Evo i ja pričam isto o slučaju da je sve spremno za saobraćaj, a da nadvožnjaci nisu završeni, kao što i nisu.
Već sada se više puta dnevno stvaraju ogromni čepovi koji se protežu kilometar od pruge prema Busijama i od pruge sve do centra Batajnice, koji je čep sam po sebi i kada se ne stvara kolona iz pravca pruge. Što istovremeno dovodi do toga da gradski prevoz sa linija 702 i 703 koji dovozi putnike do okretnice sa jedne strane pruge da bi oni prešli na drugu stranu i imali konekciju ka gradu to ne može da izvrši kada se stvori taj čep. A istovremeno dovodi i do toga da sav tranzit i putnički i teretni od pravca Pazove ka Zemunu i Beogradu kasni zbog čepa.
Znači po Vama je potpuno u redu da stanovnike "preko" tog kružnog prelaza koji gravitiraju i potpuno su zavisni od ostatka Batajnice sa druge strane ograničimo da budu bez pružnog prelaza? Ili da idu okolnim putem koji kada saberete odlazak i dolazak doda po 20ak kilometar svaki put, i to samo za stanovnike Šangaja, za stanovnike Busija i Ugrinovaca dodajte još 5-10km na tih 20km.
Da li je potrebno spominjati da se istovremeno od hitne pomoći i vatrogasne službe odseca 10ak hiljada ljudi (ako ne računamo Ugrinovce)? Dok je sledeća najbliža služba koja odgovara na "slične" pozive u Zemunu, što nam ništa ne znači jer je i njima prelaz zatvoren kao i ovima iz Batajnice u tom Vašem slučaju "daj da se vozamo, ostalo nas ne zanima, pruga je premošćena nadvožnjakom".
Kada naprave funkcionalne nadvožnjake, preko koji ljudi mogu da prelaze neka puštaju prugu, to što su premostili prugu a sa obe strane nadvožnjak i dalje visi na stubovima i daleko je od spuštanja a kamoli spajanja sa pristupnim saobraćajnicama, ljudima ne znači apsolutno ništa.