Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Дошљак":2zwc9xtk je napisao(la):
Није баш лако оградити депо Земун. Погледајте на бингу ситуацију око њега.

добро утренирани пси чувари би овде завршили посао
 
Да, али прво морају да разграниче шта је плац ЖС, шта је стовариште угља, шта стовариште грађ. материјала, и поготову дивље насеље.
 
"Čujem da je jedna garnitura oštećena prilikom manevre u depou.... Jel to neko pustio buvu ili je istina?"
marinac

"Na Facebook ima informacija da je prilikom manevre na flirta naguran Gorbacov,ali nema jos slika."
cvijic

"slupana je 003/4 sinhron, prednji sudarni boxovi i malo napukla plastika.. jbg sta je tu je, odgovoran ce biti sankcionisan al jedna garnitura manje i to bas ona koja ima dozvolu.."
petar 1116

http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... &start=420
 
Sacuvani su od grafitera,ali unistise ih radnici ZS i pre nego sto su krenuli u saobracaj...
 
Вожд":3roime9k je napisao(la):
"Čujem da je jedna garnitura oštećena prilikom manevre u depou.... Jel to neko pustio buvu ili je istina?"
marinac

"Na Facebook ima informacija da je prilikom manevre na flirta naguran Gorbacov,ali nema jos slika."
cvijic

"slupana je 003/4 sinhron, prednji sudarni boxovi i malo napukla plastika.. jbg sta je tu je, odgovoran ce biti sankcionisan al jedna garnitura manje i to bas ona koja ima dozvolu.."
petar 1116

http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... &start=420

Jbt stvarno smo retardirani...

Nije zvaka za seljaka definitivno.
 
Кад са Русима склопимо посао:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tpfRZFDzx0c[/youtube]
 
spatiotecte":1hyamt7l je napisao(la):
Вожд":1hyamt7l je napisao(la):
"Čujem da je jedna garnitura oštećena prilikom manevre u depou.... Jel to neko pustio buvu ili je istina?"
marinac

Jbt stvarno smo retardirani...

Nije zvaka za seljaka definitivno.
Nije se dogodilo ništa strašno ili da kažem na drugi način - dogodilo se nešto što je normalno da se dogodi kada u stanici od dvanaest korisnih koloseka moraš da odradiš manevru sa tridesetak garnitura( RVR i Štadler). TPS Zemun je bukvalno zagušen garniturama koje se još uvek ne uključuju u saobraćaj i prosto jedva da je moguće odraditi onaj predviđeni tehnološki proces rada.
Ovo što se dogodilo nije produkt nečijeg neznanja, neodgovornosti ili bahatosti, već želje da se u datom trenutku, u skladu sa okolnostima, učini sve da ne dođe do kašnjenja nekih vozova. Desio se previd jedne skretnice i eto...
Na sreću niko nije povređen a ni šteta nije velika.
dsc0006.jpg
 
Delija":mq11k1fp je napisao(la):
Кад са Русима склопимо посао:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tpfRZFDzx0c[/youtube]

Изузетно леп гест РЖД! :sesir:
 
И да додам да су двојица мојих другара који су новинари извештавали из Санкт Петерсбурга, такође све о трошку руских железница. А ради се о прилично малом медију, претпостављам да ови већи нису били заинтересовани или нису смели да буду.
 
ima li neko ideju koliko ce kostati popravka ovog kurslusa na stedleru i da li ce to moci da se uradi u zemlji (nije da ne verujem u domace majstore, nego ne znam kako stoje stvari sa garancijom tj da li ih ista obavezuje da ih popravlja neko van zemlje sta znam)
 
Treba zavrsiti onu plavu halu za negu kola sto je pocela da se gradi u TPS Zemun 90ih kako bi malo ispraznili ovu postojecu halu punu Stadlera i Gorbacova.
 
arapski investitor":3stgy8n4 je napisao(la):
ima li neko ideju koliko ce kostati popravka ovog kurslusa na stedleru i da li ce to moci da se uradi u zemlji (nije da ne verujem u domace majstore, nego ne znam kako stoje stvari sa garancijom tj da li ih ista obavezuje da ih popravlja neko van zemlje sta znam)
Па за ово нема гаранције. То ти је исто као и код аутомобила, кад је судар и без обзира ко је крив, то (судар) не спада у гаранцију.
Једино ако је Флиртићћћ :D каско осигуран код неког од осигуравајућих друштава, то је онда друга ствар, осигурање надокнађије штету.
Уосталом то и сам знаш.
 
ma naravno to sam shvatio nego pitam da li nasi smeju da ga opravljaju bez nadzora "sa strane" da ne bi flirt izgubio garanciju

imas onu pricu sa kucistem kompjutera neka fensi nalepnica proizvodjaca i ako je pokidas ne vazi garancija (a ti samo hteo da montiras antenu za wireless :p )

kasko osiguranje za flirt bi nazalost bilo sjajna ideja u srbiji
 
Па на то, да наши одраде поправку без надзора произвођача, би могао вероватно да одговори наш члан МВБГ1.
 
....Čuvar pruge na železničkoj stanici Krnjača jutros je u 8.55 sati konstatovao krađu dela pruge na skretnici,
posle čega je sobraćanje vozova tim delom obustavljeno....
izvor http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/579754 ... ju-do-Ovce
umesto da čuva i sačuvao on je konstatovao, :lool:
i ko ce da nadoknadi štetu i usporavanje modernizacije ,
pa po starom receptu niko :(
 
AKCIDENT U NOVOM SADU Petrovaradin: Iscureo otrovni gas na železničkoj stanici
Novosti online | 01. avgust 2015. 20:06 | Komentara: 0

Otrovni gas iscureo je iz cisterne na železničkoj stanici u Petrovaradinu. Stanarima je javljeno preko megafona da se sklone na bezbednu udaljenost

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/hr ... oj-stanici
 
boca-ica":1xw25nl0 je napisao(la):
....Čuvar pruge na železničkoj stanici Krnjača jutros je u 8.55 sati konstatovao krađu dela pruge na skretnici,
posle čega je sobraćanje vozova tim delom obustavljeno....
izvor http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/579754 ... ju-do-Ovce
umesto da čuva i sačuvao on je konstatovao, :lool:
i ko ce da nadoknadi štetu i usporavanje modernizacije ,
pa po starom receptu niko :(
Nije reč o nekakvom čuvaru pruge već o pružnom ophodaru kojem i jeste obnovni zadatak da eventualne nedostatke, kvarove ili bilo kakve anomalije na pruzi odmah prijavi otpravniku vozova najbliže stanice kako bezbednost saobraćaja vozoca ne bi bila ugružena.
 
MladjaSrb":3jmtnkhj je napisao(la):
Film "Interrail 2015". Odlucio sam se ove godine za jedno petodnevno Interrail putovanje, a evo ukratko kako je to izgledalo na tri razlicite zeleznice.
U njemu su prikazani razliciti momenti sa petodnevnog putovanja zeleznicama Madjarske, Austije i Nemacke.
Uz mnogo razlicitih lokacija, trenutaka, predela, gradova, divljine, predjenih kilometara i mnogo saobracaja, ovaj dvadesetominutni snimak je uspeo da sazme veliki deo putovanja u jednu mini pricu.
A, vama prepustam da pogledate kako to izgleda
Uzivajte!

Interrail travel 2015, throught three country Hungary, Austria and Germany, in my new and first Interrail movie.
You can enjoy in much traffic, landscapes, towns, wild, nature and mountain, for 20 minutes.

Link:

http://www.youtube.com/watch?v=EWvrIKAgGdQ

Pozdrav,
Mladen.

свака част. гледајући твоје слике сам пожелео да одем и ја на једну такву вожњу. али, мораће да сачека неки следећи одмор :)
 
b4ee76c0b45d63f16502b5b276f8eb5e.jpg


Danas poslepodne

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk
 
Povodom ranije priče o mogućnostima proširenja željezničkog čvora i uvođenja nove linije BG voza, zainteresovala me je eventualna mogućnost izgradnje željezničke stanice na prostoru petlje radnička. Ne znam da li se i u kojoj mjeri o tome ranije diskutovalo ali ovaj prostor mislim da zaslužuje pažnju.

Naime, kad se analizira situacija nastala izgradnjom mosta preko Ade i petlje u dolini Topčiderke može se zaključiti sljedeće:
1. Prostor između Senjačke padine i stubova nadvožnjaka UMP-a po mojoj procjeni je dovoljan za proširenje na maksimalno 6 kolosjeka u recimo 4 terminalna i 2 prolazna kolosjeka. Dva prolazna kolosjeka bi se mogla iskoristiti za gradsku liniju BG voza Resnik – Beograd Glavna s tim da bi kolosjeci ulazili u tunel neposredno ispred Sajma i plitkim tunelom se pružali do stanice Beograd Glavna sa mogućim produžetkom ispod Terazija prema stanici Dunav. (sl1)
2. Preko petlje i mosta na Adi, prostor je relativno dobro povezan sa ostatkom grada postojanjem tramvajskih i autobuskih veza.(sl1)

ada21r.jpg


3. Prostor ispod i u neposrednoj blizini petlje pruža mogućnost izgradnje stanične zgrade, staničnog trga, parka i pješačko biciklističkih prilaza.(sl2)
4. Daljom izgradnjom obala Topčiderke, uklanjanjem skladišta NIS-a i uređenjem čukaričkog rukavca, pružila bi se mogućnost izgradnje šire okoline stanice i njena integracija u buduće gradsko tkivo.(sl2)

ada22r.jpg


koliko jedan ovakav projekat može imati šanse za rzvoj?
 
lepe ilustracije. terminalne stanice ovde nemaju nikakvog smisla, taman i da ima mesta, a nema. na nivou zemlje su saobracajnice vazne za fiunkcionisanje sajma i senjaka i buduce saobracajno povezivanje prostora nis skladista. prolazna stanica bg voza ili neke buduce linije metroa koja bi koristila tu trasu svakako ima smisla ali ja sve manje verujem u razvoj beograda, narocito smisleni
 
Izvnjavam se na kratkom prekidu vrlo lepe diskusije koju treba nastaviti

Rile
Ophodar u našem rećniku te ni u jednom sl.i pravnom aktu ne postoji radno mesto koje se zove ophodar. drugačije je definisano
to je reč iz nove njihove lepe
a iskorišen a ta reč je samo radi umanjenja odgovornosti (nadoknade štete)
koja ce opet pasti na ledja gradjana umesto na odgovornu firmu koja debelo naplacuje svoje usluge.
a time ometa modernizaciju.
 
Idem do Subotice trenutno novim vozom.
Utisci su odlicni unutar voza, sedista preudobna, sve novo miriše kao novi TV. Kroz prozor mi muka da pogleda u kom nam je stanju većina stanica.

Bajs da se ubaci je dodatnih 100 dinara :). Prvim razredom se voze uglavnom radnici železnice; i njima čudno u čemu se voze pa zagledaju i gunđaju jer ne mogu da puše!

Ko hoće da fotkam nešto određeno, neka piše u narednih sat i po koliko ima do Subotice
Ovo je brzina između Pazova.
4d3035306c77d4167bc115502136b561.jpg


b77afff2557190142245efbdc7ee4a0a.jpg
f2cf8665d5818c763660ece878da7fdc.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Vrh