spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.389
- Pohvaljen
- 17.470
Ako za najprofitabilniju prugu u srbiji BG -NS tvrdite da je neprofitabilna onda odmah da ukinemo sav železnički saobracaj u Srbiji.
Valjda sam poslednji koji je koristio voz za Veliku Planu a ne autobus, čak i sa Prokopa kad su ukinuli Glavnu, a radila se pruga kroz Rakovicu. Još jedan nelogičan grad za izbor voza pre autobusa - Vranje - i tu sam ga birao kad idem sam, dok moja majka nije htela ni da čuje. Za Novi Sad nebrojeno puta, sa Tošinog bunara. Poslednje što se sećam je da sam na RVR-u plaćao povratnu 400 i nešto din, a posle kad je već bio Štadler se ne sećam.Ок, да ли користите железницу и да ли сте задовољни њеним услугама? Да ли можете њом да путујете где желите и када вам то одговара?
Путнички саобраћај у Србији је генерално непрофитабилан, али је теретни профитабилан поприлично. Отуд одједном бројни приватни оператери, што домаћи што страни на нашим пругама. Али терет никада неће ићи 200 на сат.Ako za najprofitabilniju prugu u srbiji BG -NS tvrdite da je neprofitabilna onda odmah da ukinemo sav železnički saobracaj u Srbiji.
Računam eksploatacioni vek pruge od 100 godina i cenu deonice.@spatiotecte
Ja ne znam otkud tebi ideja da je ta pruga profitabilna? Misliš li i na kapitalne troškove? Kad si radio studiju?
kako si samo pogodio.Nisam siguran da je wendover productions ovde dobar izvor . Treba imati na umu da su troškovi osoblja ovde manji i struja je jeftinija i Srbija voz nije plaćao ove garniture već država. Ali no, videćemo kroz par godina koliki će biti profit.
Nekim ljudima nista nikada nece da valja. Bas mi je zao za vas.Ово и јесте "обична железница", aко ћемо по стандардима Европе и западне и средње и источне. Дакле да, ићи ће једног дана и теретни возови и возови који ће стајати на свим станицама. Само, питање је кад. Од Новог Сада до Суботице тек предстоје радови чији рок завршетка је за 3 године. До тад - пруга затворена. Нова три воза су предвиђена само за линију Београд - Нови Сад - Суботица. Преко границе ће морати нешто друго. Али до 2025. када ће цела пруга за Будимпешту бити отворена, ако не буде кашњења, а вероватно ће га бити, има доста времена. Не верујем да наши размишљају који возови ће ићи за Будимпешту иако би требало већ, јер неће им се два пута посрећити да им улети Штадлер у последњи час са скраћеним роковима испоруке. Мађари већ имају и локомотиве и вагоне за 200 км/ч, они не морају о томе да размишљају, а и они не планирају брзину већу од 160 км/ч на свом делу пруге јер немају потребе за тим. Мењање локомотиве није проблем, ионако се врши током граничне контроле која траје дуже од саме промене локомотиве.
Ja se sjecam vozova 90-ti. A to sto imamo "obicnu zeleznicu" za zapadno evrpski standard govori koliko su stvari bolje danas naspred 1990-ti. Mozda je to dovoljno da se odmrstis?
Spominje se sptembar mesec a da li će ostati nešto tamo zaista ne znam.Значи ове године ће све локомотиве и вагони СВ бити пребачени у ТПС Земун? Остаје ли шта у Топчидеру?
Rade ono sto smo mi napravili pre 27 godina.
Mislim da je ovo malko većeg obima.
Inače, u Pešti se strahovitih 63% prigradskih putovanja obavi automobilom.
@WLABmz
Pa šta nije tačno sto sam rekao.
Pešta nema Kilometar podzemne zeleznice.
Planiraju da prokopaju tunele ispod centra grada, sto i jesmo mi uradili pre 27 godina.
Šta tu nije tačno?
A pa da, nisam ispljuvao Srbiju pa onda ti se ne svidja moj post.
Ja skoro 3 godine živim u njoj…Заборавио си да додаш да сам домаћи издајник и страни плаћеник...
Подземна железница - дефиниција
Aко толико волиш Србију, што не дођеш да живиш у њој?
Москва има више система градске железнице. МЦК и МЦД плус локалне електричке, које ће ускоро све да пређу у МЦД режим. МЦК не иде нигде испод земље (осим кад улазе у станице које су под земљом попут станице Плошад Гагарина), исто као ни МЦД-1 и МЦД-2. Планирају ускоро уведу још МЦД-3,4.5 и могуће да ће нека од њих ићи испод земље. Иначе, нису ни све линије метроа под земљом. На Зеленој и Црвеној линији има деоница које иду изнад земље, преко мостова и градом.Mislim da čak ni Moskva nema podzemnu gradsku železnicu, sve njihove deonice idu iznad zemlje sto me jako začudilo.