Ponovni pozdrav od mene, u ovom postu cu zavrsiti svoju reportazu sa pruge Beograd- Bar u zimskom peridou.
Stali smo kod zeleznicke stanice Zlatibor, prezentovao sam vam atmosferu odatle i lepo ukrstavanje sa vozom 431.
Nakon prolaska voza 431, mi nastavljamo dalje ka nasem odredistu-Beogradu.
Prolazimo drugi po duzini tunel na Barskoj pruzi, a to je Zlatiborski tunel cija je duzina 6169m. Nakon njega jos par kilometara i zeleznicka stanica Branesci. I dalje ima oko 1.5m snega Evo i fotografija:
screengrab
image search
upload a gif
free jpeg images
photo hosting sites
Polako se smrkava, samim tim i opada mogucnost za fotografisanje u pokretu, ali posto dobro poznajem svoju Canon masinu, podesavamo parametre i skljocamo i dalje do Uzica
Evo ih sada Stapari
post a picture
Sneg je sve manji, i Uzice je jako blizu. Prolazimo kroz divne galerije, pored odlicno uradjenih potpornih konstrukicja... Evo sada fotografija od Stapara do Uzica:
post a picture
To su te lepe galerije o kojima sam vam pricao. Po struci, ja sam diplomirani gradjevinski tehnicar, trenutno studiram na Gradjevinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i strasno volim da vidim tunele, mostove i galerije, s'toga jako cesto cu vam predstavljati objekte niskogradnje, u principu ce to biti zeleznicki objeki jer je zeleznica moja strast od rodjenja, a nadam se da ce mi biti jednoga dana i radno mesto, Elem, da se vratimo na galerije:
how to do a screenshot on a pc
photo hosting
upload an image
Uzice je mirno i tiho, nedelja je vece svi se vec spremaju za novu radnu nedelju. Samo je stanica prepuna studenata i djaka koji su jedva docekali da sednu u tolpe kupee i upute se za Beograd.
Od Uzica do Pozege brzina je zaista dobra. od Pijepolja do Uzica najveca brzina nam je bila 70km/h, i to oko 8km duzine. Ostalo sve klac-klac 20,30 i najcesce 50.
Obzirom da je 100km/h brzina od Uzica do Pozege, nisam fotografisao taj deo, jer je mrak bio vec na pomolu, i sve bi se zasigutrno zamutilo. S'toga fotografisao sam u Kosjericu ukrstavanje sa teretnim vozom koji je prevozio naftne derivate u cisternama za Pozegu:
click image upload
Nakon toga nastavljamo ka Beogradu i cekamo ukrstavanje sa vozom 2125 iz Beograda za Prijepolje u zeleznickoj stanici Samari. Tu smo se lepo zaustavili pa sam zabelezio neke fotografije naseg voza pred sumrak:
free upload pictures
image ru
picture share
how to use print screen
how to use print screen
Nakon Samara se vise nigde ne zaustavljamo osim po prijem putnika u Valjevo, Lajkovac i Lazarevac. Mrak je posle Samara vec uveliko pao, i vise se nije moglo fotografisati. Nastavljamo dalje ka Beogradu. U Beograd stizemo s 40 minuta zakasnjenja zbog svih ovih silnih ukrstavanja.
Tako je izgledalo jedno zimsko putovanje ovom najlepsom prugom u Srbiji, a verovatno najlepsom i na Balkanu.
Pred prolece, jos jednom cu vam pisati putopis sa ove pruge kako biste videli kako ona izgleda u zelenom okruzenju.
Nadam se da vam se celokupan putopis dopao, trudio sam se da ga predstavim sto slikovitije i sto jasnije.
Naravno, ukoliko budete imali nekih pitanja u vezi nekih deonica, tu sam da odgovorim.
Kada budem pisao sledeci putopis sto se ove pruge tice, ubacicu zanimljivosti i razne konstruktivne karakteristike, kao i neke crteze iz projekta koje verujem da ce mnoge zanimati, jer je ovo ipak "build" forum. Tada nas ocekuje kompletno putovanje do Beograda, jer ce dan biti duzi i uslovi za fotkanje ce se svakako poboljsati.
Sta bih jos na kraju voleo da dodam na sve ovo?
U pocetku svog putopisa sam vam naveo da je pruga u katastrofalnom stanju velikim delom kroz Srbiju. Vecina deonica nije remontovana uskoro punih 50 godina, odnosno od kako je pruga pustena u saobracaj 1976. godine. Ovo je pruga izuzetnih gradjevinskih ostvarenja, neverovatnih prica i misterija. Ova pruga sadrzi najvisi most na svetu "Mala Rijeka" u Crnoj Gori, visine 200m a duzine 0.5km. Za strance ona predstavlja hedonizam dok putuju njome. Nasi ljudi ce uvek pre izabrati voz nego autobus da putuju na more, jer znaju da je u vozu komfornije i da je zabava zagarantovana, imao je prosle godine jedan interesantan film na RTS-u o tome zasto ljudi putuju vozom na more i pored toga sto putovanje traje jako dugo.
Zelim ovim putem da istaknem da je remont ove pruge hitno potreban, jer ona nece moci jos predugo da izdrzi u ovom stanju. Potrebno je mnogo uloziti, ali ce se to isplatiti, ako ne za godinu dana ili 2,3 onda za 5. Jednog dana stanje u drzavi se mora popraviti, pa samim tim i verujem da ce ova pruga jednog dana opet predtsavljati zlatnu nit koja ce spajati Beograd i lepi plavi jadran kao nekada uz veliki protok tereta i putnika, sada trenutno manjka tereta sto je i glavni pokretac zeleznickog prevoza. Ljudi ne manjka, oni su tu i sezona je uvek ali uvek uspesna (kada pruga radi celom duzinom, sto nije bio slucaj prosle godine, ali uvek je voz bio krcat do poslednjeg mesta).
Hvala forumasi na paznji i pracenju ovog putopisa.
Srdacan pozdrav od mene
Stali smo kod zeleznicke stanice Zlatibor, prezentovao sam vam atmosferu odatle i lepo ukrstavanje sa vozom 431.
Nakon prolaska voza 431, mi nastavljamo dalje ka nasem odredistu-Beogradu.
Prolazimo drugi po duzini tunel na Barskoj pruzi, a to je Zlatiborski tunel cija je duzina 6169m. Nakon njega jos par kilometara i zeleznicka stanica Branesci. I dalje ima oko 1.5m snega Evo i fotografija:
screengrab
image search
upload a gif
free jpeg images
photo hosting sites
Polako se smrkava, samim tim i opada mogucnost za fotografisanje u pokretu, ali posto dobro poznajem svoju Canon masinu, podesavamo parametre i skljocamo i dalje do Uzica
Evo ih sada Stapari
post a picture
Sneg je sve manji, i Uzice je jako blizu. Prolazimo kroz divne galerije, pored odlicno uradjenih potpornih konstrukicja... Evo sada fotografija od Stapara do Uzica:
post a picture
To su te lepe galerije o kojima sam vam pricao. Po struci, ja sam diplomirani gradjevinski tehnicar, trenutno studiram na Gradjevinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i strasno volim da vidim tunele, mostove i galerije, s'toga jako cesto cu vam predstavljati objekte niskogradnje, u principu ce to biti zeleznicki objeki jer je zeleznica moja strast od rodjenja, a nadam se da ce mi biti jednoga dana i radno mesto, Elem, da se vratimo na galerije:
how to do a screenshot on a pc
photo hosting
upload an image
Uzice je mirno i tiho, nedelja je vece svi se vec spremaju za novu radnu nedelju. Samo je stanica prepuna studenata i djaka koji su jedva docekali da sednu u tolpe kupee i upute se za Beograd.
Od Uzica do Pozege brzina je zaista dobra. od Pijepolja do Uzica najveca brzina nam je bila 70km/h, i to oko 8km duzine. Ostalo sve klac-klac 20,30 i najcesce 50.
Obzirom da je 100km/h brzina od Uzica do Pozege, nisam fotografisao taj deo, jer je mrak bio vec na pomolu, i sve bi se zasigutrno zamutilo. S'toga fotografisao sam u Kosjericu ukrstavanje sa teretnim vozom koji je prevozio naftne derivate u cisternama za Pozegu:
click image upload
Nakon toga nastavljamo ka Beogradu i cekamo ukrstavanje sa vozom 2125 iz Beograda za Prijepolje u zeleznickoj stanici Samari. Tu smo se lepo zaustavili pa sam zabelezio neke fotografije naseg voza pred sumrak:
free upload pictures
image ru
picture share
how to use print screen
how to use print screen
Nakon Samara se vise nigde ne zaustavljamo osim po prijem putnika u Valjevo, Lajkovac i Lazarevac. Mrak je posle Samara vec uveliko pao, i vise se nije moglo fotografisati. Nastavljamo dalje ka Beogradu. U Beograd stizemo s 40 minuta zakasnjenja zbog svih ovih silnih ukrstavanja.
Tako je izgledalo jedno zimsko putovanje ovom najlepsom prugom u Srbiji, a verovatno najlepsom i na Balkanu.
Pred prolece, jos jednom cu vam pisati putopis sa ove pruge kako biste videli kako ona izgleda u zelenom okruzenju.
Nadam se da vam se celokupan putopis dopao, trudio sam se da ga predstavim sto slikovitije i sto jasnije.
Naravno, ukoliko budete imali nekih pitanja u vezi nekih deonica, tu sam da odgovorim.
Kada budem pisao sledeci putopis sto se ove pruge tice, ubacicu zanimljivosti i razne konstruktivne karakteristike, kao i neke crteze iz projekta koje verujem da ce mnoge zanimati, jer je ovo ipak "build" forum. Tada nas ocekuje kompletno putovanje do Beograda, jer ce dan biti duzi i uslovi za fotkanje ce se svakako poboljsati.
Sta bih jos na kraju voleo da dodam na sve ovo?
U pocetku svog putopisa sam vam naveo da je pruga u katastrofalnom stanju velikim delom kroz Srbiju. Vecina deonica nije remontovana uskoro punih 50 godina, odnosno od kako je pruga pustena u saobracaj 1976. godine. Ovo je pruga izuzetnih gradjevinskih ostvarenja, neverovatnih prica i misterija. Ova pruga sadrzi najvisi most na svetu "Mala Rijeka" u Crnoj Gori, visine 200m a duzine 0.5km. Za strance ona predstavlja hedonizam dok putuju njome. Nasi ljudi ce uvek pre izabrati voz nego autobus da putuju na more, jer znaju da je u vozu komfornije i da je zabava zagarantovana, imao je prosle godine jedan interesantan film na RTS-u o tome zasto ljudi putuju vozom na more i pored toga sto putovanje traje jako dugo.
Zelim ovim putem da istaknem da je remont ove pruge hitno potreban, jer ona nece moci jos predugo da izdrzi u ovom stanju. Potrebno je mnogo uloziti, ali ce se to isplatiti, ako ne za godinu dana ili 2,3 onda za 5. Jednog dana stanje u drzavi se mora popraviti, pa samim tim i verujem da ce ova pruga jednog dana opet predtsavljati zlatnu nit koja ce spajati Beograd i lepi plavi jadran kao nekada uz veliki protok tereta i putnika, sada trenutno manjka tereta sto je i glavni pokretac zeleznickog prevoza. Ljudi ne manjka, oni su tu i sezona je uvek ali uvek uspesna (kada pruga radi celom duzinom, sto nije bio slucaj prosle godine, ali uvek je voz bio krcat do poslednjeg mesta).
Hvala forumasi na paznji i pracenju ovog putopisa.
Srdacan pozdrav od mene