Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Iznikla je korov na više mesta na Žeželjevom mostu. O ostalim elementima na mostu da ne pričam, izgleda da ga uopšte ne održavaju, npr. ukrasna svetla/reflektori na sredini mosta su ukradeni ili polomljeni
20230904_224244.jpg
, jedanput sam prolazio i valjda kada su skontali da neko ide sklonili su se (verovatno znate o kome je reč, da ne etiketiram sada...). U čijoj nadležnosti je uopšte most?
 
Inače, rasprodali su lokomotive 441 u Lapovu što su trunule godinama, u seriju 441 više neće ulagati (remonti, modifikacije itd..) čekaju nove lokomotive, al to neće skoro.

@Jelancha Jel neko uzeo lokse za remont ili za kilo koje rasipnicko preduzeće umjesto da održavaju dok ne dodje nesto novo oni neće uskoro imati šta da voze
 
Ima istine, ali i te u Lapovu su dugo stajale, ja mislim još od podele preduzeća pa i u neku ruku logično da odu već kada su ovi (ne)zainteresovani.
Ne znam kome su otišle (mogu se raspitati), ali sanduk je zdrav na njima, verovatno se neko ovajdio, greota ako su otišle na kilo..

Za ostale koje su u saobraćaju ima da šljakaju dok ne istrče, nakon toga odoše i one na prodaju kad tad.
Za sada je aktivno petneastak 441 izrdržaće do 25/26 taman kada stignu nove, nema ni vozova, Barac, Agencija, nešto vanredno i to je to.
E sada, ni ja nisam pristalica da se sve skrajne, trebaće i rezerva, ali to je rezultat njihove politike krajnjosti kao šo su sekli vagone tako će sada i lokomotive, jer u samom preduzeću nema puno racionalnosti.
Nešto sam načuo da žele da sačuvaju Rumunke, ali ako će da ih remontuju kao MIN što je remontovao 461-001 (lok trenutno čami u MIN-u iako je već bila puštena u saobraćaj, al fuš urađena) bolje neka i njih skrajnu isto..
Čudno je shvatiti njihove poteze nekada zaista, ko zna možda se za 2-3 godine predomisle iovako su navikli da rade s brda z dola..

Nego kada pomenuh Lapovo, kao što sam i "najavio" dispečer je prebacio 711 053/054 nazad tamo iz Zaječara.
Koliko sam primetio nema više otkazanih polazaka tako da su se normalizovali bar na kratko..
A ako gledamo hronološki ovo je treći DMV 711 koji je Zaječar dao Lapovcima ove godine (malo li je).
 
Što se tiče SV-a i njihovih 441...
Sve 441 koje nisu bile u ŽOS Vrutky na remontu idu na "doboš".
Pojedine koje još nisu istrčale će i dalje voziti do trenutka kada će i one morati na pijacu.
Navodno SV se prvo mora osloboditi viška lokomotiva na stanju,da bi mogao uopšte da aplicira za kredit za nove lokomotive.
E sad koliko ima istine u ovim navodima... 🤷 ("don't kill the messenger")
 
Невероватно.
А са тим новим кредитом моћићемо да бирамо на релацији Сименс Штадлер.

Зашто имам утисак да ће 441 да буду продате на кило, а онда кроз 3-6 месеци васкрснути у неком комбинованом деспотији или слично. Како то да се држави не исплати а приватнику се исплати?
 
Da li neko zna kada se mogu ocekivati grafikoni ili nacrti (ne poznajem dinamiku objave) novog reda voznje?
 
Da li neko zna kada se mogu ocekivati grafikoni ili nacrti (ne poznajem dinamiku objave) novog reda voznje?
Trebali su biti objavljeni još početkom jula, pa nisu.
Onda su trebali sad 3. septembra predlog reda vožnje, još uvek nisu.

Postoji mogućnost da je sakriveno na nekom linku na njihivij stranici, ako neko nađe, nek pošalje
 
Čuo sa od jedne žene da je blagajna na Vukovom spomeniku trajno zatvorena, a kaže da će uskoro i na Pančevačkom mostu i da se sve sele na prokop.
 
Јуче у регио возу Београд - Нови Сад путник на седишту испред мене тутнуо кондуктеру 100 дин. Возио се од Београда (не знам тачно где је ушао, али сигурно пре Земун Поља) до Старе Пазове. Пошаљем данас мејл Србија возу и ево одговора. Да видимо да ли ће ишта да ураде.

1693941601442.png


Иначе, јутрос регио експрес из Новог Сада за Београд одлично попуњен. Није кренуо из Новог Сада пун, али су од Старе Пазове била попуњена сва места у мом одељку. Кад сам излазио на Новом Београду, видим да људи седе чак и на седиштима на преклапање. Колико сам видео, корупције нема. Једино ми је чудно што кондуктерка није упутила две девојке како да се врате интерсити возом. Пошто није могла да им изда повратну карту са повратним путовањем интерсити возом (такав је систем), дала им је повратак регио возом. Међутим, уопште им није рекла да могу да доплате на благајни за интерсити. То је могуће, зар не?
 
Можда кад би до Пазове могло да буде довољно 100 дин. за карту и бакшиш. Да замислимо да сви тако плаћају кондуктеру, сутра се тај воз укида јер нема путника. Онда више нема јефтиног путовања возом већ скупог путовања аутобусом или колима. На крају и тај кондуктер постаје технолошки вишак. Па нека скупља бакшиш.
 
Јуче у регио возу Београд - Нови Сад путник на седишту испред мене тутнуо кондуктеру 100 дин. Возио се од Београда (не знам тачно где је ушао, али сигурно пре Земун Поља) до Старе Пазове. Пошаљем данас мејл Србија возу и ево одговора. Да видимо да ли ће ишта да ураде.

Pogledajte prilog 172174

Иначе, јутрос регио експрес из Новог Сада за Београд одлично попуњен. Није кренуо из Новог Сада пун, али су од Старе Пазове била попуњена сва места у мом одељку. Кад сам излазио на Новом Београду, видим да људи седе чак и на седиштима на преклапање. Колико сам видео, корупције нема. Једино ми је чудно што кондуктерка није упутила две девојке како да се врате интерсити возом. Пошто није могла да им изда повратну карту са повратним путовањем интерсити возом (такав је систем), дала им је повратак регио возом. Међутим, уопште им није рекла да могу да доплате на благајни за интерсити. То је могуће, зар не?
Pozdrav za prijavu!
 
Пре три-четири месеца сам исто присуствовао корумпирању коднуктера (није био овај већ други кондуктер), али тад нисам пријаво. Мислио сам да је изолован случај и надао сам се да тако нешто неће поновити. Тада је једна путница ставила новац у неку стару карту, дала ту карту кондуктеру, овај извадио паре и вратио joj карту.
Сада већ видим да није изолован случај. Овај пут ми се учинило да је и од још неких путника узимао новац и није издавао карте, а и офрље је контролисао карте, мобилни терминал скоро и да није пиштао.
Мени је јасно да су им плате мале, али ово није прави начин борбе за боља примања. Нека се боре другачије. Ако у тој правој борби могу да их некако подржим, подржаћу их. У овоме не желим. Нека им Србија воз да некакве стимулације и бонусе (нпр. на одређени број карата издатих у возу).
 
Radnicima ŽIT-a i dalje nisu isplaćene plate. Direktor ŽIT-a je Jovica Vasiljević koji je bio gradski prevoz za vreme Gorana Vesića.


 
Vrh