Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Visoki peroni u Rakovici, Zemunu, Vuku i Pančevačkom mostu.
eko-voz-mala.jpg

Je si li to u rukovodstvu železnica bili toliko slepi da to nisu predvideli? Ili su trebali da naruše vozove sa visokim peronima ili one koji mogu koristiti obe visine.
 
Nova kolosecna veza izmedju levog i buduceg desnog koloseka na rasputnici Pancevacki most.
dsc0680.jpg
 
Radovi na izgradnji podhodnika i perona buduceg stajalista Krnjaca most.
dsc0681.jpg
 
на основу мог искуства из иностранства, разлика у висини перона и воза уопште није проблем, јер сам се нагледао сличних примера. једино ће бити проблем ако је размак од перона до воза велик
 
За кретене из гумењаре све је проблем, па и швајцарски производ. Сад нека сви добро размисле о ономе "но пасаран" на помињање могућности да ЖС добију страног власника.
На добош банду неспособну, има ко ће да организује превоз на пругама!
 
JohnnyLee":2ocktcsj je napisao(la):
...једино ће бити проблем ако је размак од перона до воза велик

To nece biti problem jer na svakom ulazistu postoji platforma koja se izvlaci bocno pre otvaranja vrata i koja je podesiva.
 
voleo bih da znam kada i ako bde testiranja Flirta na peronu u Rakovici. Rakovica se inače i ranije koristila kao test stanica, na njoj je još 2002. ako se dobro sećam testiran Siemens Desiro, Flirtov neposredni konkurent.
 
mvbg1":ksniwql5 je napisao(la):
To nece biti problem jer na svakom ulazistu postoji platforma koja se izvlaci bocno pre otvaranja vrata i koja je podesiva.

е па онда нема никаквих проблема да воз стаје у поменутим станицама
 
U ovom postu uvescu vas kroz par fotografija u prugu Beograd- Bar i njene lepote. Pisacu malo ovih dana o njoj vise na forumu, skoro sam je posetio pa sam napravio pregrst fotografija. Osim sto se pruga zaista raspada i sto nema vece zalosti za jednog ljubitelja te pruge da sve to gleda, nesto se zadrzalo i zadrzace se vecno. To je definitivno lepota ove pruge kao i krajolici kroz koje ona prolazi. Vrlo cesto sam se pitao kako su uspeli uopste da naprave prugu na takvom terenu, koji karakterise mnostvo klizista, prepreka, odrona, brda dolina i da se ona za skoro pola veka svog postoajanja toliko dobro drzala da se pocela polako predavati tek poslednjih par godina. Nazalost nista nije vecno. Jedina stvar koju bih ja voleo jeste da se u narednih godinu dana do maksimalno dve godine resi pitanje ove zeleznicke pruge, jer, bojim se da ona ne moze mnogo jos izdrzati ukoliko se nesto u nju pod hitno ne ulozi...
Evo sada fotografija, jedno kratko uzivanje u lepoj nam Srbiji :)

Most na granici Srbije i Crne Gore, mesto Dobrakovo:


imagen

Predsignal i ulazni signal zeleznicke stanice Vrbnica:


upload images free


images upload

Galerija na deonici Vrbnica- Brodarevo:


image free hosting

Most na Suvom.
Jedna od mnogobrojih fantasticnih prica vezanih za izgradnju ove pruge vezana je upravo za ovaj most. Most je kreiran zbog postojanja klizista ispod same konstrukicje, pa pruga nikako nije mogla da se odrzi na zemljanom trupu, jednostavno bi sklizala. usled tih pomeranja tla, doslo se do resenja da se sagradi mostic koji je prikazan na sledecoj fotografiji:


image share

Evo i jednog lokala u stanici Bistrica na Limu, voz 2123 iz Beograda za Prijepolje T.


photo sharing sites

Evo i tri da kazem "mostine" :)

Uvacki most, u dolini kanjona reke Uvac, godinama krasi ovu prelepu dolinu:


free adult image hosting

I dva mosta u Ribnici Zlatiborskoj. Na Zlatiboru ima preko metar i po snega.


image uploader


image hosting without registration

Toliko za sada od mene, pisem vam ovih dana jos o ovoj pruzi i prikazacu jos dosta njenih fotografija.
Sve fotografije sto ste do sada videli nastale su 8.3.2015. godine.
 
Све похвале за феноменалне фотке. +
 
Како су разлике између Србије и Швајцарске, заправо, мале... 8) "Штадлери" ће лепо да употпуне крајолик.
 
нема никакве разлике. био сам десет дана у Немачкој, и могу ти рећи да Баварска, а ни остали делови кроз које сам прошао, ни почему нису лепши од Таре/Златибора/Шумадије. једино што Баварска има Алпе и то је све. ко не верује, ево слика (имам их око 100, али нећу да их постављам):

11042676_10205128138096475_7038261150997899333_n.jpg


1422523_10205128138416483_2166536780987342467_n.jpg


10410537_10205128138856494_1981558012380544770_n.jpg


14258_10205128139296505_8486764724423150000_n.jpg
 
Deonica Prijepolje- Priboj. Datum snimanja: 8. Mart 2015. Voz 430 Bar-Beograd.

Nakon 11 minuta zdrzavanja u Prijepolju (Teretna stanica), nastavljamo dalje. Signal je zelen, otpravnik daje polazak i mozemo dalje.


upload img

Vrlo brzo stizemo do Prijepolje putnicke stanice. Tu dobijamo od opravnika nalog prema kojem moramo svesti brzinu blizu stajalista Dzurovo na 10km/h zbog toga sto dva drveta prete da padnu na prugu. Nakon toga nastavljam dalje.


image url

Evo Dzurova:


upload a picture

Vozimo se dalje i stizemo do cuvenog mosta "Lim 1" :


upload images


image url


imag


image hosting

Stizemo i do Bistrice na Limu, tu imamo ukrstavanje sa lokalom 2123 (Bg- Prijepolje teretna). Bistrica je jako lepa stanica, tako da uzivanje u voznji i dalje traje, i nije manje ni jednog momenta.

Ulazni signal:


image hosting over 5mb

Ukrstavanje:


image hosting websites


upload gif from url


free image host

Izlazimo iz Bistrice na Limu. Sada pocnije katastrofalna pruga i voznja brzinom od svega 30 km/h... I pored toga pogled je fantastican, evo sada fotografija te deonice :)


20mb image hosting


upload img


image url


image hosting free


print screen windows 7

Sticemo i do ulaznog signala u Priboj.. Voznja od 30 km/h se otegla ko gladna godina, sreca pa ima sta da se vidi pa je vrlo interesantno :)


image hosting above 5 mb


photo host

Uskoro nastavak putovanja i uspon ka Zlatiboru :)
Pozdrav :)
 
Стварно лепе слике Млађо, поготово из угла из којег ретко или никада не видимо ову прелепу природу. Укњижени плусићћћи.
 
Hvala :)

Evo jos jednog snimka od mene:

Treci deo filma o putovanju vozom 433 (Beograd-Bar) od Beograda do Bijelog Polja. U ovom delu imate priliku da vidite deonicu Uzice-Priboj u gluho doba noci, pod sneznom vejavicom...
Snimano je pod svetloscu reflektora u periodu od oko 00:40h do 2:30h iza ponoci.
Uzivajte :)

http://www.youtube.com/watch?v=9alHA_sM ... e=youtu.be
 
I danas nastavljamo putovanja dalje. Na redu je deonica Priboj- Zlatibor.
Nakon par kilometara od stanice Priboj, odmah se ukazuju promene u klimi. Postaje hladnije i sneg je vidljiv, sto cete moci primetiti na sledecim fotografijama:


adult image


image sharing


free upload pictures


image post

Prava zimska idila pocinje odavde :)


upload

Idemo ka Strpcima a evo i jednog od mnogobrojnih mostova pruge Beograd- Bar, spada medju najlepse (moje misljanje cu preskociti jer je meni svaki lep :D ) Uvacki most i predsignal sanice Strpci:


upload pic


free photo hosting


upload image online


image hosting free

Prodjosmo most, stizemo do ulaznog signala u Strpce:


free jpeg images

A evo i stanice:


image hosting 30 mb


free image host


screenshot on pc

Evo i stajalista Goles:


images upload

Vozimo se prelepim delovima ove nase zemlje i stizemo do Jablanice:


image upload no compression


image posting


image hosting 10mb limit

Nastavak u sledecem postu, odmah ispod, da ovaj ne bi bio previse prenatrpan ;)
 
Napustamo Jablanicu i krecemo dalje ka Zlatiboru, prolazeci prelepe predele :)



Stizemo do Ribnice, stajalista, a nazalost nesudjene zeleznicke stanice:


image hosting 12mb


free image host


image hosting over 10mb


upload img

Sa stajalista pravo na Most Ribnica (cini mi se Ribnica 1) Prelepota !


adult image


free photo hosting

Evo i "Stojanove krivine poznate po njenoj cuvenoj lepoti i po mosticu preko koga je 20km/h vec mnogo godina unazad maksimalna dozvoljena brzina:


image upload no ads


image sharing sites

Evo i predsignala Zlatibora:


image hosting without account

I ulazni signal u stanicu Zlatibor. Signal nam kaze da nemamo izlaz iz stanice. Odmah nasucujemo da cemo imati ukrastavanje sa brzim vozom 431, sto i bese tako.


upload photo

Idemo do izlaznih signala i cekamo na prolaznom koloseku, brzi iz Bg za Bar ide u skretanje na treci kolosek stanice Zlatibor. U narednih 5 fotografija opisan je ceo ukrstaj:


upload pic


how to screen capture


upload gambar


image share


gifs upload

Ode 431, krecemo i mi dalje. Konacno malo da povecamo brzinu, jer ulaskom u Zlatiborski tunel, brzina se povecava na 70km/h.

Za sada toliko, pozz do nastavka putovanja :)
 
Hvala vam mnogo svima, drago mi je da vam se dopada reportaza. Nastavicu veceras sa fotografijama, zavrsni deo ove zimske reportaze sa pruge Beograd- Bar :) :) :)
 
Vrh