Ni sa presedanjem nije bez ne bi voleo da putujem na posao >sat vremena, ma koliko udobno bilo putovanje.
Ta "tvoja" trasa ulaska u BG jeste postojala iu planovima, ali su krajem šezdesetih pobedili automobili i to je kraj te priče za mnogo narednih godina.
Verujem ti da voliš Šumadiju i Kragujevac, ali najviše što je realno da se Lapovo-Kragujevac elektrificira, da malo srede stanice, da se uvede savremena signalizacija i da se bar održi sadašnja brzina. Naravno da se završi niška.
Ne zameram ti što maštaš o vrlo skupim i gotovo nemogućim stvarima. Problem je što su takve stvari počeli i političari da pričaju i obećavaju.
A kad smo kod njih, oni uredno u rekonstruisane kilometar broje i ovih dvadesetak Lapovo-Kragujevac, kao i ono oko Rakovice.
Da je to urađeno ljudski bio još neki minut manje od onih mojih 65 koliko pretpostavljam da je moguće za brzi Prokop-Kragujevac, preko Mladenovca i Lapova.
Narvno da ne bi, zato i imas takvo misljenje, ali zato ti nije problem da od zemuna do karaburme potrosis sat vremena,
Drugo nije ovo mastanje to je potraba i onaj ko bude imao ono u gacama za sto godina ce ga hvaliti a sad ce ga kuditi kao i onoga kralja kad je gvozdenog konja doveo u Srbiju bas na toj relaciji. A pruge su nam takve jer nepismeni političari odlučuju otprilike kao i ono što je željezara u Smederevu kad ih "Stari" upita šta to oni u Smederovu imaju.
Volim Srbiju sa Kragujevcom nemam dodirnih tačaka ali iz iskustva znam da je to najbolje rešenje jer rentabilnost Srpskih pruga zavisi koliko si spreman da uložiš u njih.
Zapostavom Kragujevca i Kruševca na toj relaciji je kao da je ostao u vremenu pomentutog gvozdenog konja.
Dacu ti jedan primer, Manji gradic velicine Novog Sada, imao je slepu z. stanicu u centru. losa povezanost neefikasna, bez putnika, vozovi prazni. sta da se radi. ajde da izmestimo stanicu van grada i napravimo je prolaznu pa ce biti efikasna, kazu politicari. To je naj jefnije resenje. Ali Struka rekla NE, investirace se ali ce vozovi ostati i dalje prazni jer niko nece da ide van grada ´da uzme voz, Ajde da spustimo zeleznicu pod zemlju pa da dobijemo jos tri podzemne stanice, zadrzacemo glavnu stanicu u centru grada, Ma ne to je mnogo skupo, nemoguce, kad ce biti gotovo,pesimizam itd, Ali danas na svu srecu posle 5 godina radova i posle 14 god od otvaranja vozovi su puni, idu svakih 15 min tunelom ispod grada u dužini od 11km, Da je kostalo kostalo je ali sad se samo priča o najboljoj gradskoj investiciji u poslednjih 100god.
Zamisli da političari nisu odlučili to što su odlučili i zadržali stanicu gde je bila umesto prokopa i spustili je pod zemlju, Koliko bi tek onda vredeo stan u Beogradu na vodi. Ustvari nebi nije bilo stanova nego bi bili sve komercijalni objekti.