Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Колико знам у Јагодини постоје два надвожњака који спајају насеље са једне стране и индустријску зону и излаз на аутопут са друге стране пруге.
Каква "подељена Јагодина"?
Бар у Јагодини у самом центру насеља нема потребе ни за расељавањем за други колосек ни за повећањем радијуса кривина ни за измештањем станице.
Пошто за трећи надвожњак/подвожњак нема места потходник на месту постојећег путног прелаза у нивоу је решење које се логично само намеће.
Kroz zonu grada magistralna pruga prolazi možda 2km. Na toj deonici postoje 2 nadvožnjaka, 1 pp i 1 pešačko-biciklistički pothodnik.
Problem jeste taj pp, ali njega izbegavaju svi normalni.
Ne znam šta je tu planirano, verovatno podvožnjak, ali sve jedno, apsolutno sigurno ne ostaje pp, pogotovo u bloku.

Ta pruga je tu već 140 godina, od čega 100 godina je za 100km/h, a od sedamdesetih i za 120km/h, osim prolaza kroz stanicu.

Potencijalno širenje Jagodine na istok ne zatvara magistrana, nego industijska pruga Fabrike kablova, koja se odavno ne koristi i koja bi mogla da se ukine bez problema, čime bi se "otvorio" prostor.

Будаалаштина у Јагодини се изгледа пумпа, имају плакате и транспаренте по граду.
Služba nikada ne spava. U Jagodini su izgleda dosta jaki protesti i to mora nekako da se obesmisli.
Našli su temu, bacili kosku, pa kučići glođu.
 
Vrh