Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

modernzacijom zeleznoce vozovi ne idu BG voz odlozen opet i tako od decembra odlazu sada je 28.02 da vrate na 15 min ali to je samo jos jedno pomeranje
da li se zna kada ce tacno ici ili mogu da bacam pasulj vec 4 meseca ne mogu normalno da putujem
 
Evo i ja pričam isto o slučaju da je sve spremno za saobraćaj, a da nadvožnjaci nisu završeni, kao što i nisu.

Već sada se više puta dnevno stvaraju ogromni čepovi koji se protežu kilometar od pruge prema Busijama i od pruge sve do centra Batajnice, koji je čep sam po sebi i kada se ne stvara kolona iz pravca pruge. Što istovremeno dovodi do toga da gradski prevoz sa linija 702 i 703 koji dovozi putnike do okretnice sa jedne strane pruge da bi oni prešli na drugu stranu i imali konekciju ka gradu to ne može da izvrši kada se stvori taj čep. A istovremeno dovodi i do toga da sav tranzit i putnički i teretni od pravca Pazove ka Zemunu i Beogradu kasni zbog čepa.

Znači po Vama je potpuno u redu da stanovnike "preko" tog kružnog prelaza koji gravitiraju i potpuno su zavisni od ostatka Batajnice sa druge strane ograničimo da budu bez pružnog prelaza? Ili da idu okolnim putem koji kada saberete odlazak i dolazak doda po 20ak kilometar svaki put, i to samo za stanovnike Šangaja, za stanovnike Busija i Ugrinovaca dodajte još 5-10km na tih 20km.

Da li je potrebno spominjati da se istovremeno od hitne pomoći i vatrogasne službe odseca 10ak hiljada ljudi (ako ne računamo Ugrinovce)? Dok je sledeća najbliža služba koja odgovara na "slične" pozive u Zemunu, što nam ništa ne znači jer je i njima prelaz zatvoren kao i ovima iz Batajnice u tom Vašem slučaju "daj da se vozamo, ostalo nas ne zanima, pruga je premošćena nadvožnjakom".

Kada naprave funkcionalne nadvožnjake, preko koji ljudi mogu da prelaze neka puštaju prugu, to što su premostili prugu a sa obe strane nadvožnjak i dalje visi na stubovima i daleko je od spuštanja a kamoli spajanja sa pristupnim saobraćajnicama, ljudima ne znači apsolutno ništa.
Молим Вас да пронађете где сам написао да путни прелаз треба да се затвори пре отварања надвожњака.

Колоне су на путном прелазу у Батајници постојале и пре реконструкције пруге. Тај проблем није од јуче, постоји годинама. Ако сте то трпели годинама, зашто је проблем да истрпите још који месец? Пруга између два највећа града у држави је затворена преко три године. Понављам, тиме што пруга неће бити отворена, не добијате ништа, надвожњак неће бити раније завршен.
 
Ne pricam o metrou nego o gradskoj zeleznici u Budimpesti koja je celom svom duzinom nadzemna.

Метро и градска железница су синоними.

modernzacijom zeleznoce vozovi ne idu BG voz odlozen opet i tako od decembra odlazu sada je 28.02 da vrate na 15 min ali to je samo jos jedno pomeranje
da li se zna kada ce tacno ici ili mogu da bacam pasulj vec 4 meseca ne mogu normalno da putujem

Чуо сам да би станице од Београда до Батајнице могле да буду готове када се буде пустила пропагандна Интерсити линија до Новог Сада, тако да, уколико буде довољно РВР гарнитура, не би требало да буде препреке за пуштање БГ воза 15. марта.
 
Možda onda konačno puste i šidski bez stajanja u Staroj i Novoj Pazovi 🙂
 
Sve je spremno do Stare Pazove, problem je ruska deonica ali koliko vidim i to se rešava. U video sa probne vožnje precednik pita kad će sporedni koloseci, a neko mu odgovara u mesec dana. Za očekivati je da se sve završi do otvaranja
 
Ta pruga čak i ide dalje :D Nevjerojatno da se da strane Hrvatske nema interesa. To bi trebalo dignuti na višu razinu

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Samit švajcaraca u Zemunu.
Prošlo je već skoro 6 godina kako su u saobraćaju. Dobri su i pouzdani a najveći broj defekata
dešavao se zbog kvara vakuumskog toaleta i klima uređaja
Kako u to vreme nismo imali pruge za veće brzine, probne vožnje zarad dobijanja upotrebne dozvole
vršene su u Rumuniji. Tamo je bila 413 003/004 i ako se dobro sećam ostvarila je brzinu od 176km/h
Pogledajte prilog 127892
Koliko je aktivnih garnitura ?
 
Не видим да је било приче.. али на сајту срб воза је коначно неки уљудан лого. није као предложен ја беобилду... али макар није скарадан. глупо је што је текст центриран..

1645176950098.png
 
Novi logo se pojavio pre par nedelja kao potpuni rebranding tog preduzeća. Tad su najavili i konkurs za dizajn novog loga i imena za podbrend brzih vozova. Koliko vidim svuda menjaju za taj novi logo (intagram, fejsbook, sajt itd), dok na vozila još nisu ništa stavili. Verujem da će do otvaranja brze pruge predstaviti i novi sajt
 
Не видим да је било приче.. али на сајту срб воза је коначно неки уљудан лого. није као предложен ја беобилду... али макар није скарадан. глупо је што је текст центриран..

Pogledajte prilog 127907
Бољи је од претходног логоа, али опет непрактичан у делу, што се види на овом примеру где бела мора да буде сива због беле подлоге, што значи да ће на возовима лого морати да буде једнобојан, на црвеним и плавим површинама најбоље бео, а на белим плав или црвен. Мада само КИСС има веће беле површине а за њега иде посебан лого, остале гарнитуре, локомотиве и вагони су претежно црвени или плави.
 
20, onaj polupani zbog šeika (čitaj kradljivaca nafte) stoji i dalje
Da li znaš možda šta se planira sa tom garniturom (ako se ne varam radi se o 033/034)? Pre dve godine je bio tender za njenu popravku, koji je dobila neka firma, ali očigledno da do realizacije tog posla nije došlo. Čuo sam da su digli ruke od nje...
 
Применити одмах, а првим делов приравнити к тероризму. Кажљавати и лопове и оне који то касније откупљују.

А суштина Душановог законика није у ампутацији, већ да се НИКО не може од њега изузети.
 
Хвала на одговору, волео бих и остале учеснике да чујем. И ја сам користио воз до Новог Сада док је постојао, чак и у варијанти преко Голубинаца кад су почели радови, БГ воз док сам становао на НБГ па ми је одговарао. Путовао сам возом и до Ниша, Панчева, Ваљева и Шапца чак и са аутобусом који ангажују железнице на релацији Прокоп-Рума. Генерално сам незадовољан редом вожње, тј. што су возови ретки на многим линијама. Веома позитивна искуства су вожње до Ваљева и Панчева, а велико разочарење је путовање из Ниша.
Za poslednjih 25 godina putovao sam 2x BG vozom i jednom IC do Uzica i nazad (2007. god). BG voz bio pristojan, IC je bio jeziv, pušilo se u vagonima, nije bilo dovoljno mesta da svi sednu, prljavo...
 
Za poslednjih 25 godina putovao sam 2x BG vozom i jednom IC do Uzica i nazad (2007. god). BG voz bio pristojan, IC je bio jeziv, pušilo se u vagonima, nije bilo dovoljno mesta da svi sednu, prljavo...
Vidiš, na IC za Bar kad sam išao za užice idu redivno Z1 kola koja su uvek čista i uredna. Do Užica smo se vozili sami u vagonu. U tim vagonima niko ne puši, u starijim puše na hodnicima
 
Човек прича о 2007. години. Тада су за Бар ишле обичне класе са купеима и прозорима који се отварају. У то време су још постојали пушачки и непушачки одељци. Некад се то поштовало, некад не.
 
Vrh