Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Napravi jos malo slika da vidimo,kad se vec dosadjujes i nudis :)
 
Evo na zahtev:). Neke fotke su već bile znam, ne zamerite ne mogu preko telefona da vidim na nekim deonicama nema ni mreže, kamoli neta.

Utičnica radi
e8115890dab35148a2cc5ded9d554641.jpg

b3b1c22be145deea5db486be162b4383.jpg


Nema više znaka da je zabranjeno koristiti wc stanici
373dfe9dd054c307ca31dbf8c0641656.jpg


Isto kao na Cafu
98aed66bd59e16755b253fb121697840.jpg


U Novom Sadu stariji dizelaš brat iz Rusije:
56f5993a92db505b42c19f0ad54f8075.jpg


Jedva ide upload, ako treba neki detalj, još pola sata primam želje :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
razgradjevinar":3g06upbo je napisao(la):
terminalne stanice ovde nemaju nikakvog smisla, taman i da ima mesta, a nema. na nivou zemlje su saobracajnice vazne za fiunkcionisanje sajma i senjaka i buduce saobracajno povezivanje prostora nis skladista. prolazna stanica bg voza ili neke buduce linije metroa koja bi koristila tu trasu svakako ima smisla ali ja sve manje verujem u razvoj beograda, narocito smisleni

Da, slazem se da su terminalne stanice zasad suvisne. ovom ilustracijom sam samo htio pokazati koliki je priblizan maksimalni kapacitet jedne takve buduce stanice. Za pocetak bi bilo dovoljno samo najobicnije stajaliste uz dva prolazna kolosjeka, kao sto je stajaliste Tosin Bunar. A vremenom kako se prostor bude razvijao i nadajmo se zeljeznicki saobracaj u Srbiji, jedno takvo stajaliste bi moglo prerasti u manju stanicu sa do 6 perona.

Iznenadilo me je kad sam bolje pogledao prostor ispod petlje, koliko zapravo malo mjesta tu ima za sirenje kolosjeka. To pokazuje koliko se obracalo paznje na eventualni potencijal ove lokacije. Nimalo :(

boca-ica":3g06upbo je napisao(la):
Izvnjavam se na kratkom prekidu vrlo lepe diskusije koju treba nastaviti

:kk:
 
Sutra bi trebalo da tri garniture u sinhronu krenu na probnu voznju ka Prijepolju. Ako sve prodje kako treba uskoro mozemo ocekivati i Stadler u redovnom saobracaju na Barskoj pruzi. :kk: :kk: :kk:
 
Eво са форума railsebira.net

tankosic

Za sada flirt ide na vozovim iz Beograda koji polaze za Novi Sad u :
1. 04:30 Pt
2. 08:15 Pt
3. 09:55 Pt
4. 12:00 ICS
5. 12:55 Pt
6. 15:25 Pt
7. 17:00 ICS za Suboticu
8. 18:25 Pt
9. 20:20 Pt
Preostaje samo putnicki u 13:40 koji ide do Subotice koji jos nije flirt.
Pozdrav
 
mvbg1":r9b78f86 je napisao(la):
Sutra bi trebalo da tri garniture u sinhronu krenu na probnu voznju ka Prijepolju. Ako sve prodje kako treba uskoro mozemo ocekivati i Stadler u redovnom saobracaju na Barskoj pruzi. :kk: :kk: :kk:

Nadam se da se šale, flirtovi su odlični za sat dva voznje, sve preko je mučenje zbog ergonomije sedišta.
 
Нажалост истина, колико год волео да путујем железницом, до сада сам се неколико пута разочарао (кашњења у доласку од сат времена са кашњењем на преседање што је продужило путовање за још два сата само чекања на станици, затим необјављивање промене доласка воза због радова што је продужило путовање за 3 сата чекања пошто се исто радило о преседању), али најгора ствар која ми се десила јесте да за последњи дан 2014. године путујем у само ЈЕДНОМ - 1 вагону, то је људи дно дна Железница Србије и велика срамота ове државе, људи су се тукли при уласцима и излазцима у тај један вагон, саплићали о кофере по ходнику, ја сам имао среће да ме је неколико девојака замолило да им убацим пртљаг у купе на полице, те сам се затекао у купеу када је нагрнула највећа гужва и свађа, па су ме људи који су се једва нагурали у купе да седе замолили да затворим врата од купеа и останем унутра да стојим, велико им хвала на томе. А паметњаковић који је послао воз са само 1 вагоном треба да лети.
 
Nije to tako jednostavno. Sa jedne strane imaš težak i hroničan nedostatak vagona, a sa druge neophodnost održavanja te linije. Krivci su mnogi u železnici koji su svojim nemarom dozvolili da im propadne mnogo vagona za kratko vreme.
 
Знам да није једноставно, али је велика срамота. Волим железницу, и увек гледам да путујем њом пре него аутобусом, али су ме са тим једним вагоном страшно разочарали.
 
To je već godinama tako. Na železnici ima puno gotovana koje treba otpustiti a ta sredstva usmeriti u ozbiljniju obnovu infrastrukture i voznih sredstava.
 
tragac":2235pvpz je napisao(la):
Nije to tako jednostavno. Sa jedne strane imaš težak i hroničan nedostatak vagona, a sa druge neophodnost održavanja te linije. Krivci su mnogi u železnici koji su svojim nemarom dozvolili da im propadne mnogo vagona za kratko vreme.

Nije to atomska fizika, ogroman deo problema u zemlji ima uzrok u nedostatku odrzavanja. Preispitati ko i kako se radi na odrzavanju vagona, ispraviti nedostatke i prilično sam siguran da ne bi dolazilo do takvih blamova.
 
Ja sam prvenstveno mislio na pogrešan cash flow, tj da subvencije koje se daju železnici idu na plate nepotrebnog viška radnika, ta sredstva treba uložiti u obnovu infrastrukture. Čak je i večina vagona obnovljenih 2009, 2010... već propala.
 
mvbg1":2a3nlxlq je napisao(la):
Sutra bi trebalo da tri garniture u sinhronu krenu na probnu voznju ka Prijepolju. Ako sve prodje kako treba uskoro mozemo ocekivati i Stadler u redovnom saobracaju na Barskoj pruzi. :kk: :kk: :kk:


ima li vesti? :D
 
Garniture,pripremljene i sutra ranom zorom kreću ka Požegi,Užicu,Priboju i Prijepolju. :D
 
mvbg1, колико је сада отприлике гарнитура у соабраћају и на којим правцима? БГ-НС-СУ и БГ-УЕ-ПП?
 
Trenutno 4 garniture pokrivaju turnus vozova ka Subotici.
Jedna radi 546/547/540/541. A ostale tri lokalne putničke.
Proba u sinhronu na Barskoj pruzi planirana je nešto posle sedam sati ujutru.
 
Ne sećam se da je bila ova fotka :)
Ein Schnappschuss aus dem Zug heraus:
FLIRT3 für die Železnice Srbije (Serbischen Staatsbahn) und SBB KISS RABe 511 044 am 07. Juli 2015 beim Stadler IBS-Zentrum in Erlen
117076959493105484536126.jpg

info24 - ÖV Schweiz - Europa
 
Somi303":1mqsmo7c je napisao(la):
ћиху ћиху мадафака :vops: :vops: :vops: :vops:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1hJsfeB4THE[/youtube]

Mora se priznati da izgleda moćno :D
 
Vrh