Vise na sledecem linku.НОВИ ВОЗОВИ, ШАНСА ДА ОЖИВЕ СВИ ДЕЛОВИ СРБИЈЕ
Posted on 16.55 by vozoljubitelji srbije
Велики број возова, који нам пристижу крајем ове и у току наредне године, су шанса да многим регионима омогућимо знатно бољу везу са светом. Чак и тамо где су пруге у доста лошем стању, а превоз аутобусима знатно бржи, потребно је омогућити бар по 2-3 пара возова дневно. Нарочито је важно омогућити директне возове ка главним центрима, Нишу, Новом Саду и Београду оним крајевима који те везе немају.
Имати рентабилне путничке железничке линије са брзинама испод 80km/h је малтене немогуће, а брзине 80km/h и више имамо само на неким пругама. Међутим, путничке железнице омогућују становницима мањих места да се лече, да студирају, превезу пијачну робу, тргују... Често је железница једино превозно средство до посла и назад које радници са малим платама могу да плате. Много малих насеља кроз које пролази пруга има скоро никакву или никакву аутобуску везу, а аутобуску линију ка таквим местима обично држи прескупи аутобуски монополиста. Укидањем путничких железница, многим младима је практично онемогућено да заврше средњу школу или чак студирају.
Karlo del Ponte":2aw66m1q je napisao(la):Имати рентабилне путничке железничке линије са брзинама испод 80km/h је малтене немогуће, а брзине 80km/h и више имамо само на неким пругама.
JohnnyLee":1kg5h3jj je napisao(la):нема потребе ту брже да саобраћа, кратка је то деоница
Овакав експеримент нас је већ прескупо коштао крајем 1960-тих и почетком 1970-тих. Последица је била пустош свуда где је пруга била укидана. Смањење трошкова на тај начин је створило вишеструко смањење прихода. А никако не стоји да воз није попуњен ако је спор. Много укиданих спорих возова је било пуно до последњег дана у саобраћају, пре свега зато што су многима представљали једину шансу да раде, да се школују, лече, продају и купе пијачну робу... Удружење љубитеља железнице је декларативно против укидања железничких линија, а минималних 3 пара возова дневно није 10, колико би требало када се ко зна кад пруга обнови.medjutim":p1vtwqss je napisao(la):Karlo, lepa je ideja imati železnicu za sve i svuda, ali mislim da je i za železnicu trenutno bolje da ima vozove samo tamo gde mogu da idu dobro popunjeni i tamo gde može da obezbedi poštovanje reda vožnje, nego da se garniture šalju tamo gde će voz imati par polazaka dnevno i posle pojačavanja - železnici je jeftinije da na nekim delovima pruge plati autobus da ide umesto voza, pogotovo što 711 nije baš štedljiv.
Са овим се слажем, али не у потпуности. Пракса је показала да нечистоћа, неугрејаност, кашњења неће сасвим отерати путнике.Malo je onih koji još uvek veruju Železnici bilo šta, a jedini način da se to promeni jesu bolja usluga i poštovanje reda vožnje. Tek kad železnica bude mogla da ispuni ono što obeća, kad prvo ne bude moralo da se pogađa šta u redu vožnje postoji a šta je samo napisano, biće putnika i tamo gde ih sad nema toliko.
Ако би путници били роботи или кромпири, онда та логика преседања постоји. У пракси, преседање у којима корисник може имати директан превоз (аутобуски или било који други) резултује губитком 60% до 80% путника железнице. Успешне примере преседања имамо једино тамо где су друмови потпуно загушени, а јавни превоз толико оптерећен да је једино пресецањем транспортних токова могуће извршити регулацију. Уствари постоји други пример, ако је тај превоз са преседањем једино што одређена сиромашна популација уопште може да плати. На правцима Београд - Крагујевац и Београд - Шабац нема тога!A kad se dođe do stanja da voz od Pančeva do Novog Sada kroz novi čvor stiže za 2 sata (što ne bi trebalo da bude problem po završetku Žeželjevog mosta), kad se na nekim linijama razbiju autobusi kao konkurencija (npr. Užice - Kraljevo), onda će moći da se pristupa i nekim logičnijim rešenjima, kao što je presedanje iz Šapca u Rumi, ili u Lapovu za Kragujevac.
Да бисмо могли имати смислено деловање у Браничевском округу и Северном Поморављу, потребни су нам чланови којих немамо.Drugo dodatno pitanje, posle poplava se pominjala mogućnost popravke pruge od Požarevca do Kostolca iz strateških razloga, zbog mogućnosti da se ugalj iz kostolačkog rudnika vozi u druge termoelektrane. Priča je zamrla čim su poplavljeni rudnici proradili, ali verovatno može da se ponovo pogura. To je ukupno manje od 10 kilometara pruge koje bi bilo zgodno i elektrifikovati, i sve linije do Požarevca produžiti do tamo.
treće, obzirom da se već radi pruga od Male Krsne do Velike Plane, zašto ne neki voz od Smedereva na jug, pošto trenutno samo jedan (teorijski) ide dalje od Male Krsne? uz eventualno sređivanje dela pruge kod Radinca, brzi voz bi od Smedereva do Velike Plane mogao da stigne za 40 minuta, a putnički za sat, i imalo bi rezona produžiti ga i dalje na jug.
Tanjug, 27 Oktobar 2015
Predstavnici ruskog "RŽD Internešnl" d.o.o. i srpskog preduzeća "Infrastruktura železnice Srbije" a.d. potpisali su danas u Moskvi Memorandum o strateškom partnerstvu.
Tim dokumentom definiše se način mogućeg daljeg učešća ruske kompanije u projektima vezanim za železnički saobraćaj i železničku infrastrukturu na teritoriji Srbije.
Kako je saopšteno iz tog ruskog preduzeća, ima se u vidu saradnja prilikom osnivanja dispečerskog centra za daljinsko upravljanje železničkim saobraćajem u Beogradu, daljeg razvoja srpske škole za saobraćajno projektovanje i izgradnju, za eventualno angažovanje "RŽD" Internešnl" u radovima na održavanju postojeće železničke infrastrukture Srbije.
Tu je, takođe, i saradnja za pružanje pomoći prilikom obuke srpskih stručnjaka železničke struke u specijalizovanim ruskim visokoobrazovnim ustanovama.
Od marta 2014. godine "RŽD Internešnl" realizuje Ugovor o izvođenju radova na izgradnji i rekonstrukciji objekata železničke infrastrukture u Srbiji.
Ugovor je bio zaključen u okviru sporazuma vlada Rusije i Srbije o odobrenju Srbiji državnog izvoznog kredita u iznosu od 800 miliona američkih dolara.
Ukupna vrednost ugovora je 941 milion američkih dolara.
Delegacije Srbije, koju predvodi predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić, započela je posetu Ruskoj Federaciji, u okviru koje su ruska i srpska strana održale niz poslovnih sastanaka, kada su potpisani sporazumi o saradnji dve zemlje, među kojima je i Memorandum o strateškom partnerstvu "RŽD Internešnl“ d.o.o. i "Infrastruktura železnice Srbije“ a.d.
Хвала на информацији, нисам знао да се стајалиште зове "Крњача мост". Хвала и на исправци, за једног инжењера је доста велика грешка да помеша појмове стајалиште и укрсница, а ја то нисам приметио и сада исправљам.mvbg1":2ux9pf1y je napisao(la):Karlo,kakva stanica Krnjača petlja??? I kakva crna ukrsnica? To službeno mesto će se zvati stajalište Krnjača most. Znači, nikakva ukrsnica jer ako pogledaš nema nikakvih kolosecnih veza između dva koloseka. A i priznaceš da je potreba za takvom ukrsnicom na ovom mestu totalno izlišna.
4) Колосечне везе и распоред перона у станици Крњача знатно отежавају могућност коришћења исте као крајње станице за одређене градске и приградске возове. Између Београда и Панчева Крњача представља тачку прелома токова путника. Уједно од Прокопа и Раковице ка Панчеву представља прву локацију где је физички могуће једноставно и јефтино изградити крајњу станицу градске железнице.
Стари колосек остаје, али су замењене све скретнице и сигнализација. Он ће вероватно бити подбијен, и замениће се неки од лошијих прагова. Тај колосек је прошао тек пола свог животног века.Igor":2ux9pf1y je napisao(la):Radi li se sta sa starim kolosekom?