je crveno onda je bese 1000Hz, a zeleno 2000Hz(mislim da su ove frekvencije, ali nebitno i da nisu). Baliza sa lokomotive kao sto rekoh prime ove informacije i onda ako je crveno tj. lokomotiva prosla kroz crveno ona koci voz (moze da se prodje i kroz crveno bez kocenja tako da sto se potvrdi u loksi da ste svesni da ste prosli na crveno, postoje rezimi voznje pa prema njima treba smanjiti brzinu, objasnio je vec mvbg1 koje su brzine u gornjem postu) tako da nema balize koja ce kociti na 20 km/h!
APB sistem nema veze sa vozilom! On funkcionise po principu zatvaranju/otvaranju strujnog kola u sinama i tako se zna dal je daj deo zauzet tj. dal je na njemu voz. Ako je voz ispred bice ti crveno, ako je slobodno zeleno...

edit: sad vidim da si napisao ATP, a ne APB :mrgreen: Za ATP ne znam nista, to bolje Karlo ili neko ko se razume u to objasni...
 
Ok Hvala, ja sam pitao pre nekoliko stranica o European Train Control System (ETRS) i GSM R opremi u flirtu, ako jednog dana mi takav sistem instaliramo na nasim "brzim" prugama...

Evo o APB-u pa ko hoce da se informise kao ja npr :) http://www.fpz.unizg.hr/ztos/pred/APB.pdf
 
Zelena mirna - 500hz
Crvena - 2000hz
Sve ostale kombinacije 1000hz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390225#p390225:247cx36n je napisao(la):
dex87 » Mon Jun 06, 2016 1:42 pm[/url]":247cx36n]
Politikolog":247cx36n je napisao(la):
Pa sta znaci onda ovo:
Kolega2357":247cx36n je napisao(la):
u Prokopu na primer i ako ima zeleno svetlo moze programirati baliza da ne sme da je prodje sa vise od 20 km/h.
Kako ne sme da je predje? Baliza koci, zar ne? Ako ne sme da je predje, tj. ako predje vecom brzinom onda ce ga ukociti ili ne?
Baliza odasilja signal u kome stoji naznacena brzina koja je dozvoljena do sledece balize, i tako se zna koliko kompozicija sme ici brzo ili sporo na tom delu pruge...ili stati u slucaju ignorisanja crvenog semafora..
Ono sto meni nije jasno tj nisam siguran, radi li ATP sistem na beovozu? Aj kapiram za Flitrice ali su mi sumnjivi Ruski EMV 412... I nase dizelke, a to bi moglo lako da se ugradi, doradi, radi opste bezbednosti u Zel. saobracaju.

A svi se secate ove nesrece u Spaniji , gde je vozac i pored upozorenja da smanji brzinu u krivini, odlucio da ubrza... Ko je kriv, pa Vozac voza, a sam sistem samo upozorava da treba da se uspori, ubrza ili stane..posle te nesrece nadam se da su unapredili ATP.

https://en.wikipedia.org/wiki/Santiago_ ... derailment

Dex znas kako se kaze velika brzina velika nesreca manja brzina manja nesreca mada ne mora da znaci da je tako ali u vecini slucajeva jeste. U ovoj nesreci sto si naveo kao primer je kriv masinovodja i niko drugi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390244#p390244:11988450 je napisao(la):
mvbg1 » Mon Jun 06, 2016 2:49 pm[/url]":11988450]Zelena mirna - 500hz
Crvena - 2000hz
Sve ostale kombinacije 1000hz.

Ako signal ne radi da li baliza ima mogucnost da se totalno iskljuci?
 
Vrh