Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Taj deo K10 ima odvojene, paralelne trase. Jedna trasa je Rakovica-Umčari-Mala Krsna-Plana a druga Resnik-Ralja-Mladenovac-S. Palanka-Plana. Od Plane do Niša su opet dva koloseka.
 
Izvinite sto pitam za licne potrebe, ali ne razumem listu rasporeda i mogucnost rezervacija za Stadlerov voz od Bgd. do Uzica.
Koji od ovih Rangova je Stadlerov voz? B? Ako nije na ovoj listi, gde da nadjem web site sa Stadlerovim rasporedom?
Kazete da je Bgd-Uzice pocela da bude redovna linija, a da li planiraju da je menjaju? Recimo, ovaj jedini site koji znam samo pokazuje raspored do 12. Decembra, ali ne i posle toga, vec kaze da nema vozova za trazenu realaciju.

http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direk ... 15/0000/sr

Dakle, koji su kodovi za Stadlerov voz, da li su rezervacije moguce i sta se desava posle 12. Dec.? Hvala!
 
Štedlerov na toj relaciji vozi putnički rang. Ima negde na forumu vest na kojim polascima je uveden.

Trenutni red vožnje važi do 12. 12. posle se pravi novi, mada često izmene i nisu ništa posebne. A on line rezervacije nikad nisam koristio tako da ne znam. Na putničkim vozovima i nije neophodna.

A na relaciji ka NS vozi putnički (skoro sve) i IC rang. Ne znam da li ima razlika između kompozicija koje voze jedan, a koji drugi rang.
 
"Ide do užica redovno dva meseca, jutarnji i večernji onaj u 19h, u medjuvremenu verovatno još i neki na tom potezu."

Hvala puno... Iako imam auto hocu da probam do uzica Stedlerom jednom... :)
 
Stedler ne moze zbog visine perona. Jel se radilo nesto po pitanju pravljenja bocnog privremenog perona misim da je neko pominjao.
 
Ne postoji IC do Užica. Postojao je do pre par godina, kao i do Kraljeva ali su sad to ukinuli.
Flirt ide na 2143, 2101 i 2141, ako nisu nešto menjali.
Pritom pratite vesti, radnici železničkih zavisnih društava za održavanje i pratnju putničkih vozova često znaju da nenajavljeno stupe u sabotažu (koja se zvanično naziva štrajk). Nova fora im je da blokiraju sve Flirtove koji se zateknu u depou. Napadaju obično radnim danima ujutru.
 
Koлико ја знам не, све купљене гарнитуре су исте.
 
Flirt ka Uzicu ide trenutno na vozovima: 2123,2125 i 2141 iz Beograda. Na vozu 2121 ide lokomotiva sa klasicnom garniturom(vagonima) a na 2101 ide RVR.
Sve garniture koje je Srbija kupila od proizvodjaca Stadler su identicne. :kafa:
 
Tek mi sada nista nije jasno.

Na ovom site-u em pise o teretnim vozovima, em da ne saobracaju do Uzica
http://www.zeleznicesrbije.com/active/s ... rbija.html

A ovde se ne zna koji je od ovih Stadler i da li je uopste neki od njih taj novi voz:
http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direk ... 15/0000/sr

Kazete da su garniture sve iste, a onda se spomene da su 2123,2125 i 2141 Stadlerovi, a imaju samo 2. klasu? Kako onda ti isti do Novog Sada imaju i 1. i 2. klasu?

U ostalom, kakva je razlika izmedju IC i putnickog voza?
 
Opet ponavljam,sve nove garniture su identicne. Sve garniture imaju po 12 sedista prvog razreda.
 
Staklena_Wool_nica":3do81z62 je napisao(la):
Tek mi sada nista nije jasno.

Na ovom site-u em pise o teretnim vozovima, em da ne saobracaju do Uzica
http://www.zeleznicesrbije.com/active/s ... rbija.html

A ovde se ne zna koji je od ovih Stadler i da li je uopste neki od njih taj novi voz:
http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direk ... 15/0000/sr

Kazete da su garniture sve iste, a onda se spomene da su 2123,2125 i 2141 Stadlerovi, a imaju samo 2. klasu? Kako onda ti isti do Novog Sada imaju i 1. i 2. klasu?

U ostalom, kakva je razlika izmedju IC i putnickog voza?

ИЦ стаје на мање станица, а путнички у свако место од Београда до Врбнице (тачно 59 станица и стајалишта). све гарнитуре су апсолутно исте, имају и 1. и 2. разред, разлика је једино што се за путнички воз не продају седишта 1. разреда
 
p181015172701.jpg
 
Ранжирна станица Макиш.

А ти не знааш..
Она свашта - нешто треба да се "модернизује",
само када.. то се не зна.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=i_fU5YlViN0[/youtube]
Assortment waggons downhill at Makis

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AE0Cgci_ldY[/youtube]
U Makišu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LnZagqImIqc[/youtube]
Pruga "Beograd Spoljna - Novi Beograd" , voznja voza u nocnoj smeni
 
Вожд":kfqg1m8e je napisao(la):
У ранжирној станици Макиш је забрањена употреба хемијског воза, због зоне санитарне заштите водовода. Интелектулни монопол малоумља је топлотно уништавање корова поставио као табу тему. Канадске и Швајцарске железнице користе искључиво топлотно уништавање корова, за остале не знам. Средином 1980-тих је Радионица за поправку кола из Лапова конструисала машину за топлотно уништавање корова (писала тадашња "Пруга" како је то 8 пута економичније од хемијског воза). Не знам зашто се тада одустало од тога.
 
A da fizicki to pocupaju glavonje iz gumenjare kako izgelda ta masina postoji li fotka
 
Novi železnički most preko Tamiša pušten u rad


Saobraćaj se sada odvija preko novog mosta, takozvanim levim kolosekom, dok je stari most trenutno van funkcije zbog izgradnje prelaza preko Sibnice, malog potoka na trasi, kaže Goran Milićević, predstavnik odeljenja za odnose sa javnošću firme RŽD International, koja je izvođač radova na izgradnji novog mosta.
681727_zeleznicki-most-preko-tamisa-foto--rzd-international-1_f.jpg

Novi železnički most preko Tamiša



- Taj prelaz nije bilo moguće izgraditi dok novi most nije pušten u rad, jer se nalazi na starom koloseku, a svi radovi se izvode tako da se saobraćaj ne prekida - objašnjava Goran Milićević.



Most je testiran prelaskom opterećenog voza pri brzini i do 100 kilometara na čas.



- Projektni institut CIP je ispitao most na statičko opterećenje iz vagona hoper-dozatora, kompletno napunjenih šljunkom. Zatim su obavljena ispitivanja dinamičkim opterećenjem-kretanjem lokomotive brzinom od 10, 40, 80 i 100 km/č - ističe Milićević.



Novi železnički most preko Tamiša pušten je u rad 15. septembra. Kako su nam rekli u RŽD International, okasnilo se oko mesec dana zbog krađe.



- Ukradeno je 750 metara kablova u avgustu, pa smo morali da čekamo da se naprave novi, što je rezultiralo kašnjenjem - objašnjava Milićević.

IZVOR BLIC
 
Svega 100 km/h?

Na koliko je ono beše baždarena pruga, 160? Ok, kapiram da bi tu svakako voz krenuo da usporava, ali nije valjda da ni za probu nisu mogli da ga puste brže?
 
Vrh