Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Mnogi su ovde prokomentarisali, a ja se slažem sa tim, da su to fejk i hejterske vesti, tipa N1. Koliko sam ja pročitao pre nekih šest meseci, razlog je druge prirode. Naime većina operative je prebačena na deo pruge bud-vie koji je bio u katastrofalnom stanju, a koji je, prirodno, za njih prioritet.
fejk vesti N1, koji su najprofesionalniji medij u zemlji?? ahahahah
 
Ni sa presedanjem nije bez ne bi voleo da putujem na posao >sat vremena, ma koliko udobno bilo putovanje.
Ta "tvoja" trasa ulaska u BG jeste postojala iu planovima, ali su krajem šezdesetih pobedili automobili i to je kraj te priče za mnogo narednih godina.
Verujem ti da voliš Šumadiju i Kragujevac, ali najviše što je realno da se Lapovo-Kragujevac elektrificira, da malo srede stanice, da se uvede savremena signalizacija i da se bar održi sadašnja brzina. Naravno da se završi niška.
Ne zameram ti što maštaš o vrlo skupim i gotovo nemogućim stvarima. Problem je što su takve stvari počeli i političari da pričaju i obećavaju.
A kad smo kod njih, oni uredno u rekonstruisane kilometar broje i ovih dvadesetak Lapovo-Kragujevac, kao i ono oko Rakovice.
Da je to urađeno ljudski bio još neki minut manje od onih mojih 65 koliko pretpostavljam da je moguće za brzi Prokop-Kragujevac, preko Mladenovca i Lapova.
Narvno da ne bi, zato i imas takvo misljenje, ali zato ti nije problem da od zemuna do karaburme potrosis sat vremena,
Drugo nije ovo mastanje to je potraba i onaj ko bude imao ono u gacama za sto godina ce ga hvaliti a sad ce ga kuditi kao i onoga kralja kad je gvozdenog konja doveo u Srbiju bas na toj relaciji. A pruge su nam takve jer nepismeni političari odlučuju otprilike kao i ono što je željezara u Smederevu kad ih "Stari" upita šta to oni u Smederovu imaju.
Volim Srbiju sa Kragujevcom nemam dodirnih tačaka ali iz iskustva znam da je to najbolje rešenje jer rentabilnost Srpskih pruga zavisi koliko si spreman da uložiš u njih.
Zapostavom Kragujevca i Kruševca na toj relaciji je kao da je ostao u vremenu pomentutog gvozdenog konja.
Dacu ti jedan primer, Manji gradic velicine Novog Sada, imao je slepu z. stanicu u centru. losa povezanost neefikasna, bez putnika, vozovi prazni. sta da se radi. ajde da izmestimo stanicu van grada i napravimo je prolaznu pa ce biti efikasna, kazu politicari. To je naj jefnije resenje. Ali Struka rekla NE, investirace se ali ce vozovi ostati i dalje prazni jer niko nece da ide van grada ´da uzme voz, Ajde da spustimo zeleznicu pod zemlju pa da dobijemo jos tri podzemne stanice, zadrzacemo glavnu stanicu u centru grada, Ma ne to je mnogo skupo, nemoguce, kad ce biti gotovo,pesimizam itd, Ali danas na svu srecu posle 5 godina radova i posle 14 god od otvaranja vozovi su puni, idu svakih 15 min tunelom ispod grada u dužini od 11km, Da je kostalo kostalo je ali sad se samo priča o najboljoj gradskoj investiciji u poslednjih 100god.
Zamisli da političari nisu odlučili to što su odlučili i zadržali stanicu gde je bila umesto prokopa i spustili je pod zemlju, Koliko bi tek onda vredeo stan u Beogradu na vodi. Ustvari nebi nije bilo stanova nego bi bili sve komercijalni objekti.
 
Poslednja izmena:
Neki naprednjak da podnese ostavku? Pa to je udarna vest za svetske medije, a ne samo domaće :)

Da se vratimo temi: na onoj tabeli sa projektom niške brze pruge stoji da neka današnja stajališta u budućnosti treba da postanu stanice. Koja je tačna razlika između ta dva? Da li u tome da stanice imaju staničnu zgradu, osoblje, šaltere i razvijeniju infrastrukturu, a stajališta samo neku manju kućicu/nadstrešnicu i klupu pored pruge, slično kao stajališta GSP?
 
Stajališta tipska kao Tošin Bunar/Altina.

Stanice sa staničnom zgradom, osobljem, blagajnom, čekaonicom unutar zgrade, više ukrsnih koloseka.
 
Po poslednjim vestima koje su ovde izlazile ne ide nikako, sa njihove strane je trenutno sve stopirano zbog izvodjaca radova tj Kineza i price da ne grade po evropskim standardima i sigurnosnim protokolima

Па по који пут више да износите ову нетачну вест? Ништа није стопирано. Радови су у току, без прекида!
 
Zna li neko kako ide Mađarima? Ima li šanse oni da završe brzo pa da se brzo pusti do Budimpešte?

Рок је средина 2025, ако се не варам. Можда га пробију, видећемо. Свакако, ради се, није стопирано као што овде преносе лажне вести. Мислим да је реално од краја 2025. или током 2026. да имамо воз Београд - Будимпешта.
 
udi me da niko od vas ovde nije objavio


Опет нетачне вести. У својој неславној историји ИЖС (као и СВ и СКГ) никад није имао директора, већ в.д. директора. На железници су директори у в.д. стању још од пре кобне поделе несрећних Железница Србије.

Тако да није могао да оставку на место директора него на место в.д. директора. В.д. статус се толико вишедецијски одомаћио да га нико више ни не примећује...
 
Kraj jedne ere u Ranžirnoj Stanici Makiš, bilo je neminovano..

FB_IMG_1711548115394.jpg
 
Kraj jedne ere u Ranžirnoj Stanici Makiš, bilo je neminovano..

Pogledajte prilog 193788
Posedanje "grbine" i retardera od vremena "klovnida" je organizovano samo preko dana. Pa čak i tada se dešavalo da nema nikakvog rada na njima danima.
Po jedan ili ni jedan voz za ranžiranje u toku smene. Pa je i bilo za očekivati da se ukine ovakav vid manevrisanja.
Do nekog narednog ugovora ADIO spuštalica, adio retarderi.
9683164_orig.jpg

702218_orig.jpg
 
Da li neko zna iz kog razloga voz pri ulasku u stanici u Novoj Pazovi skreće na sporedni/teretni kolosek i ide njime do Stare Pazove i onda se pri izlaska iz nje vraća na glavni kolosek?
 
Neki naprednjak da podnese ostavku? Pa to je udarna vest za svetske medije, a ne samo domaće :)

Da se vratimo temi: na onoj tabeli sa projektom niške brze pruge stoji da neka današnja stajališta u budućnosti treba da postanu stanice. Koja je tačna razlika između ta dva? Da li u tome da stanice imaju staničnu zgradu, osoblje, šaltere i razvijeniju infrastrukturu, a stajališta samo neku manju kućicu/nadstrešnicu i klupu pored pruge, slično kao stajališta GSP?
Jedina razlika između stanica i stajališta je saobraćajna.
Stanice imaju skretnice i dodatne koloseke, u njima može da se vrši sastavljanje i rastavljanje vozova, manevra, preticanje i ukrštanje.
Stajališta se nalaze na otvorenoj pruzi i služe samo za manipulaciju putnicima. Suštinski jedino može da se vrši mimoilaženje vozova, ako je pruga dvokolosečna.
 
Da li neko zna iz kog razloga voz pri ulasku u stanici u Novoj Pazovi skreće na sporedni/teretni kolosek i ide njime do Stare Pazove i onda se pri izlaska iz nje vraća na glavni kolosek?
Oba koloseka su glavna, samo što taj desni nakon Stare Pazove "ide" za Šid.
Voz iz tvog opisa koristi manje skretnica, a desni novosadski kolosek ostaje slobodan za Sokola. Pretpostavljam da je to razlog.
 
Oba koloseka su glavna, samo što taj desni nakon Stare Pazove "ide" za Šid.
Voz iz tvog opisa koristi manje skretnica, a desni novosadski kolosek ostaje slobodan za Sokola. Pretpostavljam da je to razlog.
Pa baš Soko, kada ide za NS, skreće na taj kolosek za Šid kada ulazi u stanicu u Novoj Pazovi pa se vraća opet na onaj za NS kada izlazi iz stanice u Staroj Pazovi . Ne znam zašto. I juče je.
 
Na ovim snimcima madjarske deonice se baš vide razlike izmedju infrastrukture brze pruge i obične.

Какве конкретно разлике? Мађарска деоница је грађевински рађена за 200 км/ч, само ће се експлоатисати до 160 км/ч.

Анти-кинеска пропаганда.

Иронија је да ниједан пројекат на железничкој инфраструктури у Мађарској финансиран од ЕУ није рађен ни приближно овим темпом као што се ради пруга Шорокшар - Келебија, финансирана од Кине.
 
Vrh