Nisi u pravu. Sve rekonstrukcije od strane ruskih zeljeznica su se obavljale na dionicima gdje je za vise od polovine smanjena brzina. A pruga Beograd-Subotica je potpuno nova sto je i potrebno jer je stara pruga tog pravca defakto nepostojeca bila.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748480#p748480:17y8uqcx je napisao(la):WLABmz » Uto Jun 16, 2020 1:43 pm[/url]":17y8uqcx][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748456#p748456:17y8uqcx je napisao(la):Прле » Uto Jun 16, 2020 12:38 pm[/url]":17y8uqcx]Па добро играо се човек. Мени се свиђа што је ставио аутовагоне. Кад би боз могао да пичи минимум 100км/ч по свим деоницама и ако би граничне фомралности могле да се раде у току хода, а не да се стаје на прелазима, то би била интересантна понуда.
Stajanje na prelazima je najmanji problem. I sa stajanjem je neuporedivo bolje nego čekanje u kolonama kolima ili busom. Problem je što bi kroz Srbiju moralo maltene svih 400 i kusur kilometara da se rekonstruiše za brzine 80-120 km/h. Kontaktna mreža, signalizacija, putni prelazi su takođe u katastrofalnom stanju...Za veće brzine, ozbiljne korekcije trase su na mnogim delovima potrebne. Kroz Makedoniju je solidno stanje, veći deo pruge je oko 100 km/h. Za 2 sata i 45 minuta može da se prođe od granice do granice. Kroz Grčku i do 140 km/h. Najveći problem je katastrofalno stanje pruge kroz Srbiju i nepostojanje strategije u Srbiji. Umesto da se krenulo sa modernizacijom najkritičnijih deonica oni modernizuju nedavno modernizane pruge ili pruge u solidnom stanju. Nigde se u svetu tako ne radi osim na trulom Balkanu.
Koji si ti demagog i trol,pa to je strašno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748813#p748813:1guxvqnp je napisao(la):WLABmz » 17 Jun 2020 01:59 pm[/url]":1guxvqnp]Nisu stali, samo su prebacili radnike sa Bat. - S. Pazova na BG - Zemun da bi završili levi kolosek BG - Zemun do izbora. Mada izgleda da ni to neće uspeti. Verovatno probijen rok po ko zna koji put. Ja ne znam u kojoj SNS fantaziji vi živite, a vozite se preko novih skretnica u pravac sa 20 km/h. Ja vama mašinovođama stvarno odajem počast, svima koji sednete u lokomotivu i vozite po ovim našim prugama...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748835#p748835:22qd5frh je napisao(la):ValterUdarnik » Sre Jun 17, 2020 4:22 pm[/url]":22qd5frh]
Sve rekonstrukcije od strane ruskih zeljeznica su se obavljale na dionicima gdje je za vise od polovine smanjena brzina. A pruga Beograd-Subotica je potpuno nova sto je i potrebno jer je stara pruga tog pravca defakto nepostojeca bila.
Zapravo je pametno na koji nacin obnavljaju pruge.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748844#p748844:26wpcugc je napisao(la):busspoter » Sre Jun 17, 2020 5:00 pm[/url]":26wpcugc]Batajnica
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748846#p748846:qvstcdfu je napisao(la):WLABmz » 17 Jun 2020 04:03 pm[/url]":qvstcdfu][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748835#p748835:qvstcdfu je napisao(la):ValterUdarnik » Sre Jun 17, 2020 4:22 pm[/url]":qvstcdfu]
Sve rekonstrukcije od strane ruskih zeljeznica su se obavljale na dionicima gdje je za vise od polovine smanjena brzina. A pruga Beograd-Subotica je potpuno nova sto je i potrebno jer je stara pruga tog pravca defakto nepostojeca bila.
Zapravo je pametno na koji nacin obnavljaju pruge.
Deonice koje rade ruske i kineske firme ovih i prethodnih godina:
1) Beograd - Pančevo, brzina starog koloseka pre remonta 100 km/h, brzina posle remonta 100 km/h. Brzina na novom koloseku 100 km/h. Obećavali prvo 160 km/h, pa zatim 120 km/h. Nije se desilo.
2) Beograd - Batajnica, laki remont za 100 km/h odrađen pre desetak godina sredstvima grada, brzina pre remonta bila 80 km/h.
3) Batajnica - Stara Pazova - Golubinci, remont odrađen pre desetak godina, obećavali 160 km/h na celoj deonici, a brzina posle remonta bila 80-100 km/h, odnosno 120 km/h tamo gde je i pre remonta bilo 120 km/h.
4) Resnik - Valjevo, na delu Resnik - Barajevo (osim tunela Bela Reka) i Lazarevac - Valjevo je odrađen remont pre 15-ak godina i brzina nakon remonta na ovim deonicama je ostala ista.
5) deonice Stara Pazova - Inđija (100 km/h) i Karlovački Vinogradi - Petrovaradin (85 km/h) su bile u dobrom stanju (druga je isto pre 15-ak godina remontovana).
Ostale deonice (3 deonice na delu Niš - Preševo, Mala Krsna - Velika Plana, Sopot - Kovačevac i desni kolosek Golubinci - Ruma) su opravdano remontovani.
E sad ja pitam - zar nije bilo logičnije krenuti od deonica Lovćenac - Subotica (40 km/h), Zmajevo - Vrbas (40 km/h), Resnik - Sopot (30-50 km/h), Niš - Pirot (30-50 km/h), Grdelica - Vranjska Banja (30-50 km/h), uraditi signalizaciju za dvosmerni saobraćaj na južnom koloseku Ruma - Šid (severni je za 30-50 km/h i sa trenutnim obimom saobraćaja nepotreban, a južni 100 km/h), srediti stanice na Niškoj pruzi (na otvorenoj pruzi se ide 100 km/h i onda se kroz stanice mili 30 km/h) i par kraćih deonica pojedinih koloseka od Velike Plane do Ćićevca na Koridoru X, a na barskoj pruzi raditi katastrofalne deonice za 30-50 km/h od Valjeva do Požege i od Užice do CG granice? Imali bi ceo koridor X i barsku prugu za 70-120 km/h. I moglo bi za pristojno vreme da se putuje vozom po Srbiji i kroz Srbiju. E onda iz te situacije gradite vaše fantazije od 200+ km/h slobodno, neću se žaliti.
On ide daleko manje, čini mi se 120 mu je Vmax, što je za naše usove sasvim dovoljno i dugo će biti dovoljno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749401#p749401:3mb65ntd je napisao(la):Стојан » 19 Jun 2020 12:12 pm[/url]":3mb65ntd]Има овај воз што су нам дали Руси, црвене боје. Он иде 200 км/ч али ми неки са железнице кажу да је пруга пропала и да нема шансе да крену толиком брзином.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749407#p749407:27077pxj je napisao(la):tragac » Pet Jun 19, 2020 1:21 pm[/url]":27077pxj]Samo gradnja drugog koloseka bi koštala kao gradnja cele pruge ispočetka.
A i kad bismo hteli da na postojećoj infri omogućimo nagibne vozove i 120 kmh morali bismo proširiti sve tunele, mostove, galerije i neke druge objekte, a samo tuneli čine skoro četvrtinu deonice. Karlo je jednom ovde čini mi se detaljno nabrojao sve zahteve za uvodjenje nagibnih vozova na BB prugu. I to je premnogo za srpske i crnogorske uslove, a kamo li pruga velike brzine.