Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Zašto su onda 2013. uopšte izgradili onu improvizovanu stanicu u krugu bivšeg vojnog remonta u severnom delu Kosovske Mitrovice? Pravili su je da bi posle par godina ukinuli sve vozove, ili možda da bi je uskoro poklonili železnicama "republjik kosove", zajedno sa svim postojećim stanicama i infrastrukturom? :mad:

Није за ову тему, али теби очигледно неке ствари нису јасне. Република Србија тренутно није у позицији да поклања ништа на КиМ.
 
Jel ta stavka u RV samo fiktivna kao što se Re Beograd Centar-Požarevac vuče po službenim papirima već godinama, ili se pouzdano zna da će krenuti? Znam da je i u ovom aktuelnom RV pisalo da zrenjaninski voz kreće od decembra, i bi moša sve do dana današnjeg. Bruka i sramota je šta se radi tolikom narodu koji živi duž pruge Pančevo-Zrenjanin, a i samom Pančevu u odnosu na to kako je (ne)povezano sa BG.

Isto važi i za ove polaske iz Pančeva za Staru Pazovu i Novi Sad; to je pravo osveženje posle toliko godina mrtvila na pančevačkoj dvokolosečnoj pruzi, ali da li će puštanje u saobraćaj morati da sačeka dolazak više novih Flirtova?
PA-STP i PA-NS čekaju nove FLIRTove, Zrenjanin čeka neki slobodan 711 i osoblje.
U aktuelnom redu vožnje nije ništa pisalo, to što piše u RV za internu upotrebu kako bi znali trase ne znači ama baš ništa.
 
Није за ову тему, али теби очигледно неке ствари нису јасне. Република Србија тренутно није у позицији да поклања ништа на КиМ.
Tema je železnički saobraćaj, rasprava o liniji Kraljevo-Kosovska Mitrovica Sever nije offtopics. Ne bih se baš složio sa tvojom tvrdnjom, jer ovu fotografiju sam snimio u leto 2018. na železničkoj stanici Kosovska Mitrovica Sever. U pozadini se vidi dimnjak Trepče i zvečanski zamak na brdu, a u prvom planu je DM 711 pre polaska za Kraljevo. Dakle, te 2018. su srpski vozovi saobraćali severom KiM, od 2020. ne saobraćaju, znači da ih se neko odrekao i poklonio ih odmetničkim vlastima u Prištini, a znamo ko je taj neko. Mogli bismo sada i o tome ko je rasformirao srpske opštine, srpsku civilnu zaštitu, srpsku policiju, srpsko pravosuđe, srpski energetski i telekomunikacioni sistem, ali to već izlazi iz ove teme, pa neću dalje o tome. Istina je da je ostalo jako malo toga što za ovih 11 godina pakla još nije poklonjeno i predato.
APDC1628.JPG
 
Tema je železnički saobraćaj, rasprava o liniji Kraljevo-Kosovska Mitrovica Sever nije offtopics. Ne bih se baš složio sa tvojom tvrdnjom, jer ovu fotografiju sam snimio u leto 2018. na železničkoj stanici Kosovska Mitrovica Sever. U pozadini se vidi dimnjak Trepče i zvečanski zamak na brdu, a u prvom planu je DM 711 pre polaska za Kraljevo. Dakle, te 2018. su srpski vozovi saobraćali severom KiM, od 2020. ne saobraćaju, znači da ih se neko odrekao i poklonio ih odmetničkim vlastima u Prištini, a znamo ko je taj neko. Mogli bismo sada i o tome ko je rasformirao srpske opštine, srpsku civilnu zaštitu, srpsku policiju, srpsko pravosuđe, srpski energetski i telekomunikacioni sistem, ali to već izlazi iz ove teme, pa neću dalje o tome. Istina je da je ostalo jako malo toga što za ovih 11 godina pakla još nije poklonjeno i predato.
Pogledajte prilog 172498
Kako to misliš, ti vozovi nisu više kod nas?
 
Kako to misliš, ti vozovi nisu više kod nas?
Jesu, pretpostavljam da se i dalje nalaze u kraljevačkom depou, ali od početka pandemije Korone 2020. nijedan nije ušao na teritoriju KiM, od onda saobraćaju samo do Rudnice. Do promene reda vožnje 2018/2019 su postojala čak 3 Re voza dnevno iz Kraljeva ibarskom prugom, od kojih je prvi u 02:40 vozio do Leposavića i nazad, a druga dva u 06:50 i 14:30 do ove improvizovane stanice u severnoj Kosovskoj Mitrovici.

Kada kažem da su "poklonjeni", hteo sam reći da je naprdnjački režim ukinuo saobraćaj srpskih železnica na severu KiM da bi udovoljio šiptarskim secesionistima i njihovim zapadnim mentorima, jer oni smatraju da je to nadležnost tzv. "kosovskih železnica", mada koliko ja znam jedine putničke linije južno od Ibra su dva voza dnevno Priština-Peć i jedan od Prištine do Skoplja. Oni koriste nekoliko uzurpiranih naših garnitura 710 koji nisu evakuisani iz čvora Kosovo Polje 1999. a za Skoplje valjda vozi neka kršavela sa dizel lokomotivom koju su dobili od Albanije.
 
Užice,

DMV se nalaze u Lapovačkom depou, 710 nisu zaplenjene i oni su ih pazarili od Šveđana.
Za Skoplje trenutno nema vozova zbog modernizacije pruge, imaju modernizovanu 661 kao i još par Američkih dizel lokomotiva, nemaju lokomotive iz Albanije.
Totalno si zbunio "Nem-a".
 
Jesu, pretpostavljam da se i dalje nalaze u kraljevačkom depou, ali od početka pandemije Korone 2020. nijedan nije ušao na teritoriju KiM, od onda saobraćaju samo do Rudnice. Do promene reda vožnje 2018/2019 su postojala čak 3 Re voza dnevno iz Kraljeva ibarskom prugom, od kojih je prvi u 02:40 vozio do Leposavića i nazad, a druga dva u 06:50 i 14:30 do ove improvizovane stanice u severnoj Kosovskoj Mitrovici.

Kada kažem da su "poklonjeni", hteo sam reći da je naprdnjački režim ukinuo saobraćaj srpskih železnica na severu KiM da bi udovoljio šiptarskim secesionistima i njihovim zapadnim mentorima, jer oni smatraju da je to nadležnost tzv. "kosovskih železnica", mada koliko ja znam jedine putničke linije južno od Ibra su dva voza dnevno Priština-Peć i jedan od Prištine do Skoplja. Oni koriste nekoliko uzurpiranih naših garnitura 710 koji nisu evakuisani iz čvora Kosovo Polje 1999. a za Skoplje valjda vozi neka kršavela sa dizel lokomotivom koju su dobili od Albanije.
U redu, hvala ti. A što se tiče tih vozova koji su uzurpirani, neko je mislim ovde na forumu pisao da su neke lokomotive završile negde u evropi.
 
Užice,

DMV se nalaze u Lapovačkom depou, 710 nisu zaplenjene i oni su ih pazarili od Šveđana.
Za Skoplje trenutno nema vozova zbog modernizacije pruge, imaju modernizovanu 661 kao i još par Američkih dizel lokomotiva, nemaju lokomotive iz Albanije.
Totalno si zbunio "Nem-a".
Ne znam sve pojedinosti, osim da njihove tzv. železnice koriste garniture 710 ofarbane u narandžasto, a imaju samo dizel lokomotive pošto na KiM nijedan kilometar pruge nije elektrifikovan. Znam da na pruzi Kosovo Polje-Kosovska Mitrovica voze samo teretni vozovi, pruga Metohija(Klina)-Prizren je davno pokradena i rasprodata u staro gvožđe, a Priština-Peć ima dva povratna putovanja dnevno.

Iako tzv. "kosovske železnice" ni nemaju linije na severu, Vučićev režim je potpuno ukinuo srpski železnički saobraćaj tamo gde je on najnormalnije funkcionisao i posle NATO agresije, čime je taj nesrećni narod osudio da za prevoz prema ostatku Srbije koristi autobuse koji često bivaju pretrpani pri samom polasku iz Kosovske Mitrovice. Na primer, meni lično se jednom dogodilo da sam u autobusu Kolašin Prevoza morao stojati od Leposavića do Kraljeva.
 
@Užice

Какве везе има твоја фотографија из 2018. са чињеницом да се Србија слабо било шта пита на Косову? Могу и ја да ти ставим слику воза из Звечана из 2008. И? Од јуна 1999. Србија више ништа не контролише на Косову. Сутра може у те станице на северу Косова ући РОСУ, окачити косовске заставе и ником ништа. Не треба њима Вучић да им их поклања. До сад се то није десило, на њима стоји лого ИЖС и застава Србије, прошао пре неки дан.

Иначе, возови између централне Србије и Косова се након 1999. враћају у саобраћај тек 2008. године. Од 1999. до 2008. железнице на територији Косова и Метохије су функционисале као УНМИК железнице (био је тада путнички воз Косово Поље - Лешак, који је углавном превозио Србе из енклава). Када су у Приштини прогласили независност 2008. УНМИК железнице мењају назив у Косовске железнице, воз Косово Поље - Лешак се укида (на уштрб Срба, којима је то био најбезбеднији превоз из енклава), а на северу Косова се железнице враћају под јурисдикцију Железница Србије. Тада се прво уводи воз Краљево - Звечан, а убрзо и брзи 880/881 Београд - Звечан, преко Лапова, Крагујевца, Краљева, који је кретао око 23ч из Београда, стизао ујутру око 7ч у Звечан и одмах ишао назад из Звечана за Београд око 8ч. Саобраћао је само годину или две, не због политичке ситуације, него због "железничке ситуације".

Eво слике воза Београд - Звечан у Звечану из 2009.

Ko_009.jpg
 
Poslednja izmena od urednika:
Ja sam, vraćajući se ove godine iz CG, posisao veslo što se tiče voza, nije bilo nijedno slobodno mesto ni u noćnom ni u dnevnom za narednih par dana i morao sam autobusom. Neće da prodaju kartu bez rezervacije, kažu najezda Rusa itd.

Prvo sam se čudio, a onda se setio da su nekada postojala dva noćna iz BG (brzi i recimo poslovni), jedan iz SU i jedan možda čak i iz Niša. Ne znam šta dobijamo ovim produženjem za NS, osim još većeg pritiska na već jadan kapacitet.

У сезони два ноћна, два дневна из Београда, један из Суботице, један из Ниша и још један додатни из Новог Сада. 7 возова, неки су имали и по 14 вагона, ајде у просеку да кажемо да је било 10 вагона по возу. За то је требало око 140 вагона у обрту + резерва. Нису ти возови укинути због пада потражње, него због неспособности надлежних да одржавају вагоне. Како није било више исправних вагона, тако су се укидали возови.
 

Kako je navedeno, tokom devedesetih godina prošlog veka, na području Banata saobraćalo je 16 putničkih vozova, koji su prevozili oko dva miliona putnika godišnje. Četiri kompozicije koje sada saobraćaju ovim prugama godišnje prevezu tek nešto više od 70.000 putnika.
 
Чија је ово локомотива? Комбинованог или су је изнајмили?
 
Da li me neko može uputiti gde postoji spisak svih železničkih stanica u srbiji? Po mogućstvu i stanice koje trenutno nisu u funkciji zbog rekonstrukcija pruge ili nekog drugog razloga. Hvala unapred.
 
Чија је ово локомотива? Комбинованог или су је изнајмили?
Изнајмљена, Railpool.
Da li me neko može uputiti gde postoji spisak svih železničkih stanica u srbiji? Po mogućstvu i stanice koje trenutno nisu u funkciji zbog rekonstrukcija pruge ili nekog drugog razloga. Hvala unapred.
Мислим да на сајту ИЖС има документ који се зове изјава о мрежи.
 
Jer mora 200, a moglo je 140 km/h i da se ostavi stanica u gradu i stara trasa ali nee.
80 година бављењем форме којом се уништавала употребна вредност железница.

Дакле:

Нова пруга ✓
Нова станица ✓
Станица носи назив града који би требало да опслужује ✓


Неки бетон је изливен, неке шине положене, неко је то сликао и неко ће то да свечано и отвори.
Неки су се обогатили а неки смо скраћени за новце и станицу у граду али то је небитно. Битно је да ће нама да увале ту бескорисну форму а себи новац од нашег задужења.
 
Vrh