spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.388
- Pohvaljen
- 17.467
Ima dosta razlika kod njih u odnosu na našu prugu.
- pružni prelazi sa rampama u nivou, kod nas je sve denivelisano nadvožnjacima i podvožnjacjma.
- njihove železničke stanice imaju klasičan raspored 2 koloseka izmedju perona za obične pruge dok mi imamo raspored stanica za velike brzine, bočni peroni za prijem putnika i u sredini 2 koloseka za brzu prugu.
Mi imamo osovinski razmak 4.5 izmedju 2 koloseka sto je standard za HSR a oni imaju razmak 4 metara za obične pruge.
- kod nas su sve rasputnice denivelisane sa izgradnjom galerija i preskakanje koloseka dok je kod njih sve u nivou i seku se pravci.
Mi imamo prolaze za životinje preko tunela dok oni to nemaju.
- pružni prelazi sa rampama u nivou, kod nas je sve denivelisano nadvožnjacima i podvožnjacjma.
- njihove železničke stanice imaju klasičan raspored 2 koloseka izmedju perona za obične pruge dok mi imamo raspored stanica za velike brzine, bočni peroni za prijem putnika i u sredini 2 koloseka za brzu prugu.
Mi imamo osovinski razmak 4.5 izmedju 2 koloseka sto je standard za HSR a oni imaju razmak 4 metara za obične pruge.
- kod nas su sve rasputnice denivelisane sa izgradnjom galerija i preskakanje koloseka dok je kod njih sve u nivou i seku se pravci.
Mi imamo prolaze za životinje preko tunela dok oni to nemaju.
Poslednja izmena: