Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ето, знао само да је опет прекасна издаја Косова крива.
 
Ma planirali su oni samo nisu jos uvek izracunali koliko kesa cementa im treba da ubace umesto betona... https://www.mojnovisad.com/vesti/vl...kcija-tv-predajnika-iriski-venac-id39697.html
da al isto tako se prica i za neke druge znamenitosti u NS-u pa jos uvek nista,mozda i najbolje. Na mojoj temi cu pisem o tome za Petrovaradinsku tvrdjavu,nije ovde mesto za to (to isto trebalo svasta nesto reko neka hvala,bolje da propada samo nego da propada sa vama)
 
Ето, знао сам да је опет прекасна издаја Косова крива.

Притом, ово је највероватније дезинформација јер за објекте јавне намене у сфери транспорта неопходна је А лиценца коју само врсни инжењери са великим искуством могу да имају. У оној, нама доступној, главној свесци потписница је жена са звањем докторке и студирала је на Грађевинском Факултету на БУ.

И ову твитер гамад у посебан круг пакла.
 
Ето, знао сам да је опет прекасна издаја Косова крива.

Притом, ово је највероватније дезинформација јер за објекте јавне намене у сфери транспорта неопходна је А лиценца коју само врсни инжењери са великим искуством могу да имају. У оној, нама доступној, главној свесци потписница је жена са звањем докторке и студирала је на Грађевинском Факултету на БУ.

И ову твитер гамад у посебан круг пакла.

To je lik na FB prepisao ovaj članak. Najdebilnije mi je što svaki put kada ima tona materijala i dokaza da ovi odgovaraju, bez potrebe da se išta laže, masa obično naklonjena libtard opoziciji, krene da baljezga i izmišlja gluposti.

 
Gde mogu da se vide te slike džaka sa cementom?
Колико ми се чини, дотични је за камену вуну, мислио да су џакови цемента. Једино се камена вуна види да вири после пада надстрешнице, никаквих џакова нема.
 
To je lik na FB prepisao ovaj članak. Najdebilnije mi je što svaki put kada ima tona materijala i dokaza da ovi odgovaraju, bez potrebe da se išta laže, masa obično naklonjena libtard opoziciji, krene da baljezga i izmišlja gluposti.

И испод саме вести видео госта НОВЕ С који је валидан инжењер који је радио на том истом пројекту.

Остављам могућност да је реконструкција холе станице некаквом бирократском акробацијом изузета из пројекта целокупне реконструкције али опет, ради се о јавном објекту. Неки овде се сећају кад сам вам писао о мом случају на АНТ где су закупци одустајали од простора у дограђеном фингеру јер је законска процедура захтевала пројекат обичне унутрашње адаптације закупљених локала да буде урађен по процедури јавног објекта прве категорије од стране пројектантског лица са А лиценцом.

Тешко ми је да поверујем да су то овде успели да избегну, посебно што су са оном структуралном изменом у виду галерије и променом бруто површине ушли у законски оквир реконструкције а вероватно и доградње објекта, где су потребне све дозволе и адекватне лиценце пројектаната.
 
Ето, знао сам да је опет прекасна издаја Косова крива.

Притом, ово је највероватније дезинформација јер за објекте јавне намене у сфери транспорта неопходна је А лиценца коју само врсни инжењери са великим искуством могу да имају. У оној, нама доступној, главној свесци потписница је жена са звањем докторке и студирала је на Грађевинском Факултету на БУ.

И ову твитер гамад у посебан круг пакла.
Izvolite link za ovaj post pa ga demantujte

 
On je rekao ima delova objekta, to ne mora nužno biti deo oko nadstrešnice, jer to nije eksplicitno naveo.
 
И испод саме вести видео госта НОВЕ С који је валидан инжењер који је радио на том истом пројекту.

Остављам могућност да је реконструкција холе станице некаквом бирократском акробацијом изузета из пројекта целокупне реконструкције али опет, ради се о јавном објекту. Неки овде се сећају кад сам вам причао о мом случају на АНТ где су закупци одустајали од простора у дограђеном фингеру јер је законска процедура захтевала пројекат обичне унутрашње адаптације закупљених локала да буде урађен по процедури јавног објекта прве категорије од стране пројектантског лица са А лиценцом.

Тешко ми је да поверујем да су то овде успели да избегну, посебно што су са оном структуралном изменом у виду галерије и променом бруто површине ушли у законски оквир реконструкције а вероватно и доградње објекта, где су потребне све дозволе и адекватне лиценце пројектаната.


Ja ću te podsetiti da je čovek koji je sada na mestu klovna premijera, svojevremeno kao gradonačelnik NS, na raznorazne primedbe i pitanja oko izgradnje i izdavanja dozvola za upotrebu tržnog centra Promenada, ležerno odgovarao sa "pa vi ni ne znate koliko objekata nema ni građevinske ni upotrebne dozvole", pa je tu onda nabrajao neke policijske stanice itd. Toliko o štovanju zakonskih okvira i njihovog odnosa prema svemu.
 
Немам(о) увид у пројекат и не тврдим ништа са сигурношћу али из досадашње праксе и искуства пријатеља који су радили на сличним пројектима са истом кинеском фирмом, бар су папири и лиценце свих пројектаната били чисти. Буквално су их зато и ангажовали.

Ако се и то у међувремену срозало...
 
Poslednja izmena:
Evo jos jedna laz za interneta, twittera, instagrama

Зашто лаж? Читао сам главну свеску и потписана је са шифром 315, а не потребном 310.
 
cip-projekat-png.218138
....
 
По свему судећи јесте измишљотина или макар полустина пошто је и логично да је потписник целовитог пројекта реконструкције пруге са лиценцом 315 а потписник подпројекта реконструкције и доградње станице дипл. инж. арх. са лиценцом 300.

Из ове насловне стране пројекта делује да је све чисто.

По закону о планирањи и изградњи, обзиром да је у питању реконструкција и доградња, неопходна је и макар изјава лица са лиценцом 310 да је конструкција у добром стању а обзиром на класу објекта сигурно мора да постоји и некакав елаборат о конструкцији. Немам сад времена да проверавам то у правилнику за техничку документацију.

Страшно је што немамо јавно доступан пројекат већ само ову насловну страну па шпекулишемо. То је већ грубо кршење закона.
 
Poslednja izmena:
Ovo je jedini deo gde se može naći bilo šta što eventualno ima veze sa nadstrešnicom, osim naravno dela gde se opisuje izgradnja cele nove unutrašnje galerije. Pominje se ugradnja nove termoizolacije na krovu. Tekst koji se odnosi na sam objekat stanice se nalazi na stranama 618-621 sveske.

1730664368518.png
 
Vrh