Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Hrvati su se zaduzili kreditima da bi razvili infrastrukturu koja je navodno osnov za privredni razvoj. Uzeli su kredite poput nas, napravili fenomenalne auto-puteve, privreda im je potpuno poput nase, sad ulaze u EU, prezaduzeni su i prodaju auto-puteve koncesionarima koji ce da ih odrzavaju i uzimaju putarinu kako bi oni imali novca da vracaju kredite i kamate.

Nijedan kredit nije povoljan ako nema viziju za uspeh, a ne znam koliko ovi nasi putevi obecavaju.
 
Pendolino":2qt0uw9l je napisao(la):
spatiotecte":2qt0uw9l je napisao(la):
kingmanowar":2qt0uw9l je napisao(la):
Ja mislim da kolega spatiotecte ima dobar smisao za humor :)
Trenutno se gradi 250 km autoputeva u Srbiji,...

Izvini, ali kojih 250km?


:shock:

Dobro, koliko se po tebi trenutno gradi km autoputeva u srbiji?
 
ja mislim da mi treba da iygradimo sve te pruge i auto puteve i lepo proglasimo bankrot.

realno šta nam mogu? da plene imovinu po inostranstvu? samo napred.
 
Mozda se i gradi, ali brzinom kao sto je koridor 10 trebalo da bude zavrsen za olimpijadu u Atini, ja se vise ne secam ni kada je to bilo.
Dzaba sto su Kinezi brzi, dobili smo i kredit od Azerbejdzana, ali drzava ce godinama da kasni jer nema delove projekta, nije uradila eksproprijaciju i slicne stvari.

Primer ti je naselje Stepa, uzeti krediti iz inostranstva, puno ljudi ih unapred platilo, svi gradjevinci isplaceni i opet nekako ne moze da se zavrsi, prosto to je Srbija.
 
spatiotecte":1eh5md6z je napisao(la):
Pendolino":1eh5md6z je napisao(la):
Trenutno se gradi 250 km autoputeva u Srbiji,...

Izvini, ali kojih 250km?


:shock:



ja sam izbrojao sledece:
Ub - lajkovac: 12.5
Ljig - Preljina 40
Nis - Dimitrovgrad 80
grabovnica- presevo 95
Kragujevac Batocina 20

to mu dodje 247.5 km
 
MilisaV":2pfxeoh6 je napisao(la):
ja mislim da mi treba da iygradimo sve te pruge i auto puteve i lepo proglasimo bankrot.

realno šta nam mogu? da plene imovinu po inostranstvu? samo napred.

Pa realno samo mogu ono sto su nam i radili ako ne postujemo potpisano. Sankcije.
Dajemo mi hipoteku na nase obveznice, zlato hartije od vrednosti, zemljiste. Zna se kako se daje hipoteka.

Ustvari ti mene zezas ovim pitanjem? :o
 
spatiotecte":206z3ovc je napisao(la):
spatiotecte":206z3ovc je napisao(la):
Pendolino":206z3ovc je napisao(la):
Trenutno se gradi 250 km autoputeva u Srbiji,...

Izvini, ali kojih 250km?


:shock:



ja sam izbrojao sledece:
Ub - lajkovac: 12.5
Ljig - Preljina 40
Nis - Dimitrovgrad 80
grabovnica- presevo 95
Kragujevac Batocina 20

to mu dodje 247.5 km

I sad realno reci koliko godina se grade neke od ovih deonica, 10, 15, 20?
 
Sve se ove deonice grade manje od 5 godina.
Ako mislis na ceo koridor 10, on se gradi vec dosta dugo, to je tacno.
 
Niš-Dimitrovgrad-granica je počet još pre 20 godina, a kao što znamo nije urađeno više od 25km.

Ove Gazda Veljine puteve ne želim ni da komentarišem.

Batočina-Kragujevac se RADI od pre 1990. a kad sam poslednji put tamo prešao bilo je oko 10km pravog auto puta (urađenog oko 2006.), a na ostatku nije ni bilo majstora, dakle tu je 0km.

Toliko su nesposobni da urade bar zaobilaznicu oko Batočine, da ne gine onaj narod tamo.
 
Pendolino":2j6du6es je napisao(la):
Niš-Dimitrovgrad-granica je počet još pre 20 godina, a kao što znamo nije urađeno više od 25km.

Ove Gazda Veljine puteve ne želim ni da komentarišem.

Batočina-Kragujevac se RADI od pre 1990. a kad sam poslednji put tamo prešao bilo je oko 10km pravog auto puta (urađenog oko 2006.), a na ostatku nije ni bilo majstora, dakle tu je 0km.

Toliko su nesposobni da urade bar zaobilaznicu oko Batočine, da ne gine onaj narod tamo.

Ja pricam za ono sto se radi od kredita evropskih banaka, ne racunam ono smesno sto je uradjeno 90tih kao "pocetak" tih deonica. Ti racunas 20 godina izgradnje jer racunas vreme gde se nije nista gradilo jer su bile sankcije, raspad drzave itd. Realno su poceli ozbiljno da rade na koridoru 10 tek pre 5-6 godina. Ono sto je uradjeno izmedju 1990 i 2006 je smesno.

Sto se tice Batocine-Kragujevas, tacno je da je uradjeno 10 km 2006te, medjutim sada su se ponovo otvorile nove deonice za izgradnju.

Ali kako god okrenes opet ce biti preko 400km u izgradnji kad kinezi budu poceli da grade nove autoputeve. A to vec nije mala stvar za drzavu koja ima samo 560 km autoputeva u funkciji.
 
nikola011":1javpeqc je napisao(la):
I onda cemo zavrsiti kao Hrvati.

управо!! није само ни у кредитима, већ и у одржавању!
на теми о новом сремском аутопуту сам направио поређење. имаћемо густину аутопутева као француска.

замена теза је да је то предуслов за развој. предуслов за развој су смањење корупције, бирократије и јавне потрошње, дакле пореза и дажбина.

MilisaV":1javpeqc je napisao(la):
ja mislim da mi treba da iygradimo sve te pruge i auto puteve i lepo proglasimo bankrot.

realno šta nam mogu? da plene imovinu po inostranstvu? samo napred.

:lool: то легендо
 
У принципу све је боље него узимати кредите које нема ко да плаћа. Корупција је смрт. Или узети колоико год може кредита од запада. Па враћање истих поштовати колико и они резолуцију 1244!
 
O tome vam pričam. Nijednoj zemlji nisu uveedene sankcije zbog nevraćanja dugova. Čak neke zemlje su uspele da otpišz svoje dugove na ime toga što pozajmice nisu potrošene za korist naroda.

Ja kažem da mi lepo izgradimo te peuge i slično, i onda lepo proglasimo bankrot i tražimo otpis dugova.


Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Pa da moze tako Grcka bi proglasila bankrot i ne bi nista vratila.
 
Moze i jednostavnije, dovoljno je da imas ogromne dugove i da samo pripretis da ih neces vratiti pa da se poverioci na smrt isprepadaju, ponude ti i otpis kamate i nove rokove i ... ma sta god hoces samo da ne govoris vise da neces platiti jer bi mnogi mogli na tebe da se ugledaju.

Tako se Argentina izvukla iz krize 90ih, tako je mogla i Grcka pre par godina, pa i sada.
 
Ponovo kamenovan ruski voz

IZVOR: TANJUG

Beograd -- Novi ruski voz, koji je saobraćao iz Lapova za Kraljevo, ponovo je jutros kamenovan. To je 12. kamenovanje u protekla četiri meseca, navele su Železnice Srbije.

U kamenovanju koje se dogodilo jutros u 4.25 sati nije bilo povređenih, a oštećeno je bočno staklo na garnituri koja je nastavila vožnju.

Do sada je bilo je 11 kamenovanja, od čega osam puta na pruzi Kraljevo-Požega i tri puta na pruzi Kraljevo-Lapovo, sve na teritoriji kraljevačkog železničkog čvora, a meta kamenovanja su uvek bili novi ruski vozovi.

U mestu Trbušani između Kraljeva i Požege 21. oktobra je kamenovana garnitura i oštećeno staklo, a voz je povučen iz saobraćaja pa novi ruski voz više ne saobraća između Kraljeva i Požege.

U prethodna dva meseca bilo je pokušaja kamenovanja i na pruzi Kraljevo-Lapovo, ali nije bilo oštećenja.

Železnice Srbije ističu da kamenovanje vozova ne predstavlja samo oštećenje državne imovine, već da se na taj način dovodi u opasnost život ljudi, što predstavlja više krivičnih dela, koja se gone po službenoj dužnosti prema Krivičnom zakoniku, ali su do sada takva dela blago i neadekvatno kvalifikovana.

ceo tekst:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=674989
 
хајде да засујемо коментарима сваку овакву вест.

да тражимо да полиција то истражи

да тражимо да се похапсе аутобуски монополисти
 
Разне земље, разни монополи:


Берлин, (МИНА) - У Њемачкој је 1. јануара уведен међуградски аутобуски саобраћај, што је означило крај монопола њемачке жељезнице који је трајао деценијама.
Свих ових година у Њемачкој није било међуградског аутобуског саобраћаја. Раније је постојао само међународни аутобуски саобраћај.
Дојче веле преноси да је неколико фирми за превоз аутобусима већ почело пословање.
Путници на аутобуској станици у Берлину, међу којима је највише младих, истичу да је путовање аутобусом јефтиније него возом и да неке превозничке фирме у понуди имају и бесплатан интернет.
Већина путника сматра да је превоз аутобусом добра ствар, јер осим што је јефтиније више се и види.
Званичници аутопревозничких фирми мораће потенцијалним путницима да понуде квалитетан и поуздан превоз - тачност игра важну улогу у свему томе, а и то што превозници нуде директну везу, док путници жељезнице на неким релацијама морају да мијењају возове.
Да би удовољили путницима, аутопревозници покушавају да избјегну саобраћајне гужве.
 
ију ију! сјајан чланак! дакле није ни у немачкој све златно по питању железница!
можда ће сад мало да оладе са ценама железнице....сматрам да су баш скупе на западу...додуше скупе су мени, јер немам тај стандард.

нпр североисточна САД: воз је знатно скупљи од аутобуса, толико знам. буквално ти не пада на памет да идеш возом.
 
и спор је до бола. чак је у Србији бржи воз него у САД (изузев Acela Express воза)
 
Jutros na STB gostovao novi direktor ŽS. Na ksrju razgovora je pomenuo da će se brzo realizovati tender za kupovinu el.granutura i to "ruskih ",koje su reče laka šinska vozila sa mestima za sedenje i stajanje.. :kafa: Šta bi sa Sradlerom? to je možda bio izbor bivšeg direktora ,ali samo na reč(imao je prilike da ih nabavi)
Nadam se da će pola biti za BGVoz jer su te ruske el.motorne zapravo metro train set od metrovagonmasha.. :p
tscg-transfer-aeroexpress.jpg

to bi valjda bilo to el.garnitura..aeroexspress centar-moskovski aerodrom
188812115.jpg

express.jpg

Izgleda bolje od Stadlera..koji je tramvaj u poređenju sa ovim :roll: Ovo nama treba za BGVoz.. :kk:
ED4M_0500_local_train_%28%D0%AD%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0_%D0%AD%D0%944%D0%9C_0500%29.jpg

Demikhovsky Engineering Plant.
Svaki grad ima drugačij dizajn,ovaj je za Soči..
DSC00134.jpg
 
Дебили.
Значи, ништа од "Штадлерових" хибридних возова једног дана. а, лепо сам се понадао: Београд - Краљево директно, а не с преседањем у Лапову...
 
To je na prvo slušanje,možda je mislio na neki drugi tender :kafa: ali koliko znamo za el.garniture je jedan tender za nabavku 25.garnitura,ali ovo bi nam za BGVoz bilo extra rešenje.. :kk:
Meni ovi rusi izgledaju kao bolje rešenje za naše uslove,šta god da udari ili pokupi na pruzi nastaviće da vozi,oni Stadleri izgledaju kao pero laka kategorija za fine predele a ne za naše eksploatacione uslove ..dok se renoviraju pruge što će trajati nekih 5 g.treba nešto da vozi po ovakvim kaldrmisanim.. :wink:
 
Vrh