Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ima dosta razlika kod njih u odnosu na našu prugu.
- pružni prelazi sa rampama u nivou, kod nas je sve denivelisano nadvožnjacima i podvožnjacjma.
- njihove železničke stanice imaju klasičan raspored 2 koloseka izmedju perona za obične pruge dok mi imamo raspored stanica za velike brzine, bočni peroni za prijem putnika i u sredini 2 koloseka za brzu prugu.
Mi imamo osovinski razmak 4.5 izmedju 2 koloseka sto je standard za HSR a oni imaju razmak 4 metara za obične pruge.
- kod nas su sve rasputnice denivelisane sa izgradnjom galerija i preskakanje koloseka dok je kod njih sve u nivou i seku se pravci.
Mi imamo prolaze za životinje preko tunela dok oni to nemaju.
 
Poslednja izmena:
Pa baš Soko, kada ide za NS, skreće na taj kolosek za Šid kada ulazi u stanicu u Novoj Pazovi pa se vraća opet na onaj za NS kada izlazi iz stanice u Staroj Pazovi . Ne znam zašto. I juče je.
Danas dva sokola se mimoisla u pazovi na prolaznim kolosecima 3 i 4 mislim bez ikakvog skretanja
IMG-20240328-WA0028.jpeg

Infra odrzavanje ni 2 god nije izdrzalo
IMG-20240328-WA0032.jpeg

Displeji a čemu to kome to jos treba
IMG-20240328-WA0022.jpeg

IMG-20240328-WA0034.jpeg
 
Pogledajte prilog 193885
Na slici koja je isplivala pored novog flirta u cosku vidi i vectron sa putnickim vagonima, moja predpostavka zbog boja samog vectrona je da je to jedna od onih novonabavljenih 8 lokomotiva. A mozda i gresim.

На слице десно поред Флирта СВ уопште није Siemens Vectron него Newag Griffin. Слика је са изложбе у Пољској где је поред нашег Флирта (произведеног у Пољској) путничка композиција Пољских железница. Друго, никакве нове локомотиве за СВ нису набављене нити произведене. То је само у плану да се набави. А било је у плану и пре 15 година...
 


,,Informacija za vas koji pratite radove na rekonstrukciji pruge Niš – Dimitrovgrad, da se danas postavlja pruga do svetlosnog signala na ulazu u stanicu Pirot. Peron ostaje do daljeg, radovi se nastavljaju na izlazu iz Stanice."

Ako bi mogao neko da mi pojasni gde zapravo stoje ulazni signali?
Jel on stoji ovde ili tek kod početka perona?

Pogledajte prilog 192682
Svidjaju mi se imena ulica.
 
па кад нема боце. Али и нема ко да обрише. А не прокишњава још да се од кише надамо...
 
Стара Пазова је срамота од станице. Голубови свугде бомбардују, степенице су пуне остатака, сваки пролазак је ризик. Тоалети урађени тако да имају прозор до улице, санитарна галантерија никад довршена, хигијена никаква. Десни перон преузак, и да се то још зачини, свугде стубови по средини.

А оно што је најспорније, остаће на крају једина станица на коридору без лифта и рампи односно приступа за људе са отежаним кретањем.
Није било предвиђено пројектом БГ-НС (само су нашминкали зграду) а није ни пројектом СТП-Шид. Оставили су све старо, а степенице су направљене под оштријим углом него што је модерам стандард. Бочне уске рампице за бициклове, које су коришћене годинама су 2022. на самом крају реконструкције заблокиране управо због преоштрог угла.
Не дај боже да мораш да идеш са кофером, дечијим колицама или бициклом. Чак само и ако си старија особа која се отежано креће, прави је изазов попети се.

И да, знам да има много станица у Србији без ових ствари, али урадити на прузи комплет нове све станице и оставити само једну без тога је тешки дебилизам. Баш због тога што на свим осталим станицама на истој прузи те ствари постоје долази и до већих проблема. Неко уђе у НС или Инђији користећи лифт и носећи нпр. дечија колица или бајс, а онда изађе у СТП и дочека га планинарење. Колико сам само очајних људи видео у таквим ситуацијама. Од баки које се једва попну, преко родитеља, па све до девојака које дођу са бајсем и онда сконтају да немају снаге да га изнесу скроз горе.

Срамота једна. А било је све растурено годинама, само земља и песак, могли су то урадити без проблема. Битно да иде 200.

А да не спомињемо то што су пројектовали бицикларник за 7 (словима: СЕДАМ) бициклова на станици где по лепом децембарском дану уме да их буде 100+, а лети и 200+.

А тек да не причамо о сигнализацију, грађевинском фушерају, разваљеним плочама, отпадајућим плочицама, одводима за климе који не воде нигде, нестандардним газиштима, екранима који више не раде него што раде, итд...
 
IMG-20240328-WA0030.jpeg

Zaseces kompletan deo krova zbog nosača jer tako je bilo najlakše
IMG-20240328-WA0024.jpeg

Stanje sa biciklima ja taj regulni za 7 mesta nisam video @NoLimit sigurno je upućen bolje
Celi ovaj plato beskorisni mogao je imati veliku biciklanu sa kontrolisanim pristupom
Mislim da treba sve mane popisati mozda novi direktor infre bude sličan ovom iz srbvoza
IMG-20240328-WA0002.jpeg

Polazna stanica meni danas krpe nije videla od otvaranja
IMG-20240328-WA0044.jpeg

Isto se može reći za peronski deo dolaze stanice
IMG-20240328-WA0008.jpeg

Usputne fotke
IMG-20240328-WA0010.jpeg

IMG-20240328-WA0016.jpeg

Nova hala u tps zemun
IMG-20240328-WA0018.jpeg

Ssp
IMG-20240328-WA0020.jpeg

IMG-20240328-WA0036.jpeg

IMG-20240328-WA0038.jpeg
 
1711731127360.png

Jos jedan mali skromni doprinos kako bi trebalo da izgleda zeleznicki saobracaj u NISU kroz 10- 20 god ako ima nekog pametnog i da kaze stop suludoj ideji gasiti postojucu prugu koja moze da bude zila kucavica daljeg razoja Nisa i gradskog prevoza u buducnosti.

-Gradski voz koji ide osmicom i u jednom i drugom pravcu i povezuje sve delove grada.
-Podzemna centralna stanica "CENTAR" odnah posle mosta na Nisavi sa 4 koloseka omogucila bi 2 koloseka za lokalni saobracaj i dva drzavna za brze vozove.
-Od Sivare napraviti glavnu autobusku stanicu za lokalni i gradski saobracaj. Dakle cvoriste koje je povezano pokretnim stepenicama sa zeleznickom stanicom "CENTAR" u jednu celinu.
-Postojecu prugu iznivelisati i napraviti sa dva koloseka tako da vozovi mogu da idu punom brznom i ne ometaju saobracaj.
-Izgradnja nove brze pruge uporedo sa autoputom u pravcu Pirota a staru trasu zadrzati za teretni saobracaj i tako omoguciti nesmetani i brzi saobracaj prema Bugarskoj.
 
Pogledajte prilog 194066
Jos jedan mali skromni doprinos kako bi trebalo da izgleda zeleznicki saobracaj u NISU kroz 10- 20 god ako ima nekog pametnog i da kaze stop suludoj ideji gasiti postojucu prugu koja moze da bude zila kucavica daljeg razoja Nisa i gradskog prevoza u buducnosti.

-Gradski voz koji ide osmicom i u jednom i drugom pravcu i povezuje sve delove grada.
-Podzemna centralna stanica "CENTAR" odnah posle mosta na Nisavi sa 4 koloseka omogucila bi 2 koloseka za lokalni saobracaj i dva drzavna za brze vozove.
-Od Sivare napraviti glavnu autobusku stanicu za lokalni i gradski saobracaj. Dakle cvoriste koje je povezano pokretnim stepenicama sa zeleznickom stanicom "CENTAR" u jednu celinu.
-Postojecu prugu iznivelisati i napraviti sa dva koloseka tako da vozovi mogu da idu punom brznom i ne ometaju saobracaj.
-Izgradnja nove brze pruge uporedo sa autoputom u pravcu Pirota a staru trasu zadrzati za teretni saobracaj i tako omoguciti nesmetani i brzi saobracaj prema Bugarskoj.
Niš kad dobije pruznu obliaznicu postojeću prugu pretvoriti u tramvaj imas par dobrih predloga ovde negde na forumu
 
Niš kad dobije pruznu obliaznicu postojeću prugu pretvoriti u tramvaj imas par dobrih predloga ovde negde na forumu
Hvala za pohvalu ali nazalost ne mogu da pohvalim ideju za tramvaj jer ti to dodje umesto sa pastuvom na trku ti zajases magarca. Pa se ti kladi onda na tog magarca jer mozda nece ni krenuti u trku.
 
Konačno sam našao celu kartu predstavljenu na gradilištu u Pirotu.

Ovo je prvi put da imamo direktan uvid o modernizaciji 2000km pruga u Srbiji (povećanje projektovane brzine + elektrifikacija), te pruge su prikazane plavom bajom.

Zanimljivo je videtu i Barsku prugu u ovom društvu, izgleda da će ipak nešto biti.👀
Screenshot_20240330_010103_Instagram.jpg


Zelenom bojom su prikazane pruge koje su imale radove na gornjem stroju ili gornjem/donjem stroju (u zavisnosti od obima)
 
Konačno sam našao celu kartu predstavljenu na gradilištu u Pirotu.

Ovo je prvi put da imamo direktan uvid o modernizaciji 2000km pruga u Srbiji (povećanje projektovane brzine + elektrifikacija), te pruge su prikazane plavom bajom.

Zanimljivo je videtu i Barsku prugu u ovom društvu, izgleda da će ipak nešto biti.👀
Pogledajte prilog 194089

Zelenom bojom su prikazane pruge koje su imale radove na gornjem stroju ili gornjem/donjem stroju (u zavisnosti od obima)
Meni je najzanimljivije Valjevo - Loznica. Biće rata!
 
Konačno sam našao celu kartu predstavljenu na gradilištu u Pirotu.

Ovo je prvi put da imamo direktan uvid o modernizaciji 2000km pruga u Srbiji (povećanje projektovane brzine + elektrifikacija), te pruge su prikazane plavom bajom.

Zanimljivo je videtu i Barsku prugu u ovom društvu, izgleda da će ipak nešto biti.👀
Pogledajte prilog 194089

Zelenom bojom su prikazane pruge koje su imale radove na gornjem stroju ili gornjem/donjem stroju (u zavisnosti od obima)
Пруга од Дољевца до Куршумлије и од Књажевца до Зајечара RIP
 
najdraze mi je za novi pazar
od vecih gradova verovatno ima najgoru infrastrukturu, red je da se bolje poveze
 
Vrh