tragac
Expert
Taj deo K10 ima odvojene, paralelne trase. Jedna trasa je Rakovica-Umčari-Mala Krsna-Plana a druga Resnik-Ralja-Mladenovac-S. Palanka-Plana. Od Plane do Niša su opet dva koloseka.
Staklena_Wool_nica":3s7absm2 je napisao(la):Hvala Momci.
Ali na ovom linku se ne spominje IC:
http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direk ... 15/0000/sr
Ima li ko site za IC raspored?
Staklena_Wool_nica":3do81z62 je napisao(la):Tek mi sada nista nije jasno.
Na ovom site-u em pise o teretnim vozovima, em da ne saobracaju do Uzica
http://www.zeleznicesrbije.com/active/s ... rbija.html
A ovde se ne zna koji je od ovih Stadler i da li je uopste neki od njih taj novi voz:
http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direk ... 15/0000/sr
Kazete da su garniture sve iste, a onda se spomene da su 2123,2125 i 2141 Stadlerovi, a imaju samo 2. klasu? Kako onda ti isti do Novog Sada imaju i 1. i 2. klasu?
U ostalom, kakva je razlika izmedju IC i putnickog voza?
У ранжирној станици Макиш је забрањена употреба хемијског воза, због зоне санитарне заштите водовода. Интелектулни монопол малоумља је топлотно уништавање корова поставио као табу тему. Канадске и Швајцарске железнице користе искључиво топлотно уништавање корова, за остале не знам. Средином 1980-тих је Радионица за поправку кола из Лапова конструисала машину за топлотно уништавање корова (писала тадашња "Пруга" како је то 8 пута економичније од хемијског воза). Не знам зашто се тада одустало од тога.Вожд":kfqg1m8e je napisao(la):