Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Колико знам у Јагодини постоје два надвожњака који спајају насеље са једне стране и индустријску зону и излаз на аутопут са друге стране пруге.
Каква "подељена Јагодина"?
Бар у Јагодини у самом центру насеља нема потребе ни за расељавањем за други колосек ни за повећањем радијуса кривина ни за измештањем станице.
Пошто за трећи надвожњак/подвожњак нема места потходник на месту постојећег путног прелаза у нивоу је решење које се логично само намеће.
Kroz zonu grada magistralna pruga prolazi možda 2km. Na toj deonici postoje 2 nadvožnjaka, 1 pp i 1 pešačko-biciklistički pothodnik.
Problem jeste taj pp, ali njega izbegavaju svi normalni.
Ne znam šta je tu planirano, verovatno podvožnjak, ali sve jedno, apsolutno sigurno ne ostaje pp, pogotovo u bloku.

Ta pruga je tu već 140 godina, od čega 100 godina je za 100km/h, a od sedamdesetih i za 120km/h, osim prolaza kroz stanicu.

Potencijalno širenje Jagodine na istok ne zatvara magistrana, nego industijska pruga Fabrike kablova, koja se odavno ne koristi i koja bi mogla da se ukine bez problema, čime bi se "otvorio" prostor.

Будаалаштина у Јагодини се изгледа пумпа, имају плакате и транспаренте по граду.
Služba nikada ne spava. U Jagodini su izgleda dosta jaki protesti i to mora nekako da se obesmisli.
Našli su temu, bacili kosku, pa kučići glođu.
 
Jedan radnik zeleznice mi kaze da se betonski pragovi koje prave kineske firme kod nas krune zbog nedovoljnog sadrzaja cementa.
Први пут то чујем, а нисам то видео ни на једној деоници. Нити ми је познато да иједну фабрику прагова држе кинеске фирме.
Hoće li ovo do 7. jula ?
Чисто сумњам. Па само за станичну зграду у Новом Саду им је дат рок од четири месеца, а погледајте колика је само суботичка. Скоро је исте дужине као и новосадска. Једино ако је у тендеру тражен делимичан преглед делова на које је било примедби, типа степенице у Бачкој Тополи, међуспратна конструкција у Наумовићеву и слично.
 
Vrh