У Удружењу љубитеља железнице је постојала иницијатива за тако нешто. Да волонтери са ентузијазмом направе неки практични кориснички сервис није ништа ново. Тако су настали сајтови:arapski investitor":2gd2xdvx je napisao(la):koliko bi kostao da se uradi modernizacija sajta zeleznica kako god se firma sada zvala i delila, da se uradi nesto poput novog (beta verzije) sajta er srbije? ima li neko iskustva u ovoj oblasti? bez dodavanja novih funkcija, cisto sminkanje.
mozemo da organizujemo neko prikupljanje sitnisa, svako sa foruma po 2-3 banke, da ih ratosiljamo bede, a za uzvrat da preuzmu ovde predlozeni logo dok jos nije *pre*kasno
EDIT: tome u prilog: jos nisu stavili novu sliku unutrasnjosti IC-a, Stedlera (sto je u principu jedan od malobrojnih aduta ovog preduzeca i treba da bude svuda), niti na sajtu postoje informacije o IC-u za nis, cak ni mesec dana nakon njegovog ponovnog polaska.
Na sajtu stoji cena povratne karte od 720 dinara, operater kaze 1200. Neko je lud.
?? zar nije dozvoljena brzina 167 ili tako nestoLuka Vuckovic":3g4yabo5 je napisao(la):Novi most preko Velike Morave, trenutno je brzina 30 km/h
arapski investitor":3gnixg4y je napisao(la):?? zar nije dozvoljena brzina 167 ili tako nestoLuka Vuckovic":3gnixg4y je napisao(la):Novi most preko Velike Morave, trenutno je brzina 30 km/h
i uknjizen plusic
Јако је важно напоменути да због слепог срљања ка директивама ММФ, улагања у обичне вагоне су незнатна. Међународни возови се једва крпе. Ове године смо први пут имали на локалцима чак и вагоне серије Z1, који су једини климатизовани вагони, и са вакуум тоалетима које имамо, и купљени наменски за међународни саобраћај.arapski investitor":3ilak9q6 je napisao(la):karlo, imas li informaciju koliko od 21 garniture flirtova saobraca, obzirom da ocigledno ne mogu da popune ni postojeci saobracaj flirtovima pa salju stare vozove na ovoj relaciji? da li bi postojala dva dodatna koja bi mogla da obavljaju navedene polaske?
Улагање у железнице предуслов за опстанак сиромашних региона
Саопштење поводом најаве смањивања суфинасирања железничког превоза, и потпуног укидања суфинасирања 2018. године.
Укидање пруге у Србији је увек остављало тоталну пустош у регијама кроз које је воз пролазио.
Готово све развијене земље Европе суфинасирају из буџета локалне и регионалне железничке линије, и нигде се то не сматра губитком. Такве линије са јефтиним картама за превоз су остварење права на кретање милионима житеља мањих места, и кључ њиховог опстанка.
Већини становника мањих насеља у Србији је аутобуска карта прескупа. Многима потпуно онемогућава школовање, лечење, културне активности, снабдевање, трговање, запошљавање на мање плаћеним радним местима, каква је већина радних места у Србији. Чак и то слабије плаћено радно место, које немају у родном месту, спас је за многе породице, или оне који желе да их оснују! Демографски подаци у последњих 70 година показују да се број становника у мањим насељима са поузданим железничким превозом повећавао или у најгорем случају стагнирао. Губитак поуздане железничке везе, је резултовао падом броја становника, а укидање пруге је увек остављало тоталну пустош у регијама кроз које је воз пролазио. Захтев за чистим тржишним пословањем железница крајем 1960-тих је значио укидање многих железничких пруга.
опширније...
@Лука, укњижен плусићћћ.Luka Vuckovic":l1om3ta4 je napisao(la):
JohnnyLee":21gezb2u je napisao(la):то су им неке нове, типске. такве су, само сиве, ставили и на панчевачку пругу