spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.391
- Pohvaljen
- 17.473
mvbg1":2jric26n je napisao(la):Spatio, retro je u modi ponovo.
To nas donekle i spasava.
mvbg1":2jric26n je napisao(la):Spatio, retro je u modi ponovo.
У медијима се крије суштински податак, а то је да толико смањење броја запослених део плана који подразумева инвестиције од 936 милиона евра годишње у просеку 2016-2020!arapski investitor":9a5forvh je napisao(la):Mihajlovićeva: U Železnicama 6.100 ljudi višak
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=11&dd=05&nav_id=1059742
17 000 zaposlenih, a 6 000 visak. sprdnjica
Karlo del Ponte":2mh41wrb je napisao(la):Чак и ако би се неком грешком кренуло у то, за то немамо грађевинску и машинску оперативу, а да не говоримо о кадровским променама за тај програм
laki72":2igrws9q je napisao(la):betonski ili drveni
У томе је и највећи проблем. У том случају железница постаје већи губиташ, и већа увозничка рупа без дна од сада највећег губиташа и увозничке рупе без дна-друмског саобраћаја (ако се оствари уопште планирана динамика инвестиција). Зна се да ће кредитори уцењивати са захтевима за својом оперативом, и баш стога је потребна борба за сваки промил више учешће домаће оперативе.JohnnyLee":esrhltpq je napisao(la):936 м € годишње? па за те паре могу да све пруге ставе на минимум 160, изграде нове, а за кусур да набаве нова возна средства.
Karlo del Ponte":esrhltpq je napisao(la):Чак и ако би се неком грешком кренуло у то, за то немамо грађевинску и машинску оперативу, а да не говоримо о кадровским променама за тај програм
па грађевинска и машинска оператива ће бити попуњена фирмама из иностранства, када већ овде нема довољно. питање је само да ли ће бити довољно железничког особља после свега
To je глупост, дрвени прагови су скупљи од бетонских, и због уништавања шума са дебелим стаблима њихова цена може само расти. Постоје и пластични прагови, али за сада немамо техничку оперативу да их произведе, политичари одржавају вишедеценијску забрану истраживања и развоја... Постоје и челични прагови, који овде не би смели да се користе због аутоматског пружног блока, али могу на пругама без истог. Изузетно су трајни, застор може бити тањи, сами су справе против померања колосека при високим температурама (сунчаних кривина).spatiotecte":1jdcksr0 je napisao(la):Prica se da se ugradjuju drveni pragovi zbog nedostatka para.
S obzirom na vrstu kolosijeka uglavnom su ugrađivani čelični pragovi za osiguranje s brojačem osovina (nagazni kontakt), osim u tunelu Baudine na pruzi Zagreb – Rijeka gdje su ugrađivani pragovi za osiguranje s izoliranim odsjekom. Ovisno o osiguranju uporabljena su i dva tipa rebrastih podložnih ploča – bez proširenja za osiguranje s brojačem osovina i s proširenjem (nazvana u proizvodnom ciklusu proglodana) za izolirani odsjek.
Chinese Premier: Belgrade-Budapest high-speed rail to begin construction by year end
SUZHOU -- Construction of a high-speed rail link between Serbian and Hungarian capitals will begin within this year, Chinese Premier Li Keqiang said Tuesday.
In a keynote address at the fifth economic and trade forum between China and central and eastern European (CEE) countries, Li said the train link, which will cut travel time between Belgrade and Budapest by more than half, will be finished in two years.
http://www.chinadaily.com.cn/world/2015 ... 515207.htm
хаахаха, каква победа човече :lool:TranspoWarrior":24sznhsl je napisao(la):,,I doći će žuti čovek s istoka, i napraviće ono što napred vuče, a nazad vozi putnike"