Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.752
- Pohvaljen
- 21.973
Чукнута СЖ 644-005 креће са празним Eas z вагонима.
Pogledajte prilog 185577
Ovo ne sme u saobraćaj, neispravne pozicije, baš svašta se dozvoljava..
P.S. lep fotos!
Чукнута СЖ 644-005 креће са празним Eas z вагонима.
Pogledajte prilog 185577
Kargo hteo nehteo mora da pušta svašta na prugu jer su u izrazitom deficitu što se tiče lokomotiva.Ovo ne sme u saobraćaj, neispravne pozicije, baš svašta se dozvoljava..
P.S. lep fotos!
Zato što dve karte koje su kupljene zajedno budu u različitim redovima, a ljudi hoće da sede zajedno.Pozdrav,
Moram priznati da me ali opasno nervira što se ljudi u Sokolu prave blesavi glede rezervisanih brojeva sedišta, svaki put dižem ljude koji sede na mestu koje mi je sistem /kakav god da je, koliko god glup i još gluplji bio/ dodelio i stalno se bune....čiveče, ako ti na karti piše 55, sedi na 55, zašto je to toliki problem????
Pozdrav,
Petar
Kargo hteo nehteo mora da pušta svašta na prugu jer su u izrazitom deficitu što se tiče lokomotiva.
Kargo hteo nehteo mora da pušta svašta na prugu jer su u izrazitom deficitu što se tiče lokomotiva.
deo od Budimpešte do Praga ne znam kad sam toliko neudobna sedišta igde video kao na EC274 polasku
I ja sam putovao tim vagonima, katastrofalna udobnost. Razočarao sam se u ČD jer sam u istim vagonima putovao od Krakova do Praga prošle zime. Da mi sad pošaljemo Z1 vagone mislim da bi bili ofuševljeni sedištima (ali samo sedištima)Juče išao na relaciji Subotica - Szeged - Budapest - Práha, deo od Budimpešte do Praga ne znam kad sam toliko neudobna sedišta igde video kao na EC274 polasku, makar deluje mi da su svi vagoni na tim polascima takvi.
Takođe mi je zapalo za uvo Mađarske železnice samo promrljaju informacije i onda "za sve krađe mi nismo odgovorni čuvajte svoje stvari", Slovaci: "Tu smo za vas šta god vam zatrebalo", i onda ne vidiš konduktera tek u Češkoj. Česi: Dame i gospodo, voz koji ide kroz ... (sva mesta izgovoreno pogrešno), ali jedini najavljuju mesta koja slede na razglasu par minuta ranije što mi je bilo kul.
Inače mi je fascinantno što se u Subotici uz kartu za Budimpeštu koja se prodaje po mnogo skupljoj ceni ne dobija i rezervacija za sedišta, a jučerašnji polazak kojim sam išao je imao dosta ljudi koji su morali da stoje.
Sa druge strane Subotica - Segedin u 7.37 bilo oko 65 putnika, ono što sam primetio je da se na relaciji pojavljuju sad već i turisti koji nisu iz Srbije ili Mađarske. Obično taj radnim danima ima mnogo slabiji broj putnika. Inače će Suboticatrans da obustavi autobusku liniju na relaciji do Segedina, a ne sumnjam da postoji dobra mogućnost da će i mađarski Volánbusz za Suboticu.
Zato kažem samo sedištima. Vagoni su zreli za ozbiljnu modernizaciju da se svi ti nedostaci ispraveKad smo već kod Z1, evo šta kaže čovek koji je zaposlen u direkciji za železnice.
Pogledajte prilog 185637
Вокзал је за веће станице/главне/централне.Ako neko zna mađarski, koja je tačno razlika između vasútállomás što piše na stanici u Subotici i pályaudvar što piše u Budimpešti?
Ili u ruskom Железнодоро́жная ста́нция i Железнодорожный вокзал?
Вокзал је за веће станице/главне/централне.
Станция је за мање станице,теретне, пролазне станице.
Moj savet ti je da karte za unutrašnji u Mađarskoj kupuješ preko njihove aplikacije jer će izaći mnogo jeftinije. Primera radi karta od Segedina do BP sa rezervacijom sedišta za 2 razred košta 2399 ft ili oko 6.30 evra a za prvi 2999ft ili oko 8 evra po jednom pravcu, dok konkretno za Češku možeš kupiti kartu iz BP za Prag preko sajta Ceske drahy gde možeš sam da biraš sedišta kao i sama kola. Isto tako i privatnik Regio Jet ide od BP do Praga gde preko njihovog sajta isto možeš kupiti kartu sa rezervacijom uz biranje sedišta.Juče išao na relaciji Subotica - Szeged - Budapest - Práha, deo od Budimpešte do Praga ne znam kad sam toliko neudobna sedišta igde video kao na EC274 polasku, makar deluje mi da su svi vagoni na tim polascima takvi.
Takođe mi je zapalo za uvo Mađarske železnice samo promrljaju informacije i onda "za sve krađe mi nismo odgovorni čuvajte svoje stvari", Slovaci: "Tu smo za vas šta god vam zatrebalo", i onda ne vidiš konduktera tek u Češkoj. Česi: Dame i gospodo, voz koji ide kroz ... (sva mesta izgovoreno pogrešno), ali jedini najavljuju mesta koja slede na razglasu par minuta ranije što mi je bilo kul.
Inače mi je fascinantno što se u Subotici uz kartu za Budimpeštu koja se prodaje po mnogo skupljoj ceni ne dobija i rezervacija za sedišta, a jučerašnji polazak kojim sam išao je imao dosta ljudi koji su morali da stoje.
Sa druge strane Subotica - Segedin u 7.37 bilo oko 65 putnika, ono što sam primetio je da se na relaciji pojavljuju sad već i turisti koji nisu iz Srbije ili Mađarske. Obično taj radnim danima ima mnogo slabiji broj putnika. Inače će Suboticatrans da obustavi autobusku liniju na relaciji do Segedina, a ne sumnjam da postoji dobra mogućnost da će i mađarski Volánbusz za Suboticu.
To je tačno, nigde nisam negirao, ali oni u svakodnevnom govoru koriste reč вокзал za samu putničku stanicu, tu reč koriste i za npr. terminale brodova. Kada idu na metro reći će samo станция. Za teretni stanicu u Moskvi se takođe koristi samo станция.Нетачно. Ако не знате, немојте писати којешта.
Конкретан пример, Белорусский вокзал je путнички терминал који опслужује станицу Москва Смоленская-пассажирская. У службеном реду вожње ћеш видети Москва Смоленская-пасс. док ћеш у реду вожње за путнике видети Москва Белорусская. Дакле вокзал је путнички терминал, део станице који опслужује путнике, док је станция (станица) цела инфраструктура станице, од улазне до излазне скретнице и све што припада њој.
Dve garniture su stigle večeras.