Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Na pruzio izmedju Valjeva i Beograda dolazi do ljuljanja voza kad ubrza.
Da li je to u granicama normalnog?
 
Jagodinci su sada potpuno protiv pruge i železnice. Na FB postoji grupa "Nećemo podeljenu Jagodinu" koja je za iseljenje pruge iz grada.
494987639_122189613938273191_7012003104868669338_n.jpg

Na Zborovima građana se kako čujem, često ovo raspravlja. Jedni zagovaraju potpuno iseljenje, a drugi da ako ostane pruga kroz grad ostane pružni prelaz kod Starog Juhora.
Ovo drugo je moram reći potpuno debilno jer na celoj pruzi više neće biti prezala u nivou, pa tako ni tu. PP ide preko bloka i prilično je bedan.
jagodina.jpg

Smeta mi što nigde nisam video neko saopštenje Infre povodom toga, gde bi razjasnili ljudima konsekvence prvog zahteva i nemogućnost ostvarenja drugog zahteva.

Deluje mi da neko sve ovo spinuje da bi odvukao pažnju sa bitnih problema.

Inače, Jagodina je gradić od 35.000 ljudi, a pruga je gde je i bila prethodnih 140 godina. Železnička je 200m od centra. Grad se širio oko nje. Preko pruge je uglavnom nenaseljeno područije. Samo industrijska zona.
 
U principu Još jedna mentalno bolesna osoba koja se lepi uz studentske blokade kako bi gurala neku svoju agendu.

Njegovi argumenti su "đavo nikada ne spava" i zato treba premestiti prugu, a naravno, želi da ukine prugu da bi sproveo put što je verovatno i glavni razlog inicijative, pod maskom kvazi zabrinutosti za bezednost.

Dobiće 10.05. svojih 5 minuta pažnje i 50tak okupljenih građana, eventualno N1 i Nova S i to mu je to.

P.S. Kaže da će prugom prolaziti preko 100 teretnih kompozicija dnevno haha
 
Poslednja izmena:
Ma најбоље је свака пруга да буде ван града, по могућности да иде од нигде ка ничему.
Прочитао сам му неки коментар у којем се хвали како је завршио "ДРЖАВНИ економски" што је више него јасан индикатор колико је глуп човек.
 
Ovo je njihov plan:

FB_IMG_1746290129605.jpg


Mislim, da izignorišem sve, ali ova trasa je totalno nerealna.
Prvo na ekspropiaciju njiva bi se izgubilo boga oca para, iznad Ribara bi morao neki nadvožnjak, + 2 nadvožnjaka iznad AP-a za presecanje.
Oni su nacrtali trasu kao da ide iznad AP-a, al ajde neka bude i pored opet ima tu svašta da se ruši, treba paziti i na profil AP-a, jer mora da postoji 3. traka u budućnosti itd itd..
Pritom efekat 0, jer se pruga premešta sa 200 metara od centra na 1,4 km od centra, šta se stvarno dobija sa tom razlikom?
Lik se hvali da je ekonomista, ali ovo što on predlaže je totalno ekonomski neodrživo, on je došao do računice da će sve ovo koštati "samo" 17 miliona evra više (mislim i to je puno). Ali je zato jedva dočekao da izvređa člana našeg foruma kako je nestručan, ali dobro.


Uostalom Slična tipologija naselja postoji u Inđiji, njima sem onog terminala koji je stvarno nesrećno spravljen, ne vidim da nešto preterano smeta pruga. Kome bi tamo smetalo da do Novog Sada stiže za manje od pola sata i do Beograda slično..
Pratim dosta projekata u Sloveniji, i tamo haraju NIMBY grupe, verujem da će ovoga biti još kod nas, nažalost.
 
Vrh