W
WLABmz
Guest
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747803#p747803:3c2isswr je napisao(la):tragac » Ned Jun 14, 2020 11:11 am[/url]":3c2isswr]A pravac Budimpešta - Zagreb?
Šta sa tim pravcem?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747803#p747803:3c2isswr je napisao(la):tragac » Ned Jun 14, 2020 11:11 am[/url]":3c2isswr]A pravac Budimpešta - Zagreb?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747808#p747808:2jxl3386 je napisao(la):tragac » Ned Jun 14, 2020 11:19 am[/url]":2jxl3386]Mogućnost da se koristi Railjet.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747814#p747814:zkwnexrx je napisao(la):orjen » Ned Jun 14, 2020 11:40 am[/url]":zkwnexrx]Pa zato sto nema koji dugi brzi voz istocnije Alpa. Inace ÖBB radi da ga od Decembra 2020produzi do Trsta. NIje jos poznato dali bi prolazio preko Ljubljane kroz Sloveniju. Ali ako su radili prugu za osovine 22t onda je vec moguce i verujem da su Slovenske Zeleznice zainteresovani. Odluka je na ÖBB. Meni je udoban, i naravno iz Minhena imam ga do Peste. A zaboravio Railjet ide sada i na relacije Berlin-Prag ako zbog kovida nije bio uspostavljen bice cim se sve normalizuje. Trebao je od proleca.
tragac":zkwnexrx je napisao(la):Ne mora se koristiti ÖBB. Mogu i druge železnice kupiti iste vagone i lokomotive, prvenstveno ove koje se hvale da grade pruge za 200 kao Vučićlend i Orbanlend. Uostalom, Mađarska verovatno plaća nešto da bi ÖBB slao Railjet do njih. I nije toliko stvar u brendiranje koliko u tendenciji da u budućnosti menjaju avion.
orjen":265sjb57 je napisao(la):Metodologija ti pise gore WTDP = ATDP * GDP ratio (ATDP=absolute traffic demand potential, WTDP =weighted traffic demand potential). Za sve pravce ista metodologija.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747923#p747923:3fz37yxm je napisao(la):orjen » Ned Jun 14, 2020 7:49 pm[/url]":3fz37yxm]Opet iz marketingse perspektive nesto poput RJ ima smisla - meni je lep brend a izgleda kvalitetno. Mislim da su i zaposlene u RJ uvek jako ljubazne, do Minhena cesto imaju madarice kao pratece osoblje.
Da li ova socioekonomska matematika važi i na Balkanu? Sećam se kad pre 15-20 godina nisi mogao da prođeš od ljudi kroz južni peron BAS-a. Danas (2019. da budem precizniji jer ova godina nije merodavna) tek poneko. Ali su i parkinzi i ulice prepuni kola. Bojim se da kad bi se srpski BDP popeo na nivo mađarskog bismo imali nenormalnu ludnicu od kola dok za vozove i autobuse ne bismo ni znali da li uopšte idu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747894#p747894:17yycmp2 je napisao(la):orjen » 14 Jun 2020 04:49 pm[/url]":17yycmp2]Metodologija ti pise gore WTDP = ATDP * GDP ratio (ATDP=absolute traffic demand potential, WTDP =weighted traffic demand potential). Za sve pravce ista metodologija.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747881#p747881:32v51b17 je napisao(la):orjen » Sun Jun 14, 2020 3:25 pm[/url]":32v51b17]I evo iz opsirne analize koliko je stvarni i potencijalni promet na ZS koji bi opravdao brze pruge. Bg-Nis je najjace ali opet ne opravda gradnju brze pruge ni na jednoj trasi sam Ljubljana- Zageb. Turska je nesto sasvim drugo https://www.unece.org/fileadmin/DAM/tra ... _Study.pdf.
WTDP ≤ 6.0 => high-speed might not be justified by passenger traffic alone
6.0 ≤ WTDP ≤ 12.0 => high-speed may be justified under certain conditions
12.0 ≤ WTDP ≤ 18.0 => high-speed may be justified by traffic demand
18.0 ≤ WTDP high-speed should be seriously considered.
Zašto si odustao od S-Bahna? Budimpešta, i pored plate od 1000 evra na Keletiju je uvek nenormalna gužva a lokalni i regionalni vozovi su puni. Doduše sećam se i gužvi na našoj Glavnoj železničkoj sa početka devedesetih. Kasnije su oni mahom prešli na bus al ni to nije dugo trajalo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748002#p748002:3f2k93ip je napisao(la):orjen » 14 Jun 2020 09:51 pm[/url]":3f2k93ip]@tragac tesko prognozirati, auto je svuda odneo pobedu. Valjda je Srbija samo malo kasnila. Koliko smo specificniji u ljubavi prema automobilu neznam, cini mi se da ljudi ovde jos malo vise preteruju sa tim. Ja sam licno isao do pre korone na posao sa S-Bahnom, a ponekad i u grupi sa kolegama. Sada iskljucivo auto. I navikao sam da budem pola sata brze na poslo. Tesko cu se opet odviknuti.