Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Mислим да имају, мајстор на слици колико могу да приметим скида шврљотину са воза помоћу средства у боци која се види. Можда би неко могао детаљније да нам објасни како функционише антиграфитни премаз, можда Моравац.
 
Kako zeljeznicari ne izgube motivaciju?
Trose pare na ciscenje a svaki put im vandali opet nacrtaju grafit :wink:
 
RioBL":1dwf41u1 je napisao(la):
Kako zeljeznicari ne izgube motivaciju?
Trose pare na ciscenje a svaki put im vandali opet nacrtaju grafit :wink:

Razređivač i nije tak skupa stvar. Najviše košta rad. A zaposlenika na željeznici ionako ima previše :mrgreen:

Nije baš tako često, na novim vlakovima je dosad bilo samo nekoliko incidenata. A i na ostalim vagonima su grafiti rijetki. Najviše stradavaju Mađari koji voze u prigradskom prometu, i motorni vlakovi u nekim dijelovima Hrvatske koji su "meke" vandala (Istra, primjerice).
 
Uhvatiti pa polomiti noge. Sledeceg uhvatiti pa na dobrotvorni rad godinu dana. Sledeceg na skidanje grafita 10 sati dnevno 5 dana u nedelji i to celu godinu. Sledeceg na cescenje vagona i pranje vozova itd itd. Stoku treba uvesti u red rad i disciplinu.
 
Gedeon":2d0dghes je napisao(la):
RioBL":2d0dghes je napisao(la):
Kako zeljeznicari ne izgube motivaciju?
Trose pare na ciscenje a svaki put im vandali opet nacrtaju grafit :wink:

Razređivač i nije tak skupa stvar. Najviše košta rad. A zaposlenika na željeznici ionako ima previše :mrgreen:

Nije baš tako često, na novim vlakovima je dosad bilo samo nekoliko incidenata. A i na ostalim vagonima su grafiti rijetki. Najviše stradavaju Mađari koji voze u prigradskom prometu, i motorni vlakovi u nekim dijelovima Hrvatske koji su "meke" vandala (Istra, primjerice).

Код нас страдају отприлике сви моторни возови градског воза као и доста путничких вагона баш у Београду пошто је ту графитерска култура најразвијенија.
 
spatiotecte":rm4ipfuc je napisao(la):
Ograda i video nadzor pod hitno!

под врло високим напоном, 5 метара висине и бодљикавом жицом на врху и 3 метара пре ограде
 
Само чини ми се да ни сам депо није свој на своме, код њега би требало да су дивље насеље, некакво стовариште грађевинског материјала или грађевинска база, отпад, стовариште огрева...
 
http://www.24sata.rs/drama-nov-stedlerov-voz-umalo-iskocio-iz-sina-putnici-popadali-na-pod/15322

DRAMA: Srpski voz jurio 100 na sat, putnici na kraju bili srećni što su preživeli!

Nov Štadlerov voz, koji je saobraćao na relaciji Beograd-Novi Sad u nedelju umalo nije iskočio iz šina prilikom skretanja u krivini pri brzini od 100 km/h. Po nezvaničnim informacijama do incidenta je najverovatnije došlo zbog tropskih vrućina, ali nije isključena ni ta mogućnost da je krađa delova železničke infrastrukture umalo dovela do nesreće.

Štedlerov voz u Novom Sadu umalo iskočio iz šina
Nov Štadlerov voz po priči očevidaca odjednom se nakrivio, pa je nastala panika, a niko od osoblja nije objasnio putnicima zašto je do incidenta došlo. Ovaj incident desio se oko 19.15 časova na pruzi između Nove i Stare Pazove.


- Voz je naglo poskočio i nakrivio se na desnu stranu da bi se onda vratio na levu. Bilo je putnika koji su pali na pod. Izgledalo je kao da ćemo se prevrnuti – kaže jedan od očevidaca incidenta M.N.

Štedlerov voz u Novom Sadu umalo iskočio iz šina
Štedlerov voz u Novom Sadu umalo iskočio iz šina, Foto: Robert Getel
U ovakvim situacijama policija nema ovlašćenja da pogleda snimke sa sigurnosnih kamera kako bi utvrdila eventualne propuste mašinovođe, već, to mogu samo u Železnica Srbije, od kojih još uvek nismo dobili zvanično obrazloženje zašto je do incidenta došlo.


Nezvanično po tropskim vremenskim uslovima, dolazi do takozvanih “sunčanih krivina”, odnosno iskrivljenja šina usled temperature veće od 50 stepeni Celzijusa, ali nije isključena ni ta mogućnost da je do incidenta došlo zbog nedostatka delova na novosadskim prugama, jer vandali godinama unazad kradu sve što može poslužiti kao sekudarna sirovina, pri tom ne razmišljajući o posledicama.


Železnica Srbije na novosadskom železničkom čvoru godišnje beleži oko sto krađa delova železničke infrastrukture i voznih sredstava, što direktno može uticati na bezbednost saobraćaja.

Štedlerov voz u Novom Sadu umalo iskočio iz šina
Putnici jedva stižu na svoja odredišta jer lopovi kradu šine, Foto: Robert Getel
Na elektrificiranim prugama, krađe se odnose na elemente signalno-sigurnosnih postrojenja i krađe robe koja se prevozi. Ove krađe za posledicu imaju smanjenje saobraćajne bezbednosti i remećenje reda vožnje.

Za razliku od ovih pruga, na lokalnim prugama krade se sitno-kolosečni pribor. U tim uslovima, remeti se stanje koloseka, a kolosečna rešetka postaje nestabilna i nastaju deformiteti na koloseku, koji za posledicu mogu imati čak i iskliznuća vozila, bilo pri vožnji ili pri manevru. Dešava se i da se sa lokalnih pruga, na kojima se više ne odvija železnički saobraćaj, skidaju i kradu šine. U tim situacijama nastaju prekidi saobraćaja na prugama.

Među najdrastičnijim primerima je prekid saobraćaja koji je trajao od 10. januara do 18. septembra 2012. godine, na delu pruge između Žablja i Čuruga, kao i prekid saobraćaja između rasputnice 3 i 2 (kod Podbare) gde je saobraćaj tokom čitave 2012. godine bio u totalnom prekidu, pošto su kradljivci pokušali da ukradu kolosek, a uspeli su da ga delimično demontiraju.


Vandali su u većini slučajeva preprodavci sekudarnih sirovina, a u policiji i Železnici Sbije ističu da rade sve kako bi smanjili broj krađa na novosadskim prugama.
 
Clanak malo podseca na cuveno Nikolicevo putovanje avionom u Italiju.

Padali smo kao kamen ....nosem na dole...leteli smo po avionu...bestezinsko stanje...drugi rodjendan
 
...I kakav je to naslov "Srpski voz...". Zasto jednostavno nisu napisali "Voz jurio..."
Ciji je to sajt 24sata?
 
Stolarska radionica Ringier Axel Springer. Tekstovi po meri i želji naručioca, po sistemu ključ u ruke, baš kao plakar.

Bitno je dezavuisati nekog, a to im nažalost ide od ruke jer narod masovno kupuje i uzima taj njihov papir.

Uz to na 24 sata se može primeniti osnovni postulat ekonomije: ne postoji besplatan ručak.
 
Ista su to govna alo blic i 24 sata. Ako oces nesto gadno i "senzacionalno" da procitas sa blica te preusmere na 24 sata. Ako oces da vidis ko je lizao sisu nekoj pevacici ide sa blica na alo link.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Citat sa railserbia foruma

1216-001 je napisao:
U depou Zemun su uspeli da izšaraju garnituru 035/036...sledi detaljno isleđenje i sankcije protiv odgovornih.U Novom Sadu iz garniture ukradena metalna kutija za smeće...i pri tom uništene i kamere...no počinilac (željoš) je identifikovan...ne bi mu voleo biti u koži.
 
ma sta ne bio mu u kozi paz da nema da iskesira 100 soma evra iz dzepa za to sto je uradio
videcete nema nista od toga
celoj dezurnoj smeni u Zemunu otkaz, i bodljikava zica svuda okolo (taman ono sto preostane od Madjara sa granice)

EDIT: nazalost, koliko god bio levicar u dusi, ocigledno nema nicemu novom pa ni Stedlerima spasa u Srbiji ako se:
1) (opet kazem nazalost) napravi stratifikacija putnika tako sto ce karta u novom vozu da kosta boga oca, pa da se prost narod njime ne vozi (ne kazem da nema kulturnog siromasnog, te nekulturnog bogatijeg stanovnistva, ali statisticki mislim da tezimo takvoj raspodeli. uz to se na ovaj nacin profitabilnost moze obezbediti prodajom manjeg broja karata, moze se platiti redar-kondukter viska ili eventualno sitno ciscenje bez neke narocite procedure trazenaj krivca)
2) da se ljudi koji polome nesto ne nateraju da plate ili odrade tri puta to sto su uradili (da ne kazem isibaju na terazijama i okace za nozni palac da vise na ovih 40 stepeni)

posto se ovo drugo nece desiti, prva opcija je jedini nacin da nam vozovi lice na nesto vec za 10 godina.
bodljikava zica oko depoa, tri konduktera i policajac po vozu, pregled karata ispred istog itd. dok kolektivno ne uznapredujemo par stupnjeva na civilizacijskoj lestvici.
 
Није баш лако оградити депо Земун. Погледајте на бингу ситуацију око њега.
 
:rant:
659641606674352934428864.jpg

izvor:Teribo Doo Beograd
 
arapski investitor":2oyiq4jh je napisao(la):
EDIT: nazalost, koliko god bio levicar u dusi, ocigledno nema nicemu novom pa ni Stedlerima spasa u Srbiji ako se:
1) (opet kazem nazalost) napravi stratifikacija putnika tako sto ce karta u novom vozu da kosta boga oca, pa da se prost narod njime ne vozi (ne kazem da nema kulturnog siromasnog, te nekulturnog bogatijeg stanovnistva, ali statisticki mislim da tezimo takvoj raspodeli. uz to se na ovaj nacin profitabilnost moze obezbediti prodajom manjeg broja karata, moze se platiti redar-kondukter viska ili eventualno sitno ciscenje bez neke narocite procedure trazenaj krivca)
2) da se ljudi koji polome nesto ne nateraju da plate ili odrade tri puta to sto su uradili (da ne kazem isibaju na terazijama i okace za nozni palac da vise na ovih 40 stepeni)

Koliko vidim, ni šaranje garniture ni uništenje kamera nisu delo putnika. Zbog čega onda njih kažnjavati nekim suludim cenama? Javni prevoz je tu da služi svima a ne samo eliti (koja svakako ima mnogo luksuznije opcije od voza na raspolaganju). Javno šibanje i razapinjanje bi nas vratilo direktno u srednji vek a mi iz istog treba nekako da izađemo ako želimo čiste vozove koje neće uništavati raznorazni vandali.
 
Film "Interrail 2015". Odlucio sam se ove godine za jedno petodnevno Interrail putovanje, a evo ukratko kako je to izgledalo na tri razlicite zeleznice.
U njemu su prikazani razliciti momenti sa petodnevnog putovanja zeleznicama Madjarske, Austije i Nemacke.
Uz mnogo razlicitih lokacija, trenutaka, predela, gradova, divljine, predjenih kilometara i mnogo saobracaja, ovaj dvadesetominutni snimak je uspeo da sazme veliki deo putovanja u jednu mini pricu.
A, vama prepustam da pogledate kako to izgleda
Uzivajte!

Interrail travel 2015, throught three country Hungary, Austria and Germany, in my new and first Interrail movie.
You can enjoy in much traffic, landscapes, towns, wild, nature and mountain, for 20 minutes.

Link:

http://www.youtube.com/watch?v=EWvrIKAgGdQ

Pozdrav,
Mladen.
 
Evo jedne slike novog voza napravljene sa solitra u bloku 23, mada je u prvom planu gradilište... :D Lepo za vidti, nema šta.

1.jpg
 
Vrh