Infrastruktura ŽELETNICE Srbije
TK Jug 2 se odnosi na prugu Jajinci-Mala Krsna-Velika Plana, paralelno sa njom je Resnik-Mladenovac-Velika Plana (Jug 1). Obe ove pruge su jednokolosečne i deo koridora 10.Pozdrav,
@mvbg1, može li pojašnjenje za nas sa jeftinijim ulaznicama:
- šta je/gde je/šta pokriva TK jug 2?
- šta je MZ režim, koliko on traje i šta biva nakon njega?
Pozdrav i srećni praznici,
Petar
Pozdrav.Pozdrav,
@mvbg1, može li pojašnjenje za nas sa jeftinijim ulaznicama:
- šta je/gde je/šta pokriva TK jug 2?
- šta je MZ režim, koliko on traje i šta biva nakon njega?
Pozdrav i srećni praznici,
Petar
Nisu signali kradeni,već opremaKoliki debil treba da budeš da bi krao signale.
Kako se racuna ta brzina? Prosecna maksimalna brzina pruga, ili prosecna brzina kompozicija na njima, brzina kojom se vozovi krecu? Ili prosecno vreme provedeno na liniji po kilometru (vreme pocetka i kraja rute, sa zadrzavanjima na stanicama)? Sa ili bez kasnjenja? Da li se uzima i frekvencija linija u obzir?Koliko znam mi smo prešli 60 km/h, mislim da je ovo od ranije
Svakako ovaj podatak ne znači nešto puno, on isto zavisi i od drugih faktora, geografije npr. Zato Španija ima visoku prosečnu brzinu jer im u 80% države nema nikoga pa nemaju razvijenu regionalnu železnicu kao npr. Nemačka. Cela nacija je ili u Madridu ili na obali do koje se dolazi prugama velikih brzina
Verovatno se računa kao suma brzine puta kilometara gde važi ta brzina kroz ukupan broj kilometara mreže. Ja bih tako računao. E sad, vrv ne uključuje lagane vožnje, ali ograničenja trajna računa.Kako se racuna ta brzina? Prosecna maksimalna brzina pruga, ili prosecna brzina kompozicija na njima, brzina kojom se vozovi krecu? Ili prosecno vreme provedeno na liniji po kilometru (vreme pocetka i kraja rute, sa zadrzavanjima na stanicama)? Sa ili bez kasnjenja? Da li se uzima i frekvencija linija u obzir?
Ovo je stvar proizvođača i prevoznika. Dvoje ili troje su postavljene za testove, ostale čekaju u depu. Za sve njih se proverava samo statički test (transformator, pomoćni uređaji, parkirna kočnica) . Dodatni testovi se mogu uraditi po želji, ali nisu besplatni.Svaka mora da prođe takvu vožnju.
Tako je. Popravke i Revizije su novi posao za sve proizvođače vozova. Mrežu servisa čine radionice širom Evrope. O svim delovima brine proizvođač. Srbijavoz plaća samo transport, rad i rezervne delove. Stadler, Kinezi ili Škoda imaju isto. Samo se dogovori "kod kuće" za manje usluge i revizije gde god neko ima iskustva sa time.E sada, kada dođe vreme za revizije/remonte, s obzirom da su to Kinezi, garantovano će izvesti u sopstvenoj verziji sa zakupom hale u nekom remontnom zavodu.
Ni ta Kina nije više toliko daleka, dovedeš radnike, spremiš delove i kreneš u posao, ne vidim neku perpsektivu da to izvode Srpske firme
Gde će poslati te dve nove garniture?Dve garniture su stigle večeras.
Na testiranjeGde će poslati te dve nove garniture?
Zar nismo trebali one nosate garniture sa dobijemo ?
Ne znam kakva je procedura danas ali kada su stizale "nularice" svaku smo vozili na probne vožnje do Novog Sada i nazad do Zemuna.Ovo je stvar proizvođača i prevoznika. Dvoje ili troje su postavljene za testove, ostale čekaju u depu. Za sve njih se proverava samo statički test (transformator, pomoćni uređaji, parkirna kočnica) . Dodatni testovi se mogu uraditi po želji, ali nisu besplatni.
Zar nismo trebali one nosate garniture sa dobijemo ?
Verovatno misli na kineze.Никад није било ни речи
Nisu dirali signale kao takve, nego su ukrali kablove, baterije i uništili relejne stalke. Ovo poslednje je najveća šteta, jer ima jako malo bakra u njima, a ogroman je posao da se ponovo ožiče. Čuo sam još neke razloge zašto APB ne radi, ali ne znam koliko su tačni pa ih ne bih ovde delio.Koliki debil treba da budeš da bi krao signale.
Pre bilo kakve modernizacije železnice su prvo trebali da reše ove probleme. APB je bio na toj pruzi već 50 godina.
Staje "putnički" iliti Regio. Sve funkcioniše ko da nije granica. Trebalo bi da uvek stoji patrola BiH policije ali ja sam ih video možda par puta u životu.Da li neko zna kako funkcioniše željeznička stanica Štrpci?
Da li vozovi staju na nju i da li se može normalno ući (s obzirom da je na teritoriji BiH i trebala bi postojati neka policijska granična kontrola)?