mvbg1":bopbawez je napisao(la):Gedeone,to znači da i pored svih tih mašina radili su 14 kilometara za tri meseca? Onda ovih 18.4km za četri i po meseca i nisu toliko loši.
Sami strojevi su na pruzi bili vrlo kratko. Zapravo se i čekalo da dođu. Tih strojeva ima relativno malo u čitavoj Evropi jer su užasno skupi, i oni su bukirani čitavu godinu. Prvo se uradi sva priprema, doveze materijal, tucanik, pragovi, tračnice, a onda stroj dođe i u 2-3 dana je sve rešeno. Za koji dan je već na nekom drugom gradilištu u nekoj drugoj državi.
Kilometraža ima tu relativno malenu ulogu, i mnogo dulja deonica se ne bi mnogo duže radila. Kad je rađeno Križevci-Koprivnica (30 km), isto je bilo brzo gotovo.
Prednost je da su radovi gotovi brzo, uz minimalni zatvor pruge. Lako je (i jeftinije) kad možeš prugu zatvoriti na nekoliko mjeseci pa raditi što te volja konvencionalnom mašinerijom. Ali na magistralnim pravcima gde nema dobrog obilaznog pravca mi si ne možemo dopustiti takav luksuz, promet mora čitavo vreme radova ići.