Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Искрено та пруга и није приоритет. За те паре могу да електрификују пругу Рума-Зворнкк.
 
Uskoro će ovi elektronski signalno-sigurnosni uređaji sa sistemom za praćenje i nadzor MMI 10 u TPS Zemun
biti pušteni u rad. Trenutno se ispituju svi mogući putevi vožnje kao i sile prekretanja skretnice.
Ugrađeni su i grejači skretnica sa senzorima za temperaturu šine, za spoljnu temperaturu kao i za kišu i vlagu,
čime je pored manuelnog upravljanja omogućen i potpuno automatizovan njihov rad.

Proizvođač SS uređaja je Bombardier, ima nešto i ruske elektronike a izvođač naš M. Pupin.



Tps Zemun un ov 1.jpg
 
Konačno sam našao celu kartu predstavljenu na gradilištu u Pirotu.

Ovo je prvi put da imamo direktan uvid o modernizaciji 2000km pruga u Srbiji (povećanje projektovane brzine + elektrifikacija), te pruge su prikazane plavom bajom.

Zanimljivo je videtu i Barsku prugu u ovom društvu, izgleda da će ipak nešto biti.👀
Pogledajte prilog 194089

Zelenom bojom su prikazane pruge koje su imale radove na gornjem stroju ili gornjem/donjem stroju (u zavisnosti od obima)

 
Iskliznule cisterne sumporne kiseline sa šina u Trnavcu, ponovo nakon remonta.
 
Pogledajte prilog 194237
ovako bi trebalo da izgleda pruga juga a da ne bude tuga
Kao da si prepisao moj diplomski, za ovaj deo oko Kruševca. Probaću da ga pronađem. Razlike su sitne, ja sam predvideo novu stanicu kod Merime (Henkel-a) i povratak na postojeću magistralnu prugu kod Žitkovca, kako bi se izbegla naseljena mesta, i doduše za brzinu 250km/h.
 
Vrh