Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Вожд":2aig49b9 je napisao(la):
dsci8044.jpg

Очигледно антиграфит заштита на делу. Још када би га очистили целог..
Meni je jedna stvar zapala za oko a to je da su ili iz odrzavanja delimicno ocistili grafit u delu gde su ispisani tehnicki detalji ili su huligani to pazljivo iscrtali da ne prekriju taj deo sto mi se cini manje verovatnim.

Ukoliko su ovi iz odrzavanja ocistili samo deo postavlja se pitanje zasto samo deo a ne ceo grafit i celu kompoziciju.
 
Zatobsto im oznake trebaju za redovno dnevno odrzavanje a ostalo im je nebitno
 
ovi iz nege kola digli ruke od pranja rvra,uobrazil se pored flirtova mada i njih u hangaru izasrali golubovi,valjda ce se setiti da ih ociste!!
mada kolko para tolko muzike,ne verujem da su dzabe strajkovali
 
Igor":pjmlts9q je napisao(la):
Вожд":pjmlts9q je napisao(la):
dsci8044.jpg

Очигледно антиграфит заштита на делу. Још када би га очистили целоg.

Na ovom cistom mestu je bila ona nalepnica BG:VOZ preko koje je nacrtan grafit. I neko se setio dal iz dosade da je odlepi.
 
Када сам поставио слику и коментар, нисам ни мислио на место где је била налепница , већ на очишћен део са техничким подацима.
 
spatiotecte":25jrpxsj je napisao(la):

Odlične fotke!

E jedino mi se ne sviđa ova kombinacija crvene i plave zbog hromostereopsisa, tj, spoj između ove jarke crvene i jarke plave stvara nelagodni kontrast i prebadava oči xD .. Ja bih ostavio ovaj oblik, samo bih ubacio belu štraftu koja prati spoj boja otprilike širine "C" (u ŽS kod logoa), + tako da se taman potrefi u visini sa vrhom vrata.

Al, ok, da sam ja birao od početka nikad ne bih stavio 2 boje. Livery novih ruskih vozova je taman po mom mišljenju.
 
Ignjatović: Studija za prugu gotova do 15. aprila
Tanjug | 28. februar 2015. 18:31 |

Saobraćajni institut CIP će do 15. aprila završiti studiju izvodljivosti za gradnju pruge Beograd - Budimpešta kroz Srbiju za brzine od 200 kilometara na sat i do decembra završiti projekte za prvu deonicu


Saobraćajni institut CIP će do 15. aprila završiti studiju izvodljivosti za gradnju pruge Beograd - Budimpešta kroz Srbiju za brzine od 200 kilometara na sat i do decembra završiti projekte za prvu deonicu, kako bi kineski partneri mogli da počnu da izvode građevinske radove, rečno je danas Tanjugu u CIP-u.

Generalni direktor CIP-a Milutin Ignjatović je rekao da bi CIP za nekoliko dana trebalo da potpiše sa državom ugovor o projektovanju te pruge odnosno za deonice Beograd centar - Stara Pazova i Novi Sad - Kelebija.

"CIP je više od jednog meseca vodio pregovore sa predstavnicima Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrutkure, na čelu sa potpredsednikom vlade i ministarkom Zoranom Mihajlović i očekujemo da će za nekoliko dana doći do potpisivanja tog ugovora", kazao je Ignjatović.

On je podsetio da će se gradnja pruge od Stare Pazove do Novog Sada realizovati sredstvima ruskog kredita, kao i da projekat za tu deonicu, takođe, radi CIP.

"CIP je već krenuo i izradu studije izvodljivosti za tu prugu i od 15. aprila moraćemo, po predviđenoj dinamici, da je predamo kineskim partnerima, a potom i da krenemo sa izradom svih projekata", rekao je Ignjatović.

On je kazao da će CIP pripremiti projekte i sve neophodne studije za jednu deonicu za decembar da bi kineska korporacija mogla da počne izgradnju.

"Posle ćemo sukcesivno raditi projekte za druge deonice i projektovanje ćemo završiti do kraja 2016. godine i predati kineskoj strani", naveo je Ignjatović.

Prema njegovim rečima, CIP je već prikupio određene podatke sa trase, a nakon potpisivanja ugovora za projektovanje započeće sve istražne radnje na terenu neophodne za kvalitetnu izgradu projekta.

"Veliki broj stručnjaka će biti angažovan i daću nalog da se radi u dve smene", rekao je Ignjatović ističući da će CIP sve obaviti na vreme i u rokovima koje je vlada zacrtala.

Ignjatović je poručio da je CIP spreman da uradi sve kao što je je dogovoreno.

On je juče održao sastanak sa državnom kineskom delegacijom provincije Hbej sa kojom je dogovoreno da njihovi inženjeri, od kojih će neki učestvovati u gradnji pruge Beograd - Budimpešta, dođu da se usavršavaju u CIP - u.

"Razgovarali smo o autoputevima, mostovima, pruzi, železnici, ali najveće interesovanje je bilo za obuku odnosno da njihovi inženjeri dolaze u CIP i na naše fakultete kako bi razmenili iskustva", naveo je on.

Ignjatović je dodao da će i inženjeri CIP - a otići u Kinu da se upoznali sa novim tehnologijama.

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture je ranije najavilo da će Studija izvodljivosti o modernizaciji pruge Beograd-Budimpešta za brzine od 200 kilometara na sat biti završena do kraja juna, da će radovi početi do kraja 2015. i trajati dve godine.

Predviđena je izgradnja još jednog koloseka, pored postojećeg, tako da se dobije dvokolosečna pruga za mešoviti - putnički i teretni saobraćaj, kao i da celokupno putovanje na toj relaciji traje menje od tri sata.

Dužina pruga je 350 kilometara od čega 184 kilometara na teritoriji Srbije i 166 u Mađarskoj.

Svaka država će raditi svoj projekat za svoju deonicu, kao i studiju izvodljivosti koju će predati kineskim partnerima koji će je objediniti u jednu studiju.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... -15-aprila
 
Na railserbia forumu se spominje da flirtovi kreću tek u septembru...izgled ada Sarajevo više neće biti jedini grad na svetu koji ima muzej NOVIH vozova.
 
Sanacija klizista na 88km pruge Beograd- Bar
110211874009225800886323.jpg

110417524009225634219676.jpg

Izvor:Jaga Foto
 
Izabrali su ozbiljno resenje za sanaciju klizista, to je dobra stvar.
Nije fusarski izvedeno.
 
Uzivanje u nocnoj voznji, najlepsom prugom na svetu :) Voz 2162. Valjevo- Pancevo Vojlovica, nekadasnji Beovoz, sada putnicki. :) U pitanju je Ruta Vreoci- Vukov Spomenik pod svetloscu reflektora elektromotorne garniture 412-103\104. Jedan onako opustajuci snimak, mislim da ce vam se dopasti :)

Snimano 1.3.2015.

http://www.youtube.com/watch?v=fCuzRqxtnGw
 
Kakva poboljšanja očekujemo uključivanjem ovih flirtova u saobraćaj? Jel možemo očekivati povećanje broja polazaka na određenim relacijama, i na kojim, ili samo zamenu starih vozova?
 
Od sutra, pored uvodjenja brzih vozova 430,431,432 i 433, uvode se u saobracaj i putnicki vozovi od Beograda do Prijepolja tj Vrbnice i obratno takodje.
Do daljnjeg ne saobraca ICS 512/513 i brzi vikend voz 814/815.
Samo dana 05.03.2015.godine vozovi 2140 i 2120 saobracaju samo do Lastre.
Voz 2121 se po dolasku u stanicu P.teretna okrece i pokrece kao voz 2122 do Beograda.
Voz 2123 se po dolasku u stanicu P.teretna okrece i pokrece kao voz 2124 do Beograda.
Poslednji polazak vozova 12432 i 12433 je dana 04.03.2015.godine. (Hvala Bogu).
Ostatak reda voznje je prilozen u sledecoj tabeli:

Srecan put i uspesno novo doba pruge Beograd- Bar :))


image ru
 
Pa da li je ovo moguce u 21.veku, da se 12 sati putuje auto vozom, a nije do stanja pruge. Menjaju lokomotivu :?: u Vrbnici ili Prijepolju, onda ulaze carinici na jednoj stanici u Srbiji, pa opet u drugoj stanici u Crnoj Gori. Zar ne mogu da se dogovore zeleznice da ide jedna lokomotiva, a da udju kombinovane grupe carinika i policije. Gubi se dva i po sata na granici. Idiotluk. :rant:
 
gilipter":55oqxbxh je napisao(la):
Pa da li je ovo moguce u 21.veku, da se 12 sati putuje auto vozom, a nije do stanja pruge. Menjaju lokomotivu :?: u Vrbnici ili Prijepolju, onda ulaze carinici na jednoj stanici u Srbiji, pa opet u drugoj stanici u Crnoj Gori. Zar ne mogu da se dogovore zeleznice da ide jedna lokomotiva, a da udju kombinovane grupe carinika i policije. Gubi se dva i po sata na granici. Idiotluk. :rant:

Upravo tih 12 sati I jeste zbog katastrofalnog stanja pruge na nasoj teritoriji. Lokomotive na brzim vozovima za Bar i obratno se vec duzi niz godina ne menjaju u Bijelom polju vec se po medjudrzavnom dogovoru koriste za vucu vozova do krajnjih stanica.
Evo i pregleda brzna kojom se vozovi krecu od Beograda do drzavne granice sa Crnom Gorom.

Beograd gl.stanica 10km/h(svi koloseci)
Beograd gl.stanica-Topcider-Rakovica-Resnik 50-30-50km/h.
Resnik-Bela Reka 70km/h
Bela Reka-Veliki Borak 50-85km/h
Veliki Borak-Stepojevac 90-50km/h
Stepojevac-Vreoci 30km/h
Vreoci-Lazarevac 50km/h
Lazarevac-Valjevo 100km/h
Valjevo-Pozega 50km/h (km.77+700 - km140+800)
Pozega-Uzice 100km/h
Uzice-Vrbnica-drzavna granice 50km/h. (km.163+800 - km.287+400)

Ovo su redovne brzine upisane u vazecu knjizicu reda voznje za ovu godinu,a pored njih imate pregrst tzv. laganih voznji koje nisam sad prikazao jer bi post bio previse obiman. :D
U zagradama imate kilometarske polozaje pocetka i kraja brzina sa 50 km/h samo da bi videli gde se gube dragoceni sati u odnosu na ono srecno vreme kada je brzi voz do Bara putovao sest sati I trideset minute. :bash:
 
A ovako izgleda realno stanje brzina na Barskoj pruzi kroz Srbiju u sadasnjem trenutku(krenuvsi od Resnika).

Resnik- Bela Reka 70 km/h ( sa laganom voznjom na jednom parcetu od 50 km/h u duzini oko 100tinak metara).
Bela Reka- Nenadovac 50km/h (kroz tunel).
Nenadovac- Barajevo centar 85 km/h osim pred stajalistem Barajevo centar gde je uvedena lagana voznja od 50km/h zbog klizista u duzini od oko 200m. Pristupni putevi za sanaciju klizista su napravljeni i samo tako stoje do ko zna kada.
Barajevo- Veliki Borak 85 km/h.
Veliki Borak- Leskovac 90 km/h, od Leskovca do Stepojevca krece 50 km/h iz nepoznatih projektom propisanih razloga...
Stepojevac-do pred Vreoce 30km/h. Vreoci- Lazarevac 50 km/h.
Lazarevac- ulazni signal Lajkovac100 km/h osim na saniranom delu (koji je u vecini) 80 km/h. Uletanje u stanicu Lajkovac sa 100! Jos se ne zna da li ce brizna biti podignuta na 100km/h na ovom saniranom delu, mada nesto aludiram da hoce, ali videcemo.
Lajkovac- Slovac 100 km/h.
Slovac-Divci 100km/h i deo sa 85 km/h i 50km/h.
Divci- Valjevo 100km/h
Valjevo- Valjevski Gradac 30km/h.
Valjevski Gradac- Lastra trebao bi da bude cela deonica 50km/h.
Lastra- Samari je 50km/h.
Samari- Drenovacki kik 50km/h
Drenovacki kik- razana 50km-h.
Razana- Kosjeric 50km/h uz laganu voznju pred Kosjericem od 30km/h.
Kosjeric- Kalenici 50 km/h.
Kalenici- Pozega je 50 km/h uz laganu voznju u dolini reke Skrapez od 30km/h.
Pozega- Sevojno je 100km/h osim jednog malog parceta kod stajalista Bukovicka rampa gde je 50km/h zbog prodiranja podzemnih voda.
Sevojno- Uzice Teretna je 90km/h zbog ostrih krivina na tom potezu.
Uzice teretna- Uzice je 50km/h. Kroz stanicu uzice 30km/h.
Uzice- Stapari mesovito 50km/h i 30km/h s'tim da je vise 30 nego 50. Stapari- Susica 50km/h.
Kroz stanicu Susica 20km/h.
Susica- Branesko polje 50km/h, Branesko polje- Branesci 30km/h.
Branesci- Zlatiborski tunel 50km/h, kroz Zlatiborski tunel vracena brzina na 70km/h, za sada.
Zlatibor- Jablanica 50km/h.
Od Jablanice do Priboja mesovito ili je 50km/h ili je 30km/h. Pred Priboj znam da je 30km/h.
Kroz staicu Priboj 20km/h ! A od Priboja do Bistrice na Limu 30km/h ! :(
Bistrica na Limu- Prijepolje je u sustini 50km/h.
Prijepolje- Vrbnica takodje 50km/h.
Od kako se izadje iz Vrbnice pa par kilometara ka Crnoj Gori, posle jednog dobro zapamcenog mostica pocinje 80 km/h.
 
MladjaSrb":9dmmc3u6 je napisao(la):
A ovako izgleda realno stanje brzina na Barskoj pruzi kroz Srbiju u sadasnjem trenutku(krenuvsi od Resnika).

Resnik- Bela Reka 70 km/h ( sa laganom voznjom na jednom parcetu od 50 km/h u duzini oko 100tinak metara).
Bela Reka- Nenadovac 50km/h (kroz tunel).
Nenadovac- Barajevo centar 85 km/h osim pred stajalistem Barajevo centar gde je uvedena lagana voznja od 50km/h zbog klizista u duzini od oko 200m. Pristupni putevi za sanaciju klizista su napravljeni i samo tako stoje do ko zna kada.
Barajevo- Veliki Borak 85 km/h.
Veliki Borak- Leskovac 90 km/h, od Leskovca do Stepojevca krece 50 km/h iz nepoznatih projektom propisanih razloga...
Stepojevac-do pred Vreoce 30km/h. Vreoci- Lazarevac 50 km/h.
Lazarevac- ulazni signal Lajkovac100 km/h osim na saniranom delu (koji je u vecini) 80 km/h. Uletanje u stanicu Lajkovac sa 100! Jos se ne zna da li ce brizna biti podignuta na 100km/h na ovom saniranom delu, mada nesto aludiram da hoce, ali videcemo.
Lajkovac- Slovac 100 km/h.
Slovac-Divci 100km/h i deo sa 85 km/h i 50km/h.
Divci- Valjevo 100km/h
Valjevo- Valjevski Gradac 30km/h.
Valjevski Gradac- Lastra trebao bi da bude cela deonica 50km/h.
Lastra- Samari je 50km/h.
Samari- Drenovacki kik 50km/h
Drenovacki kik- razana 50km-h.
Razana- Kosjeric 50km/h uz laganu voznju pred Kosjericem od 30km/h.
Kosjeric- Kalenici 50 km/h.
Kalenici- Pozega je 50 km/h uz laganu voznju u dolini reke Skrapez od 30km/h.
Pozega- Sevojno je 100km/h osim jednog malog parceta kod stajalista Bukovicka rampa gde je 50km/h zbog prodiranja podzemnih voda.
Sevojno- Uzice Teretna je 90km/h zbog ostrih krivina na tom potezu.
Uzice teretna- Uzice je 50km/h. Kroz stanicu uzice 30km/h.
Uzice- Stapari mesovito 50km/h i 30km/h s'tim da je vise 30 nego 50. Stapari- Susica 50km/h.
Kroz stanicu Susica 20km/h.
Susica- Branesko polje 50km/h, Branesko polje- Branesci 30km/h.
Branesci- Zlatiborski tunel 50km/h, kroz Zlatiborski tunel vracena brzina na 70km/h, za sada.
Zlatibor- Jablanica 50km/h.
Od Jablanice do Priboja mesovito ili je 50km/h ili je 30km/h. Pred Priboj znam da je 30km/h.
Kroz staicu Priboj 20km/h ! A od Priboja do Bistrice na Limu 30km/h ! :(
Bistrica na Limu- Prijepolje je u sustini 50km/h.
Prijepolje- Vrbnica takodje 50km/h.
Od kako se izadje iz Vrbnice pa par kilometara ka Crnoj Gori, posle jednog dobro zapamcenog mostica pocinje 80 km/h.

Zrelo za obnovu!
 
Ce bude jeftinije da se napravi nova pruga.

Eh kad se setim putovanja u Milano i njihovih vozova. Prvo udjoh u Frecciabianca za Veneciju (200km/h), posle u Frecciarossa za Firencu (300km/h) i na kraju Intercity Pisa-Milano (samo 160km/h) al predeli kojim voz putuje su nestvarni.
 
Predeli su lepi i na ovoj nasoj pruzi, a uz ove brzine pruža se mogućnost i da se duuuugoooo razgledaju. Pih zamisli kako malo bi video da sve "projuri" sa 100 km/h. Nego da ne počnu oni da naplaćuju posebnu doplatu na kartu - za turističko razgledanje.
 
Језик прегризо! И када ти падну такве идеје задржи их за себе.
У какво је беспарици државна каса могу лако да уведу такву доплату. :laugh:
 
Vrh