Ovde se uopšte ne radi o BG:Vozu! Ovo bi trebalo da su garniture koje su za daljinska putovanja (međugradske) - tenderski uslovi sad više ne mogu da se menjaju, ako ih neko strpa na BG:Voz onda je id*** - na BG:Voz treba garniture sa manjim komforom i većim brojem mesta - jer je to klasični "commuter service" - za do i od posla/škole/fakulteta. Nabaviti ganrniture koje su opremljene za duža putovanja, i razvijaju veću brzinu, i staviti ih na kreni-stani je budalaština.2012":zhbc4146 je napisao(la):Grozno! a mi se vozimo u starim BGVozovima,a mogli smo novim..pametan ovaj novi direktor. :kafa:
Из много поузданијих извора информација од Министра имам да је изграђено 20% а не пола пруге.
Са аспекта теретног саобраћаја, та "јужна магистрала" је траса са скупљом, брдском вучом. Предности су што се заобилазе велики градови, где се теретни возови доста задржавају због мноштва путничких, а и боље развојне могућности у данас пасивним крајевима.
Ако ћемо о повезивању са РС, око 68 километара одавно постојеће пруге Шабац-Зворник је у очајном стању. Довећење у ред постојећих пруга би брзи возови део од Београда до Зворника прелазили за мање од 2 сата, за око 20 минута брже него нова пруга са сређеним правцем Београд-Ваљево, а са 3-5 пута мањом инвењстицијом.
Пантограф":gtwk4gsd je napisao(la):Нови директор ЖС тражи од Руса да се паре за Ваљево - Лозница преусмере на други колосек Стара Пазова - Нови Сад. Глас разума.
Železnice Srbije: Sto miliona potrošeno u kafani
T. SPALEVIĆ | 22. januar 2013. 20:58 | NOVOSTI
Novosti saznaju: Novi direktor "Železnice Srbije" o nedomaćinskom ponašanju u ovoj kući. Samo na reprezentacije proteklih godinu dana potrošeno 100 miliona dinara
ŽELEZNICE Srbije" prodaće 103 službena automobila na licitaciji, a ukinuće se i najveći broj korporativnih kartica, otkriva za "Novosti" Dragoljub Simonović, novi generalni direktor ovog preduzeća. Kako kaže, do sada je utvrđeno da su najveće troškove sa karticama pravili upravo oni koji su na njih imali najmanje prava. Samo na reprezentaciju u objektima "Železnice Srbije" potrošeno je više od 100 miliona dinara.
- Jelo se i pilo onako kako dobar domaćin nikada u svojoj kući ne bi radio, a nisu samo direktori trošili - kaže Simonović.
- Mesečni troškovi za više od 4.000 fiksnih telefonskih brojeva su oko četiri miliona dinara, a za korišćenje mobilnih telefona u ovom trenutku dugujemo oko 40 miliona dinara.
Osvrnuvši se na obaveze održavanja drumskih vozila i potrošnju goriva, Simonović kaže da su podaci do kojih se u međuvremenu došlo i mnogo gori od prvobitnih.
- Još analiziramo i sređujemo sve podatke, ali moguće je da troškovi održavanja drumskih vozila i potrošnje goriva premaše na godišnjem nivou cifru od sto miliona dinara - ističe Simonović.
DIREKTORI NA TRI MESECA
Prema prvim procenama, srpskim železnicama godišnje za normalno funkcionisanje nedostaje oko 13 milijardi dinara - ističe Simonović.
- Za održavanje i investicije moći ćemo da izdvojimo svega nešto više od dve milijarde dinara. Cilj redukcije troškova je da iz sopstvenih prihoda obezbedimo dodatan novac za održavanje i investicije. U prvom kvartalu očekujem smanjenje troškova za oko 10 odsto u odnosu na isti period lane. Ukoliko bude bilo rukovodilaca koji to ne mogu da realizuju, neće moći da budu u ovom timu. Sve direktore imenujem na rok od tri meseca i to je period u kojem oni treba da se dokažu.
- Osnovano sumnjamo i da je bilo službenih vozila koja su se koristila kao taksi prevoz. Gorivo se plaćalo najpre karticama, pa gotovinom i najzad točilo na železničkim pumpama. Sada sve te podatke treba sakupiti, ali cifre su ogromne. Najbolji primer neodgovornosti je i to da u upravnu zgradu železnice može bez ikakve kontrole i evidencije da uđe bilo ko.
Direktor kaže da još nije dobio odgovor zašto "Železnice Srbije" tri godine nisu realizovale kredite Evropske banke za obnovu i razvoj, zbog čega su plaćeni penali u iznosu od dva miliona evra. Sigurno, kako tvrdi, još toliko iznosi šteta što nisu kupljeni novi vagoni i lokomotive i popravljene pruge, čime bi se povećao obim prevoza i broj putnika, a time i transportni prihodi.
- Izdao sam naredbu da se krene u nabavku višesistemskih lokomotiva zahvaljujući jednom od ovih kredita, ali zbog tenderskih procedura trebaće nam bar dva meseca da zaključimo ugovor, pa će to verovatno prouzrokovati dodatne kaznene penale - navodi Simonović. - Ako ne iskoristite međunarodne kredite od 200 miliona evra, pa još platite i penale, onda to nije slučajno urađeno. I mi ćemo utvrditi ko je za to odgovoran i zašto je tako rađeno. Cilj mi je da uredim sistem i isteram načistac sve nepravilnosti. Ako ima elemenata za krivične prijave biće ih. Ako nema krivične odgovornosti, a trošilo se i ponašalo bahato i neracionalno, biće prekršajnih prijava, disciplinske odgovornosti i smena. Na taj način šaljem poruku i sadašnjem poslovodstvu da mora da vodi računa kako i šta radi, jer će sutra neko i naš rad kontrolisati.
Na nivou preduzeća formirana je komisija za primopredaju dužnosti, koja treba da utvrdi kompletnu sliku srpskih železnica u svim segmentima njenog poslovanja. Novo poslovodstvo donelo je niz naredbi sa ciljem maksimalne redukcije troškova u preduzeću, koji nisu direktno u funkciji odvijanja i bezbednosti saobraćaja ili povećanja prihoda.
Ruske Železnice prihvatile zamenu projekata
B. VLAHOVIĆ - T. SPALEVIĆ | 24. januar 2013. 20:55 | NOVOSTI
Moskva nema ništa protiv da se odustane od izgradnje pruge Valjevo - Loznica, potvrđeno je „Novostima“ u glavnom gradu Rusije. Novac neće biti problem, ali za izradu projekta biće potrebno godinu dana
MOSKVA nema ništa protiv da se odustane od izgradnje pruge Valjevo - Loznica, potvrđeno je „Novostima“ u glavnom gradu Rusije. Projekat, koji će se finansirati iz ruskog kredita, može da se zameni, ako je Srbiji važnija pruga na deonici Stara Pazova - Novi Sad, gde će se obnoviti postojeći i izgraditi drugi kolosek kako bi vozovi mogli da razviju brzinu do 160 kilometara na sat. Novac, dakle, neće biti problem, ali projekta nema. Kako saznaju „Novosti“ samo za izradu glavnog projekta za deonicu Stara Pazova - Novi Sad potrebno je bar godinu dana.
U Beograd u subotu stiže predstavnik ruskih železnica, koji je u stalnom kontaktu sa svojim Ministarstvom finansija. To će biti prilika da se još jednom raspravi kako će se definitivno potrošiti 800 miliona dolara ruskog kredita.
NAŠA POSLA
Crnogorske železnice: Krali su nam gorivo u Beogradu!
Autor: Ekipa Alo! | 24.01.2013 - 07:02:00h
Kriminal na srpskim železnicama u delu krađa goriva dobio je i mali međunarodni dodatak: policija u Beogradu utvrdila da se krade i iz tuđih vozova.
Dan nakon što je generalni direktor “Železnica Srbije” objavio sumnje da, uz veliki broj drugih finansijskih malverzacija, naveliko nestaje gorivo za lokomotive, pojavila se vest i o krađama na malo.
Podgoričke “Vijesti” objavile su da se obistinila sumnja “Železničkog prevoza Crne Gore” da im poslednje dve do tri godine nestaje gorivo iz spavaćih kola kada ona stignu u Beograd. “Pre dva dana neposredno po dolasku voza u beogradsku železničku stanicu uhvaćeni su na delu počinioci koji su pokušali da ukradu gorivo iz kola “Železničkog prevoza Crne Gore”.
Primeri krađe goriva iz spavaćih kola tokom sezone grejanja vozova zabeleženi su i u proteklim godinama, o čemu se vodi posebna evidencija u “Železničkom prevozu CG”, ali tek pre dva dana su prvi put uhapšeni počinioci ovog dela. “U pitanju su krađe u više navrata u iznosu od 120 do 175 litara dizela po slučaju, čime je pričinjena znatna materijalna šteta “Železničkom prevozu CG”, navodi se u saopštenju.
trialin":2uxcrama je napisao(la):Posto sam Valjevac a mislim da po meni nema opravdanosti za drugi kolosek NS-BG.
trialin":nron2k2n je napisao(la):Posto sam Valjevac a mislim da po meni nema opravdanosti za drugi kolosek NS-BG,jedino ako hocemo svi da zivimo u BG.Nek uzmu ova sredstva za to ali BG da Valjevu da 50 miliona evra da uradimo sve gradske saobracajnice,Halu Sportova,15 kilometara miniautoputa do Lajkovca,zatvoren bazen,skolu u Brdjanima ....Ne zive ljudi samo u BG...