Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

mvbg1":8jvlahwl je napisao(la):
Ljudi iz Cip-a se već mesecima "muvaju" duž pruge od Novog Beograda do Batajnice. Verujem da njihovo prisustvo ima veze sa izradom projekta. Vidjao sam ih takodje i severno od Stare Pazove.

To što se šetaju na delu po Novom Beogradu verovatno je zbog onog podvožnjaka koji treba da se igradi za Bulevar umtenosti. Sigurno nije za proširenje koloseka. Nisu oni čudaci kao neki ovde na forumu. :)


spatiotecte":8jvlahwl je napisao(la):
Mi cemo sigurno iz tog kineskog kredita uspeti da izvucemo dogradnju 2 koloseka od NBG do Stare Pazove koji ce se koristiti za tu novu "brzu prugu" sto ce fakticki znaciti da ova ostala 2 postojeca ce moci da se koriste za gradksu zeleznicu.
Na taj nacin se dobija kompletan zapadni koridor sa 4 koloseka na izlasku Beograda.

Dakle kineska brza pruga finansira i gradsku BG/Beovoz, imajte to na umu.

Izlaz iz Beograda je posle Batajnice, a ako će ranije da proširuju onda to mogu tek posle TPS "Zemun" ili stanice "Zemun polje". Sigurno ne po Novom Beogradu, to sam već objašnjavao.
 
Mair, vidjao sam ih duž cele trase do Batajnice. I vršili su merenja baš na samom koloseku.
 
Da to ti i kažem po Novom Beogradu za podvožnjak, a od Zemuna, pa dalje za proširenje koloseka.
 
A što se samog proširenja koloseka od Novog do Zemuna si potpuno u pravu. Ne znam kako bi izveli kopanje dodatnih tunelskih cevi ako znamo kako je gradjen sadašnji Bežanijski tunel.
 
TBM tehnologijom.

A 4 koloseka su neminovnost zbog gradske zeleznice a i ucrtana su u GUP 2021 od NBG do Batajnice tako da ne znam zasto sumnjate u dogradnju jos 2 koloseka nekada u buducnosti.
 
Кинески премијер Ли Кећанг најавио да ће градња пруге за велике брзине између Београда и Будимпеште почети до краја године, преноси Синхуа.
http://goo.gl/ZCfvfF

EDIT: vidim da je vec objavljeno, izvinjavam se na gusenju teme

:pob:

dakle ako ce dogradjivati jos 2 koloseka, a ova dva ostaju za gradsku zeleznicu, a vec se od ruskog kredita planira izgradnja 2. koloseka i remont deonice Stara Pazova - Novi Sad, znaci da cemo za par godina imati cetiri koloseka, od koji ce ovaj "smrtnicki" imati projektovanu brzinu od 120km/h!!

EDIT: ono sto mene najvise plasi je kapacitet zeleznica srbije da isprate tempo ovih dogadjaja, bar dok se sa istim ne desi nesto slicno jatu sa etihadom.
 
Ne znam dokle su radovi sa projektovanjem došli ali znam da su, duž trase u Karlovcima, rađena ispitivanja tla probnim bušotinama. Takođe su stanovnici Beške, čije se kuće i imanja nalaze na budućoj trasi, bili u Opštini na preliminarnim razgovorima u vezi eksproprijacije.
 
12246764_559093377572007_5629761000558744423_n.jpg
ссц, знам колико и ви :o
 
Evo malo svezih video zapisa... Prvi moj CAB Ride film iz Stadlera, Garnitura 413-019/020, deonica Resnik- Stepojevac, uz skroz realnu brzinu i zvucne efekte. Bice jos nastavka u skorije vreme :)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P2QTr_n4Yek[/youtube]
 
Hvala Gago!
Relana maksimalna brzina na ovoj deonici je 90km/h. A pojedinacno od pocetka snimka do stanice Bela Reka je vozeno 50 km/h zbog lagane voznje, kroz tunel Bela Reka 50km/h, od izlaza iz tunela do stajalista Barajevo centar 80 km/h, uz laganu voznju pred stajalistem Barajevo centar od 50km/h zbog odrona koji je tu bio. Od Stajalista Barajevo Centar do Velikog Borka je 90 km/h, takodje i od Velikog Borka do Leskovca Kolubarskog, i do kraja deonice na snimku, odnosno stanice Stepojevac je brzina 50km/h.
 
како је макс. брзина од 100 км/х тако близу а тако далеко на тој деоници
 
Meni cudno. Gde se denulo svih 21 novih vozova? Hocu da idem do Uzica, a ima samo jedna opcija i to u neko jako nezgodno doba, posebno pri povratku. Sta je sa ostalim Stadlerovim vozovima, jesu li svi u upotrebi?
 
Јел иде као IC или као онај други? На сајту има два поласка означена један као IC, а други Б.
 
Za Užice su na vozovima: 2123,2125,2141 i na ICS 513.
 
mvbg1":2nkdbebl je napisao(la):
Za Užice su na vozovima: 2123,2125,2141 i na ICS 513.

1. Ajmo ponovo, zakljucujem iz izrecenog da su 2123, 2125 i 2141 takodje novi Stadleri?
2. Jasno mi je da je ICS Stadler. Ali rekli ste mi da ICS staje na samo par stanica. Pa kako to pravi smisao kad ovi ostali imaju 3 puta vise stanica, a vreme putovanja sa ICS i 2123 skoro isto tj. malo vise od 4 sata?
3. Koja je razlika u stanici Uzice Teretna i Uzice? Sta je blize autobuskoj stanici?
4. Koliko Stadlera je trenutno u upotrebi u Srbiji?
 
1. да
2. ИЦС Златибор до Ужица стаје на 7 станица (Раковица, Лазаревац, Лајковац, Ваљево, Косјерић, Пожега и Ужице), путнички на 37. и разлика путовања је пола сата, тј. управо у тих 30 стајалишта где додатно стаје путнички. и не може мање, јер и један и други возе истом просечном брзином (око 50 км/х)
3. Ужице теретна је у Крчагову, Ужице је у граду, одмах поред аутобуске станице
4. без одговора, јер не знам ни ја, а нисам ни сигуран да су сви стигли

Somi303":3ci87c7x je napisao(la):
Јел иде као IC или као онај други? На сајту има два поласка означена један као IC, а други Б.

иде као 540/541 (ИЦ) и, мислим, као 2400/2401 (ПТ). 340/341 и 342/343 су за Будимпешту (Б), а 344/345 је за Беч (ИЦ)
 
Vrh