Бржи је воз до Зворника од било ког аутобуса, уколико нема кашњења због летњих кривина.Da li se vest odnosi samo za Brzu prugu ili za ceo sistem, nisam najbolje shvatio? Osim Bg - Ns pruga nigde nije brža od busa.
To je toliki nonsens od samog starta i toliko neodrživo da je čak i smešno.Eh, kad se rasprši još jedan od naših mehura, onaj o jeftinoj brzoj železnici...
Ne mora da se zatvori. Crnogorci su radili rekonstrukciju sa kratkim zatvorima bez značajnije redukcije saobraćaja. Rekonstrukcija je trajala jako dugo, ali tako je jedino moguće.
знам ја да може под саобраћајем. али је циљ да се то уради што брже
Naravno da nema ništa od toga.Ako ukinu Crveni Krst i Niš Putničku
Na koji sever se misli. Ništa se ne radi na severu i on je daleko od južnog dela Srbije koji koliko god se neki žalili ima sve. Doduše ne u perfektnom stanju ali daleko više ode tog severa koji se tako spominje. Uporedi Vranje Leskovac i NIš sa Zrenjaninom Somborom i Kikindom pa onda treba komentarisati. Nebo i zemlja.. Šta imaju više ova tri Vojvođanska grada a da na jugu nema ?Притом ајде то за пругу до Бара што се још није одрадила комплетна реконструкција целе трасе, али оно што мени ужасно и што ми још више боде очи је то што се југ и исток земље упорно занемарују. Хоћу да кажем да јесте све то лепо што се ради на северу и да не буде да сам сад против тога. Е сад како се ради и који је квалитет тога није тренутно тема, али оно што хоћу да кажем је то да Прокупље и Куршумлија већ годинама немају функционалну пругу рецимо. Власт годинама најављује почетак изградње брзе пруге до Ниша и још нису кренули са тим. Уопште нећу да причам о оној несрећној "реконструкцији" од Ниша до Зајечара па до Прахова, то знате и сами. Пруга од Сталаћа до Краљева практично и не постоји осим периодично прође неки воз. Крагујевац Краљево је благи ужас, као и до Рашке. Нови Пазар град са преко 100к становника нема још увек пругу. Ја сам по природи оптимиста и стварно верујем да ревитализацијом ових пруга може много тога да се добије, али штета што неко не види нити чује своје становништво доле.
Iskreno mislim da neće, jer ako se ne varam, uveliko se rekonstruiše pruga Međurovo-NišAko ukinu Crveni Krst i Niš Putničku, odmah u zatvor svi do jednog.
Ako ukinu Crveni Krst i Niš Putničku, odmah u zatvor svi do jednog.
Црвени крст могу да укину, реално Ниш Север је близу. стара станица, колико знам, остаје. добра ствар је што је Ниш Север код аеродрома, значи ће много свима који исти користе, а долазе из других крајева државе
Sa druge strane, poznavajući imbecile dočiće do maestralne ideje da vozovi za Dimitrovgrad i Zaječara polaze sa Severa pa da lepo svi kolektivno iz Grada idemo na Pantelej da čekamo voz.
Neka hvala, trenutno nema nikakvih problema sa Niškim čvorom, sve je OK, ne izmišljati toplu vodu.
Pa ako će za Dimitrovgrad preko "Niš Centar" moraće da menja smer.Mogu da udu i preko buduće stanice Niš Sever i da ne menjaju smer.
Mogu da udu i preko buduće stanice Niš Sever i da ne menjaju smer.
Brzina konvencionalnih vlakova u novom voznom redu, u odnosu na postojeći, povećat će se na ukupno 28,882 km željezničke mreže, a smanjiti na ukupno 261,641 km, dok će se brzina vlakova s nagibnom tehnikom smanjiti na ukupno 67,354 km, a povećati na 3,57 km pruge.