Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.400
- Pohvaljen
- 48.910
Триалин,
Нека се сагради све то у Ваљеву (мада ја мислим да прво треба имати јак КК, па онда градити халу спортова, а не обрнутим редоследом), али то нема везе са железницом.
Пругом Ваљево - Лозница би прошла два пара путничких возова дневно и можда још један теретни. капацитет те пруге је око 200 возова дневно. Исплати ли се за то дати 250 милиона евра у овом тренутку?
Двоколосечном пругом Београд - Нови Сад за брзине до 160 км/час могао би да се организује путнички саобраћај са полусатним тактом, комерцијалном брзином од око 120 км/час и временом путовања од 45 минута. То је брже и од превоза аутомобилом. Аутобуски саобраћај би био у потпуности елиминисан. Уштеде би остварили путници и национална економија. Железница би зарађивала новац.
Шта треба прво градити?
Нека се сагради све то у Ваљеву (мада ја мислим да прво треба имати јак КК, па онда градити халу спортова, а не обрнутим редоследом), али то нема везе са железницом.
Пругом Ваљево - Лозница би прошла два пара путничких возова дневно и можда још један теретни. капацитет те пруге је око 200 возова дневно. Исплати ли се за то дати 250 милиона евра у овом тренутку?
Двоколосечном пругом Београд - Нови Сад за брзине до 160 км/час могао би да се организује путнички саобраћај са полусатним тактом, комерцијалном брзином од око 120 км/час и временом путовања од 45 минута. То је брже и од превоза аутомобилом. Аутобуски саобраћај би био у потпуности елиминисан. Уштеде би остварили путници и национална економија. Железница би зарађивала новац.
Шта треба прво градити?