Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Isporuka u sklopu ugovorene dinamike, pošto imaju dovoljan broj EMV-a u Rumuniji, sada će svaka dolaziti ovde. Mada mislim da su testiranja pri kraju.

Vratila se 034 iz najma konačno.
received_1323116729088060.jpeg
 
Kod koga je bila u najmu i kako taj može da vrati neoprano sredstvo... Kako uopšte Srbija voz može da dopusti da primi sredstvo u takvom stanju?
 
Privatni operater "RTL" je ovu lokomotivu uzeo u najam, ni tada nije bila čista.
Mislim da nigde u ugovorima o zakupu se ne spominje spoljašnja čistoća lokomotiva tako da je to propust
Srbija<->Voz.

Mada ovaj grafit se toliko zalepio da je pitanje više da li to može da se skine, a da se ne ošteti farba pogotovo sada na nižim temperaturama.
 
U vezi ovih novih Stadler i koneskih vozova - da li imamo nekog domaceg remontera koji moze da ih odrzava, ili ce za vece remonte morati da idu van zemlje? To je stavise bitno za dolazece kineske kompozicije. Stadler mozda i moze da se odslepa do proizvodjaca u Evropi, ali tegliti kompoziciju do Kine.... Karikiram, ali se nadam da imamo domace remontere spremne i sa licencama, da preuzmu taj posao. Ne moze sve da radi zeleznica sama.
Znam, na primer, da je Sinvoz potpisao ugovor sa nekim Kinezima da rasdi remonte njihovih kompozicija, ali ne znam da li uoste ima njihovih kompozicija i o kome je rec.
 
Učinilo mi se da je novi iz ovog ugla, pa još i 441. Pomislih vuku ga negde na probu
 
U vezi ovih novih Stadler i koneskih vozova - da li imamo nekog domaceg remontera koji moze da ih odrzava, ili ce za vece remonte morati da idu van zemlje? To je stavise bitno za dolazece kineske kompozicije. Stadler mozda i moze da se odslepa do proizvodjaca u Evropi, ali tegliti kompoziciju do Kine.... Karikiram, ali se nadam da imamo domace remontere spremne i sa licencama, da preuzmu taj posao. Ne moze sve da radi zeleznica sama.

To je vrlo lako rešivo.
U garantnom periodu će vrlo verovatno osnovati svoju firmu na teritoriji Srbije i zakupiti po potrebi neki prostor, tako na primer radi "Metrovagonmaš" Beograd D.O.O.

E sada, kada dođe vreme za revizije/remonte, s obzirom da su to Kinezi, garantovano će izvesti u sopstvenoj verziji sa zakupom hale u nekom remontnom zavodu.
Ni ta Kina nije više toliko daleka, dovedeš radnike, spremiš delove i kreneš u posao, ne vidim neku perpsektivu da to izvode Srpske firme.
 
Да се оградим одмах да никако не подржавам то шкрабање и да им треба ломити руке, али бих некако могао да схватим када би цртали нешто смислено, да има неку естетску и уметничку вредност, ал та дечурлија или ко већ то ради црта тешке будалаштине, бесмислене натписе које само они знају шта значе
 
На пружном прелазу у Малом Пожаревцу постављени полубраници, нисам сигуран јесу ли у функцији
 
На пружном прелазу у Малом Пожаревцу постављени полубраници, нисам сигуран јесу ли у функцији
U funkciji su.
27.12.2023. na deonici od Jajinaca do stanice Mali Požarevac je u rad puštena telekomanda Jug 2 u MZ režimu.
Pa je tako i pružni prelaz u Malom Požarevcu na bloku 1 pušten u funkciju.
Ovaj prizor na ovoj pruzi nije viđen sigurno 15 godina. 🙂

IMG-3c6d052262c6cbedc826759d8812e3f7-V.jpg
 
To je vrlo lako rešivo.
U garantnom periodu će vrlo verovatno osnovati svoju firmu na teritoriji Srbije i zakupiti po potrebi neki prostor, tako na primer radi "Metrovagonmaš" Beograd D.O.O.

E sada, kada dođe vreme za revizije/remonte, s obzirom da su to Kinezi, garantovano će izvesti u sopstvenoj verziji sa zakupom hale u nekom remontnom zavodu.
Ni ta Kina nije više toliko daleka, dovedeš radnike, spremiš delove i kreneš u posao, ne vidim neku perpsektivu da to izvode Srpske firme.
Kako vidim iz tvog odgovora, hoces reci da nemamo domaceg remontera koji moze to da radi, i ne ocekujes da ce raditi u buducnosti.
 
U funkciji su.
27.12.2023. na deonici od Jajinaca do stanice Mali Požarevac je u rad puštena telekomanda Jug 2 u MZ režimu.
Pa je tako i pružni prelaz u Malom Požarevcu na bloku 1 pušten u funkciju.
Ovaj prizor na ovoj pruzi nije viđen sigurno 15 godina. 🙂

Pogledajte prilog 185740
Чека се сада део од Малог Пожаревца до Мале Крсне ...
 
Koliko znam mi smo prešli 60 km/h, mislim da je ovo od ranije
Svakako ovaj podatak ne znači nešto puno, on isto zavisi i od drugih faktora, geografije npr. Zato Španija ima visoku prosečnu brzinu jer im u 80% države nema nikoga pa nemaju razvijenu regionalnu železnicu kao npr. Nemačka. Cela nacija je ili u Madridu ili na obali do koje se dolazi prugama velikih brzina
 
Pozdrav,

@mvbg1, može li pojašnjenje za nas sa jeftinijim ulaznicama:
- šta je/gde je/šta pokriva TK jug 2?
- šta je MZ režim, koliko on traje i šta biva nakon njega?

Pozdrav i srećni praznici,

Petar
 
Vrh