Када су у питању пруге које се укидају:
1) Бечеј - Сента: Пруга демонтирана одавно.
2) Бечеј - Врбас - Сомбор: Од Сомбора до Врбаса већина полазака путничких возова препуни. Густо насељени потез Бачке. Од Врбаса до Бечеја је 12 тона по осовини, и тај део пруге нема никакву перспективу уколико не буде нека озбиљна индустрија у Србобрану.
3) Римски Шанчеви - Орловат: Ова пруга је била више пута пруга спаса, када се прекине Коридор 10, а биће опет када крену радови Београд - Будимпешта. У ред вожње уписана 3 пара путничких возова, а са мало измењеним редом вожње то предлаже и УЉЖ.
4) Зрезанин - Вршац - Бела црква: Од Зрењанина до Сечња су уписани возови у ред вожње. Пруга Вршац - Бела црква има велику перспективу у развоју туризма, уколико има привредно писмених. За Боку и Пландиште, на жалост, не можемо наћи нешто смислено и охрабрујуће. Ипак смо предложили пар возова и том пругом.
5) Шид - Сремска рача: Неопходна сарадња са Железницама Републике Српске. Могуће да би пруга била исплатива уз добро координисано деловање. Семберији би то био директан прикључак на Коридор 10.
6) Параћин - Стари Поповац: Цементара заинтересована, исто као и у Беочину.
7) Краљево - Крушевац: Већ је неко писао. Препуни возови, иако је брзина врло ниска, а ред вожње прилично безвезе. Укидање би значило поломити Западноморавску кичму на пола. Чак би се морала размотрити и електрификација тог правца, а у будућности возови Сталаћ - Крушевац - Краљево - Чачак - на сваких сат времена, сваки други продужава за Ужице, Јагодину и Ниш. Велика густина насељености, присуство факултетски образованих стручњака у привреди, силне потпуно опремљене индустријске зоне...
8) Дољевац - Мердаре: Укинути ту пругу, па чак и само одржавати овако лоше везе, буквално значи поклонити овај део територије Албанцима.
9) Беочин - Петроварадин: Велика густина насељености, Клинички центар Војводине у Каменици, због којег би возови из Сомбора, Зрењанина и Бечеја требали продужавати (бар део њих), само ова пруга би генерисала 15% робе више на целој мрежи.
10) Каравуково - Бач: Одавно нема саобраћаја, није ми позната ситуација у локалу.
11) Гајдобра - Бачка Паланка: Пруга усмерена на место са индустријом и луком, а имала би доста и путника. Потенцијално, једна од крајњих станица Прирадске железнице Новог Сада.
12) Бечеј - Римски Шанчеви: Развијена пољопривреда, доста великих насеља у Бачкој оријентисано на ову пругу. Сезонски би било доста робе.
13) Овча - Падинска скела: Зона између Северне магистралне тангенте и пруге Овча - Падинска скела је најперспективнија зона за развој транспортних, складишних и индустријских, садржаја што престаје да буде уколико се укине пруга.
14) Владимировац - Ковин: Одавно се не користи пруга. Не бих знао каква је перспектива.
15) Костолац - Братинац: Та пруга нема перспективу, а народ је незаинтересован. Тај крај је захватила "угљена болест".
16) Кикинда - Банатско Аранђелово: Када би Србија била Мађарска, или када би баба била деда, ова пруга би била електрификована, део теретног дела Коридора 10, и једна од најоптерећенијих пруга у Србији.
17) Хоргош - Сента: Користи се само део Кањижа - Хоргош у катастрофалном стању. Укидањем пруге би се ударио ексер у ковчег незаслужено заостале и бедне пограничне регије.
18) Сомбор - Апатин: Потпуно је сулудо упропастити везу са поред Панчева најперспективнијом луком Војводине. То је лука у Србији најближа Аустрији, Словачкој и Немачкој, па и Холандији.
19) Мајданпек - Пожаревац: Па они су одлучили да одсеку рудно најбогатију регију Србије? За РТБ Бор не постоји пословно решење које би искључило пругу, а уз то, кроз Источну Србију је најкраћа и напогонија веза Румуније са западом. Румунски Карпати су сувише сурови за озбиљан организован транспорт.