Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Звучи као леп помак у односу са надлежнима.
 
Када су у питању пруге које се укидају:

1) Бечеј - Сента: Пруга демонтирана одавно.
2) Бечеј - Врбас - Сомбор: Од Сомбора до Врбаса већина полазака путничких возова препуни. Густо насељени потез Бачке. Од Врбаса до Бечеја је 12 тона по осовини, и тај део пруге нема никакву перспективу уколико не буде нека озбиљна индустрија у Србобрану.
3) Римски Шанчеви - Орловат: Ова пруга је била више пута пруга спаса, када се прекине Коридор 10, а биће опет када крену радови Београд - Будимпешта. У ред вожње уписана 3 пара путничких возова, а са мало измењеним редом вожње то предлаже и УЉЖ.
4) Зрезанин - Вршац - Бела црква: Од Зрењанина до Сечња су уписани возови у ред вожње. Пруга Вршац - Бела црква има велику перспективу у развоју туризма, уколико има привредно писмених. За Боку и Пландиште, на жалост, не можемо наћи нешто смислено и охрабрујуће. Ипак смо предложили пар возова и том пругом.
5) Шид - Сремска рача: Неопходна сарадња са Железницама Републике Српске. Могуће да би пруга била исплатива уз добро координисано деловање. Семберији би то био директан прикључак на Коридор 10.
6) Параћин - Стари Поповац: Цементара заинтересована, исто као и у Беочину.
7) Краљево - Крушевац: Већ је неко писао. Препуни возови, иако је брзина врло ниска, а ред вожње прилично безвезе. Укидање би значило поломити Западноморавску кичму на пола. Чак би се морала размотрити и електрификација тог правца, а у будућности возови Сталаћ - Крушевац - Краљево - Чачак - на сваких сат времена, сваки други продужава за Ужице, Јагодину и Ниш. Велика густина насељености, присуство факултетски образованих стручњака у привреди, силне потпуно опремљене индустријске зоне...
8) Дољевац - Мердаре: Укинути ту пругу, па чак и само одржавати овако лоше везе, буквално значи поклонити овај део територије Албанцима.
9) Беочин - Петроварадин: Велика густина насељености, Клинички центар Војводине у Каменици, због којег би возови из Сомбора, Зрењанина и Бечеја требали продужавати (бар део њих), само ова пруга би генерисала 15% робе више на целој мрежи.
10) Каравуково - Бач: Одавно нема саобраћаја, није ми позната ситуација у локалу.
11) Гајдобра - Бачка Паланка: Пруга усмерена на место са индустријом и луком, а имала би доста и путника. Потенцијално, једна од крајњих станица Прирадске железнице Новог Сада.
12) Бечеј - Римски Шанчеви: Развијена пољопривреда, доста великих насеља у Бачкој оријентисано на ову пругу. Сезонски би било доста робе.
13) Овча - Падинска скела: Зона између Северне магистралне тангенте и пруге Овча - Падинска скела је најперспективнија зона за развој транспортних, складишних и индустријских, садржаја што престаје да буде уколико се укине пруга.
14) Владимировац - Ковин: Одавно се не користи пруга. Не бих знао каква је перспектива.
15) Костолац - Братинац: Та пруга нема перспективу, а народ је незаинтересован. Тај крај је захватила "угљена болест".
16) Кикинда - Банатско Аранђелово: Када би Србија била Мађарска, или када би баба била деда, ова пруга би била електрификована, део теретног дела Коридора 10, и једна од најоптерећенијих пруга у Србији.
17) Хоргош - Сента: Користи се само део Кањижа - Хоргош у катастрофалном стању. Укидањем пруге би се ударио ексер у ковчег незаслужено заостале и бедне пограничне регије.
18) Сомбор - Апатин: Потпуно је сулудо упропастити везу са поред Панчева најперспективнијом луком Војводине. То је лука у Србији најближа Аустрији, Словачкој и Немачкој, па и Холандији.
19) Мајданпек - Пожаревац: Па они су одлучили да одсеку рудно најбогатију регију Србије? За РТБ Бор не постоји пословно решење које би искључило пругу, а уз то, кроз Источну Србију је најкраћа и напогонија веза Румуније са западом. Румунски Карпати су сувише сурови за озбиљан организован транспорт.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391257#p391257:f5zrraol je napisao(la):
Karlo del Ponte » 10 Jun 2016 11:30 pm[/url]":f5zrraol]Везано за Ред вожње, и наш предлог реда вожње за целу Србију, у среду 15.6.2015. би треебали имати састанак: Министарство ГСИ, Србија воз и Удружење љубитеља железнице. Србија воз организује, а по свему, из Министарства су их натерали. Тако ми звучала контакт особа преко телефона. Односно у Србија возу им није драго због овог састанка, бар ми се тако чини.

Samo napred!
Saljem vam moju vozoljubiteljsku podrsku. :)
 
Списак пруга које желе да укину је ван сваке памети. Поготову ми је сулудо што желе да укину једну од две пруге које повезују Србију и Републику Српску, и то ни мање ни више него са другим градом по величини у РС. Али проблем немара је обостран, већ раније су из Бијељине планирали да на месту железничке да направе међуградску аутобуску станицу, што је спречила ЖС само због власништва над инфраструктуром. Али од скоро је власништво пренето на ЖРС.
 
U bn xce da se radi i nova stanica po prostornom planu rs planirana je pruga bn brcko bl novi grad
Tako da cjela srpska bude povezana prugom sa bg
U bn moguce da dodje do integrisanja autobuske i z stanice
 
WUHUUUU, dakle samo napred, izbombardujte ih fenomenalnim predlozima, i molim vas kao Gradjanin Beograda pokusajte nesto da uradite povodom BG-voza zaista je ruglo a moze biti privremeni metro dok se ne izgradi pravi metro i podsetite ih na to da su obecali da nakon otvaranja prokopa su stvoreni uslovi za bg voz ka Rakovici ! i da to treba sto pre da se uradi kako grad ne bi doziveo saobracajni kolaps od nekoliko meseci zbog slavije.
 
Rakovica je katastrofa stanica o tome sam govorio u nekim od prethodnih postova ovde na forumu. Katastrofa je sto je ulazni signal iza sekcionara jos je na rasputnici G. Takodje u Rakovici bi bilo pozeljno ugraditi ukrsnu skretnicu tako da stanica ne bude usko grlo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391368#p391368:2ysq1dov je napisao(la):
Kolega2357 » 11 Jun 2016 09:50 pm[/url]":2ysq1dov]Rakovica je katastrofa stanica o tome sam govorio u nekim od prethodnih postova ovde na forumu. Katastrofa je sto je ulazni signal iza sekcionara jos je na rasputnici G. Takodje u Rakovici bi bilo pozeljno ugraditi ukrsnu skretnicu tako da stanica ne bude usko grlo.
Kakve veze ima što je ulazni signal odmah iz sekcionara?
 
Зна ли се када стигну сви ДМВ 711 како ће бити распоређени?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391458#p391458:u2jzv6ro je napisao(la):
mvbg1 » Sun Jun 12, 2016 10:08 am[/url]":u2jzv6ro]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391368#p391368:u2jzv6ro je napisao(la):
Kolega2357 » 11 Jun 2016 09:50 pm[/url]":u2jzv6ro]Rakovica je katastrofa stanica o tome sam govorio u nekim od prethodnih postova ovde na forumu. Katastrofa je sto je ulazni signal iza sekcionara jos je na rasputnici G. Takodje u Rakovici bi bilo pozeljno ugraditi ukrsnu skretnicu tako da stanica ne bude usko grlo.
Kakve veze ima što je ulazni signal odmah iz sekcionara?

Ite kako ima veze predaleko je od same stanice. Nije logicno da ulazni signali u Rakovicu budu na rasputnici G vec bi mogli da budu na nekom prigodnom mestu na primer kod kule odakle se upravlja stanicom.
 
Dugo pratim vase postove da ne pomislite da sam neko nov i da mi je problematika strana, samo se nisam hteo ukljucivati jer sam bio nov na forumu, svi ste u pravu sto se tice unapredjenja zeleznica, i sadasnje pruge narocito koje idu oko grada izgradjene su za industriju, no uz male prepravke moglo bi se dosta postici na unapredjenu i putnickog saobracaja, mislim da je najveci problem sto nemamo nove pruzne pravce koji bi bili ekonomski opravdni i gde bi se za manje od pola sata stizalo do beograda. Lepo ste naveli prugu prema padinskoj skeli, samo ona bi mogla da se podeli na jos dve nove rentabilne pruge, kojima bi isao putnicki saobracaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391495#p391495:12fmmhg5 je napisao(la):
Kolega2357 » 12 Jun 2016 12:29 pm[/url]":12fmmhg5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391458#p391458:12fmmhg5 je napisao(la):
mvbg1 » Sun Jun 12, 2016 10:08 am[/url]":12fmmhg5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391368#p391368:12fmmhg5 je napisao(la):
Kolega2357 » 11 Jun 2016 09:50 pm[/url]":12fmmhg5]Rakovica je katastrofa stanica o tome sam govorio u nekim od prethodnih postova ovde na forumu. Katastrofa je sto je ulazni signal iza sekcionara jos je na rasputnici G. Takodje u Rakovici bi bilo pozeljno ugraditi ukrsnu skretnicu tako da stanica ne bude usko grlo.
Kakve veze ima što je ulazni signal odmah iz sekcionara?

Ite kako ima veze predaleko je od same stanice. Nije logicno da ulazni signali u Rakovicu budu na rasputnici G vec bi mogli da budu na nekom prigodnom mestu na primer kod kule odakle se upravlja stanicom.
Ulazni signali stanice Rakovica se nalaze kod sportske hale IMR a nikako kod rasputnice G.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391562#p391562:2evjgft3 je napisao(la):
mvbg1 » Sun Jun 12, 2016 7:11 pm[/url]":2evjgft3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391495#p391495:2evjgft3 je napisao(la):
Kolega2357 » 12 Jun 2016 12:29 pm[/url]":2evjgft3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391458#p391458:2evjgft3 je napisao(la):
mvbg1 » Sun Jun 12, 2016 10:08 am[/url]":2evjgft3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391368#p391368:2evjgft3 je napisao(la):
Kolega2357 » 11 Jun 2016 09:50 pm[/url]":2evjgft3]Rakovica je katastrofa stanica o tome sam govorio u nekim od prethodnih postova ovde na forumu. Katastrofa je sto je ulazni signal iza sekcionara jos je na rasputnici G. Takodje u Rakovici bi bilo pozeljno ugraditi ukrsnu skretnicu tako da stanica ne bude usko grlo.
Kakve veze ima što je ulazni signal odmah iz sekcionara?

Ite kako ima veze predaleko je od same stanice. Nije logicno da ulazni signali u Rakovicu budu na rasputnici G vec bi mogli da budu na nekom prigodnom mestu na primer kod kule odakle se upravlja stanicom.
Ulazni signali stanice Rakovica se nalaze kod sportske hale IMR a nikako kod rasputnice G.

Kako god mi diskutovali oni su predaleko od same stanice.
 
Oni nisu predaleko nikako,već su na propisanom odstojanju koje je predvidjeno za sve ulazne signale na teritoriji Srbije. Ulazni signali se postavljaju na odredjenom rastojanju od prve ulazne skretnice. I to rastojanje je propisano odredjenim pravilnicima. I ne znam po čemu nije logicno da budu tu gde su. Objasni mi,molim te.
 
sto se tice pruge kroz Republiku Srpsku mislim da bi najbolje bilo investirati u povezivanje pruge od Bjeljine sa prugom Sabac Loznica a Sabac direktno povezati sa Beogradom, jer varijanta preko Sida bi oduzimala dosta vremena,dok ova varijanta bi bila mnogo rentabilnija i opet bi povlacila mnostvo ljudi da putuju prugama. Naravno ovo su veovatno sanjraski snovi, ali i isplative varijante u veoma kratkom vremenskom periodu. E sad gde povezati prugu direktno iz Sapca sa Beogradskim cvorom to je vec pitanje?
 
Oд краја индустријских колосека бивше ХИ Зорка Шабац до ТЕНТ Б и пруге ТЕНТ има 25 км ваздушном линијом, уз обилажење реке Саве. Пруга ТЕНТ има везу са пругом ЖС Београд-Бар, и тако се у плановима града Шапца замишљало директно повезивање Шапца са Београдом преко Обреновца.

Мада моје мишљење је да је твој предлог спајања Сурчина и Кленка много бољи, једноставнији и исплативији. Путовање на релацији Београд-Шабац возом са преседањем зна да буде права агонија ако се не поклопе поласци ДМВ 711 из Руме и доласци из Београда. Није ми јасно зашто није враћен директан воз Београд-Рума-Шабац. Железничари углавном наводе проблем што пруга Рума-Зворник није електрификована, али већ имамо ситуацију да дизел возови иду испод жице, пре све воз Београд-Вршац.
 
@kolega2357 svaka cast na obilasku, stanici fali malo farbe nova rasveta, da se korov pocupa oko nje i posece kiselo drvece, i bolja povezanost sa blakajnom (za pocetak)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391612#p391612:24qxwdv0 je napisao(la):
KartmenBG » Mon Jun 13, 2016 12:36 am[/url]":24qxwdv0]@kolega2357 svaka cast na obilasku, stanici fali malo farbe nova rasveta, da se korov pocupa oko nje i posece kiselo drvece, i bolja povezanost sa blakajnom (za pocetak)

Isao sam u oblizak stanice jer mi fale slike za clanak na Wikipediji a inace jako malo slika stanica sa beogradskog cvora su dostupne za javnost. Slikam stanicu iz svakog ugla sa svih perona i tako napravim album za Wikimedia Commons.
 
Kakva je situacija sa gornjim prilazom posto vidim da je stazica pored prvog perona zarasla.

Pohvale za reportazu :gobb: :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391622#p391622:1ll63z95 je napisao(la):
Igor » Mon Jun 13, 2016 12:56 am[/url]":1ll63z95]Kakva je situacija sa gornjim prilazom posto vidim da je stazica pored prvog perona zarasla.

Pohvale za reportazu :gobb: :sesir:

Kod onog prvog perona je katastrofa na kraju perona u smeru prema Resniku drvece ce uveliko prekriti. Jel ovo za gornji prilaz mislim na slikanje sa nadvoznjaka ili na nesto drugo?
 
Vrh