Дошљак
Professional
- Učlanjen(a)
- 31.10.2014.
- Poruke
- 34.228
- Pohvaljen
- 57.193
@Jelancha Ја бу**** сво време гледам погрешан материјал од текућег РВЧудно, код мене је оваква.
Pogledajte prilog 172262
@Jelancha Ја бу**** сво време гледам погрешан материјал од текућег РВЧудно, код мене је оваква.
Pogledajte prilog 172262
A kada će da se dogovore?У реду вожње је, као и свих година до сада, али то не значи да ће саобраћати. Односно саобраћаће кад се договоре.
Dobro je neki mozak iz gumenjare pročitao na ovom forumu da novobeogradska stanica možda ima više putnika za CG od Prokopa, a svakako od Zemuna i Rakovice u zbiru. Ali ne mogu oni da ne za*eru nešto, pa tako sada dnevni barac neće stajati u Novoj Pazovi, a sa druge strane pruge staje u duplo manjem Lajkovcu i mnogostruko manjem Kosjeriću, Branešcima i Brodarevu.Dnevni voz se produžava do Novog Sada uz stajanje na Novom Beogradu, Zemunu, Staroj Pazovi i Inđiji
Normalno, Infra nije obaveštena da u Pančevu postoje i stanice Strelište i Vojlovica uz koje železnici gravitira maltene čitav grad, i da bi sa terminusa u Vojlovici taj voz kretao samo 5-6 minuta ranije nego iz Pančeva Varoši.Tako je, ta dva para vozova treba da radi FLIRT. Takođe su ucrtani i vozovi 700/702/704 i 701/703 Pančevo Varoš-Stara Pazova.
Kraljevo-Kosovska Mitrovica Sever možda i krene, ako Srbija Voz registruje ćerku firmu u Prištini po "kosovskim" secesionističkim zakonima, koja će porezima puniti budžet za naoružavanje terorističkih formacija, kao što je već i urađeno sa MTS-om. A vozovi kroz Toplicu će krenuti ako Vučić u međuvremenu i taj deo teritorije ne prepiše svojoj braći Kurtiju i Rami.Da li stvarno kreću vozovi Niš - Leskovac, Doljevac - Prokuplje i Kraljevo - Kosovska Mitrovica ili su puste želje?
1) Voz staje i u Novoj Pazovi, sluĉajno sam izostavio. A i da ne staje po tim manjim mestima, postoji dosta saobraćaja sa kojim se može presedati u Beogradu. To u slučaju Lajkovca, Lazarevca i Kosjerića nije slučaj. Tako da bi bilo i opravdano da bude pravi IC vozDobro je neki mozak iz gumenjare pročitao na ovom forumu da novobeogradska stanica možda ima više putnika za CG od Prokopa, a svakako od Zemuna i Rakovice u zbiru. Ali ne mogu oni da ne za*eru nešto, pa tako sada dnevni barac neće stajati u Novoj Pazovi, a sa druge strane pruge staje u duplo manjem Lajkovcu i mnogostruko manjem Kosjeriću, Branešcima i Brodarevu.
Normalno, Infra nije obaveštena da u Pančevu postoje i stanice Strelište i Vojlovica uz koje železnici gravitira maltene čitav grad, i da bi sa terminusa u Vojlovici taj voz kretao samo 5-6 minuta ranije nego iz Pančeva Varoši.
Kraljevo-Kosovska Mitrovica Sever možda i krene, ako Srbija Voz registruje ćerku firmu u Prištini po "kosovskim" secesionističkim zakonima, koja će porezima puniti budžet za naoružavanje terorističkih formacija, kao što je već i urađeno sa MTS-om. A vozovi kroz Toplicu će krenuti ako Vučić u međuvremenu i taj deo teritorije ne prepiše svojoj braći Kurtiju i Rami.
I dalje je sumanuto rešenje da dnevni barac ne staje u Sremskim Karlovcima koji su varošica i prilično posećena turistička destinacija, a čak i danas staje u Branešcima koji su razbacani planinski zaselak sa ispod 1000 stanovnika. Znam to, pošto sam rodom iz tih krajeva. Mogao bi bar da staje u stanici Zlatibor, kada bi postojao gradski bus od te stanice do istoimenog grada koji je od nje udaljen skoro 10 kilometara.1) Voz staje i u Novoj Pazovi, sluĉajno sam izostavio. A i da ne staje po tim manjim mestima, postoji dosta saobraćaja sa kojim se može presedati u Beogradu. To u slučaju Lajkovca, Lazarevca i Kosjerića nije slučaj. Tako da bi bilo i opravdano da bude pravi IC voz
Koliko će tačno biti pari vozova Novi Sad-Pančevo, Beograd Centar-Zrenjanin i Beograd Centar-Vršac? Hoće li Panvoz i dalje ići 6 puta dnevno od Dunavskog Koloseka do Vojlovice?2) Vojlovica je verovatno problem zbog manjka koloseka (pretpostavka) kao i jako malog vremena do sledeće vožnje. Verujem da su mogli da bi pustili do Vojlovice.
Gde se ovde spominje nova stanica u Ćupriji?Kako pišu po internetu, Ćuprija dobija novu stanicu na brzoj pruzi iako je postojeća na "sporoj" renovirana ove godine.
Радни састанак на коме су пројектанти брзе пруге Београд-Ниш као и представници општина и градова Раковице, Вождовца, Сопота, Младеновца, Смедеревске Паланке, Велике Плане, Лапова, Баточине, Јагодине, Параћина, Ћуприје, Ћићевца, Крушевца, Алексинца и Ниша. Присутни су и представници Града Београда, Секретаријата за јавни превоз града Београда, ЈП Београдски метро и воз, ЈП Београдски чвор, ЈП Инфраструктура Железнице и ЈП Србија воз.
Протекла три месеца пројектанти брзе пруге обишли су сваку општину, разговарали са грађанкама и грађанима и решили све проблеме које су могли да се појаве приликом изградње брзе пруге кроз ове градове и општине. Брза пруга значајно ће убрзати развој свих општина и градова које су на траси, побољшати квалитет живота људи и обезбедити нове инвестиције.
Брза пруга која ће повезати Београд и Ниш у дужини од 230 км омогућиће да путовање између ова два града траје 100 минута. Вредност пруге је 2.755 милијарди евра у оквиру којих је грант Европске уније који износи 610 милиона евра. Ова пруга је највећи железнички пројекат у модерној историји Србије.
Do Subotiće će biti gotovo do kraja 2024. (onda ide testiranje). Mađari idu sporije, negde oko 2025.Priča se da će brza pruga do Subotice biti gotova 2024 g. Da li se zna koliko su stigli mađari?
Kako da se pruga sredi, kada veleizdajnička vlast Kosovsku Mitrovicu tretira kao inostranstvo? Ladno su iskoristili čitav onaj haos oko pandemije 2020. da bi tiho ukinuli oba dnevna polaska Kraljevo-Kosovska Mitrovica Sever, odnosno skratili ih do Rudnice, a noćni voz Kraljevo-Leposavić su još odranije skratili do Raške, da bi ga ovim redom vožnje 2022/2023 potpuno ukinuli. Naravno, sve je prošlo uz plansko medijsko zataškavanje i malo ko je uopšte registrovao tu informaciju, osim mene i nekih putnika koji su taj voz redovno koristili.Пруга и пружни појас од Руднице до Косовске Митровице Север и од Прокупља до Мердара је добрано зарасла. У Косовској Митровици је чак на путном прелазу код аутобуске станице колосек прекривен ризлом након последње реконструције пута, тако да би морало и то да се среди.
6x BG-VŠ-BGI dalje je sumanuto rešenje da dnevni barac ne staje u Sremskim Karlovcima koji su varošica i prilično posećena turistička destinacija, a čak i danas staje u Branešcima koji su razbacani planinski zaselak sa ispod 1000 stanovnika. Znam to, pošto sam rodom iz tih krajeva. Mogao bi bar da staje u stanici Zlatibor, kada bi postojao gradski bus od te stanice do istoimenog grada koji je od nje udaljen skoro 10 kilometara.
Ipak, novina je što sa novim RV dobijamo prvi prolazni putnički voz kroz Beograd posle ko zna koliko godina.
Koliko će tačno biti pari vozova Novi Sad-Pančevo, Beograd Centar-Zrenjanin i Beograd Centar-Vršac? Hoće li Panvoz i dalje ići 6 puta dnevno od Dunavskog Koloseka do Vojlovice?
Sećam se i da je na stanicama u Kosovskoj Mitrovici, Zvečanu, Leposaviću svuda i dalje stajao natpis "Infrastruktura Železnice Srbije"
Jel ta stavka u RV samo fiktivna kao što se Re Beograd Centar-Požarevac vuče po službenim papirima već godinama, ili se pouzdano zna da će krenuti? Znam da je i u ovom aktuelnom RV pisalo da zrenjaninski voz kreće od decembra, i bi moša sve do dana današnjeg. Bruka i sramota je šta se radi tolikom narodu koji živi duž pruge Pančevo-Zrenjanin, a i samom Pančevu u odnosu na to kako je (ne)povezano sa BG.3x BG-ZR-BG (1 od/do Ovče)
Zašto su onda 2013. uopšte izgradili onu improvizovanu stanicu u krugu bivšeg vojnog remonta u severnom delu Kosovske Mitrovice? Pravili su je da bi posle par godina ukinuli sve vozove, ili možda da bi je uskoro poklonili železnicama "republjik kosove", zajedno sa svim postojećim stanicama i infrastrukturom?И даље све стоји како је било. Само возова нема.