Ko je slušao šta je pričano na otvaranju mogao je da čuje da su rekli da Niš putnička ostaje još neko vreme glavna a da će kasnije Crveni Krst postati glavna stanica u gradu. Tu će biti integrisana železnička stanica, autobuska stanica i blizina aerodroma. Od stanice Niš sever ima dosta do aerodroma, ona nije baš najkorisnija za putnike, ona je više tu zbog rasporeda putanja u čvoru nego za aerodromske putnike. I ništa nije rečeno za ukidanje.
Meni ne smeta da Crveni Krst postane glavni u saobraćajnom smislu, dok god vozovi idu prolazno kroz čvor. Deonica od Crvenog Krsta preko Niš putničke svejedno mora da se rekonstruiše i tom prilikom deniveliše. Fale samo tri podvožnjaka za potpunu denivelaciju (Šumadijska, Generala Milojka Lešjanina, Sarajevska), ostalo je već denivelisano. Nigde nema značajnijih objekata za rušenje. I vuk sit i ovce na broju.
Niš putnička isto ne mora da ostane u istoj konfiguraciji dok god ostane na toj poziciji sa odgovarajućim brojem koloseka za nove putničke potrebe. Bitno samo da prolaze vozovi. Kada dolaze sa severa da završe na jugu grada, kada idu sa juga da završe na severu. To je onda prava stvar.
Još da prilikom rekonstrukcije naprave stajalište "Nišava", pa gde bi nam kraj bio.