Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ево мало слика из Раковице од викенда. :)
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

Успут сам усликао и старе локомотиве плавог воза које нажалост труну, а код њих је била и ова црвена дизелка која припада кинезима.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490322#p490322:32r5ezuy je napisao(la):
Mel » Sre Nov 08, 2017 12:39 pm[/url]":32r5ezuy]
@WLABmz
a koji je problem s tvojom komunikacijom sa ljudima?

Imam problem u komunikaciji sa ignorantnim osobama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490433#p490433:23bbroic je napisao(la):
JohnnyLee » 08 Nov 2017 03:11 pm[/url]":23bbroic]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490317#p490317:23bbroic je napisao(la):
WLABmz » 08 Нов 2017, 11:30[/url]":23bbroic]https://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQW90

Руси и екологија, две неспојиве ствари

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=trKF55sy6EI[/youtube]
Na koje gorivo ide ovo čudo, na gume? :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490818#p490818:jwf1nkf0 je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Nov 09, 2017 8:06 pm[/url]":jwf1nkf0]http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=11&dd=08&nav_id=1323212

Projekti i radovi, braćo i sestre, a ne obećanja! :grand:

Svako ko se iole razume u železnicu zna da je u trenutnim okolnostima za tri godine nemoguće ostvariti ovo. Maksimalna projektovana brzina na Koridoru X u Srbiji je od 70 do 120 km/h. Da bi se ostvarila projektovana brzina od 110 do 150 km/h na celom Koridoru X kako plavuša najavljuje potrebno je retrasirati pola Koridora. To penzioneri u Prnjavoru ne znaju.

Dakle, da se ceo Koridor X remontuje za 3 godine, što se neće desiti ni u snovima, brzina bi bila od 70 do 120 km/h, osim na deonici Beograd - Kelebija gde se pruga retrasira za brzine 160/200 km/h.

Na kraju, nijedna studija izvodljivosti za retrasiranje pruge za 110 do 150 km/h ne bi prošla. Ako se retrasiranje radi ono se svugde u Evropi radi za minimum 160 km/h. To dovoljno govori o plavušinoj nestručnosti, kao i o tome da je tu cifru od 110 do 150 km/h najverovatnije lupila na licu mesta, tj. izgovorila čisto da bi nešto rekla.
 
Da ceo Koridor X do 2020. bude kao sada Beograd-Novi Sad, ili (od proleća) Beograd-Valjevo, ja bih skakao od sreće! Ali skakao!

Pitanje za tebe (a mogu i Karlo, mvbg1 i ostali da se priključe): šta je optimistični, a šta realni scenario da će se uraditi na glavnim pružnim koridorima u narednih 5 godina, uz osvrt na neke druge rute (Timočke pruge, Pančevo-Zrenjanin, Lapovo-Kraljevo, Moravski koridor od Kraljeva do Kruševca i dalje do Stalaća...)?
 
По мени једна од главних мана железничке мреже Србије јесте сабирање свих пруга на прелазу север-југ у Београду. Moст Ковин-Смедерево би доста значио.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490825#p490825:fdu1zxsa je napisao(la):
Дошљак » 09 Nov 2017, 19:27[/url]":fdu1zxsa]По мени једна од главних мана железничке мреже Србије јесте сабирање свих пруга на прелазу север-југ у Београду. Moст Ковин-Смедерево би доста значио.
Ako smem da "fantaziram": sličan efekat bi se na zapadu dobio i zlosrećnom vezom Mali Zvornik-Valjevo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490824#p490824:1p0oltqp je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Nov 09, 2017 8:21 pm[/url]":1p0oltqp]
Pitanje za tebe (a mogu i Karlo, mvbg1 i ostali da se priključe): šta je optimistični, a šta realni scenario da će se uraditi na glavnim pružnim koridorima u narednih 5 godina, uz osvrt na neke druge rute (Timočke pruge, Pančevo-Zrenjanin, Lapovo-Kraljevo, Moravski koridor od Kraljeva do Kruševca i dalje do Stalaća...)?

U "proceduri":

Beograd - Kelebia "brza" pruga
Remont Jajinci - Mala Krsna
Remont Niš - Dimitrovgrad sa elektrifikacijom
Remont Niš - Brestovac

Po hitnom postupku "laki remont" Kačarevo - Uzdin i Titel - Novi Sad u okviru osposobljavaja alternativnog puta opasnim materijama i u toku zatvaranja deonice Beška - Sremski Karlovci zbog gradnje tunela i vijadukta Čortanovci

Za remont loših delova pruge Šabac - Zvornik još pre 2 godine je dopremljen polovan materijal sa koridora, a od remonta ni traga ni glasa...jedna od najisplativijih pruga za Srbija Kargo, a vozovi ispadaju iz šina bukvalno na svakih nedelju dana...

Ono što bi moglo da bude je nastavak remonta barske pruge ka Crnoj Gori i pojedinih kraćih deonica pruge Beograd - Niš, ali za to još uvek nema finansijske konstrukcije.
 
Izvor: Beobuild.rs

Nova pruga do Resnika

U aprilu ove godine počela je rekonstrukcija pruge Rakovica-Resnik, odnosno južnog kraka beogradskog železničkog čvora i dela magistralne pruge Beograd-Mladenovac-Niš na Koridoru 10. Ova deonica otvorena je 1988. godine i od izuzetnog je značaja za funkcionisanje beogradskog železničkog čvora, posebno kao specifično signalno-sigurnosno i telekomunikaciono ukrštanje dva sistema – starog i novog. Na trasi ove gradske pruge, čija dužina iznosi 4.7 kilometara i obuhvata potez od depoa u Topčideru do Resnika, nalaze se dve stanice (Rakovica i Resnik) i dva stajališta (Kijevo i Kneževac). Do sada su završeni radovi na postavljanju 3 od planiranih 5 novih koloseka u stanici Resnik, kao i većina radova na levom koloseku otvorene pruge. Očekuje se skoro otvaranje levog koloseka, čime se stvaraju uslovi za početak rekonstrukcije desnog.

Celu vest kao i fotografije radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/nova-pruga-do-resnika-p2747.html
171109-stanica-resnik-15.jpg

171109-stjaliste-knezevac-01.jpg

171109-stanica-rakovica-13.jpg

Celu vest kao i fotografije radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/nova-pruga-do-resnika-p2747.html
 
Izuzetna reportaža.
Ponavljam kao papagaj, ali ako se izuzev spuštanja perona u samoj stanici Rakovica ne uradi ništa, biće prilično za osudu.
 
Похвале и од мене за репортажу,

међутим овај циркус ми никада неће бити јасан. Требали су одабрати најједноставније сиве плоче и униформисати сва стајалишта, плус би лако могли да измене оштећене делове, овако ће да шарају до ко зна када. Поготово ове ситне коцке су тотално непрактичне за станице и стајалишта, између сваке ће да никне коров (који по правилу нико не чисти), а кофери који се вуку има да звекећу као ненормални.

171109-stanica-resnik-07.jpg
 
Stranica NBG se radi kad počne modernizacija pruge BG-Budimpešta (za koju nedelju), tako da ako je tvoj komentar bio u fazonu "Rakovica se gradi, Novi Beograd propada" i nije ti baš na mestu.
 
A gdje je nadstresnica na tom stajalistu oce li i tu doci neka razlicita od svih
 
daj boze nesto modernije od onih nadsresnjica na pancevackoj pruzi, elem ni meni nije jasno zasto komplikuju ovo sa behatonom i bojama kad su svesni da kad bude trebalo da se odrzava, prvo ce se ova boja vremenom sprati a druga stvar kad se bude krpilo mrze ce ih da nadju bas isti behaton pa ce politi cement, mada verovatno nece ni to, u ostalom ovo mi je ok ako ovo deo sire price pa Linija 2 BG-voza bude zelene boje od kompozicije pa da i peron bude u tom koloritu . ali ako ovako zasebno budu radili bez bilo kakve ideje ( kako se inace radi) onda je ovo cista Ciganija.
 
A dobro i vi se sada uhvatili boje behatona kao da je to najvažnije, mnogo važnije je da li će pustiti vozove posle završetka rekonstrukcije ili će se desiti kao sa pančevačkom prugom da posle par godina rekonstrukcije, izgradnje novog mosta i nadvožnjaka i utrošenih slinih miliona ima manje vozova nego dok je bio samo jedan kolosek i da Beograd i Pa imaju 2 direktna voza.
 
САБОТАЖА СРПСКЕ ПРИВРЕДЕ: СКУПЉЕ ГОРИВО И НЕЕФИКАСНИЈИ ТРАНСПОРТ

Реакција Удружења љубитеља железнице на спиновање о општој користи укидања пруге око Калемегдана

Зашто се не разматра алтернативно повезивње сремске и банатске обале мостом између Батајнице и Падинске скеле?

После укидања пруге око Калемегдана, нафтни деривати из Панчева путоваће или возом око 170 километара дуже преко Новог Сада и Титела, или небезбедније и скупље камионима цистернама.


Пруга досад коришћена за транспорт нафтних деривата и осталих опасних материја се укида половином 2018. без икаквих практичних алтернатива, што је потез без преседана у светској пракси! Последица ће бити поскупљење цене горива, повећање трошкова производње и смањење конкурентности домаће привреде. И то само неколико година после велике инвестиције дуплирања колосека између Београда и Панчева! Онај део транспорта робе, који и даље буде превожен железницом, ићи ће на пругу Нови Сад – Београд. Саобраћај на тој, тренутно већим делом једноколосечној прузи, већ је сада близу границе загушења, а радови на новој двоколосечној прузи трајаће четири године, уколико се не пробију рокови.
Опширније на блогу Удружења љубитеља железнице
 
Izgradnja Beograda na vodi i "silazak grada na reku" nema cijenu. Sve moze da propadne ali ove dve stvari moraju da se zavrse. Pod hitno!
 
решење за гориво је да се НИС исели са садашње локације код хиподрома. ено им у Овчи места кол'ко хоће, па нека тамо граде дистрибутивни центар
 
Nema to veze sa monopolom i nema ju monopol madjari dovoze ua svoje pumpe iz madjarske gorivo
 
Vrh