Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Takodje... Mogu i 4. rekonstrukciju + nadogradnju da puknu,al ja se blizu te stanice pojaviti necu dok je ne sruse.
Nema potrebe rusiti zgradu iako bi vlast to najvise volela. Nova nastresnica moze da bude na stubovima mada sam ja licno toliko izgubio poverenje u ovu vlast da ni u sator koji su oni napravili ne bih usao. Moraju da odu sa vlasti i da se pregledaju svi objekti da bi se odstranile brljotine.
 
Nema potrebe rusiti zgradu iako bi vlast to najvise volela. Nova nastresnica moze da bude na stubovima mada sam ja licno toliko izgubio poverenje u ovu vlast da ni u sator koji su oni napravili ne bih usao. Moraju da odu sa vlasti i da se pregledaju svi objekti da bi se odstranile brljotine.
Da li negde postoji lista vecih infrastrukturnih objekata izgradjenim pod vlascu radikala?
 
Pa ne postoji sigurno spisak, pobogu. Postoje dokumenti o rekonstrukcijama i izgradnjama različitih projekata u određenom vremenskom periodu. Što se tiče celog ovog projekta, a i drugih, mene je sad iskreno strah da se vozim vozom ili da stanem ispod bilo kog objekta koji su oni radili, znajući koliko su ovde isfušarili i koliko su se na sva zvona hvalili. Nadam se da će se u ovom narodu napokon nešto probuditi, jer bi zbog ovakvih stvari vlast morala da padne.
 
Хилова опозиција ћути.
Бесмилени дан жалости.
Муслију је важно да прегура првих седам дана.
Ако буде било неких протеста, жртвоваће Јелену Танасковић. Поред тога шта она не зна ништа о животу, на функцији је тек после завшретака ''реконструкције''.
Сада ће оног с пушком у Пријепољу да лове као ''пантера'' у Шиду.
У уторак су САД избори.
 
Nema potrebe rusiti zgradu iako bi vlast to najvise volela. Nova nastresnica moze da bude na stubovima mada sam ja licno toliko izgubio poverenje u ovu vlast da ni u sator koji su oni napravili ne bih usao. Moraju da odu sa vlasti i da se pregledaju svi objekti da bi se odstranile brljotine.
Pitanje je šta se može učiniti da se stabilizuje krov.

Zgrada je moralno unakažena ovom brutalnom i apsurdnom pogibijom - nije eksplodirala podmetnuta bomba, nego je upravo zgrada pobila ljude - i treba u najmanju ruku izgraditi sasvim novo pročelje i hol, sa značajnom promenom izgleda i koncepcije (da uliva, pre svega, osećaj sigurnosti i stabilnosti, umesto da svedoči o razvoju i napretku određenog sistema gradnje).
 
Mozda postavljam glupo pitanje ali da li je obicaj u svetu posle slicnih nesreca urusavanja zgrade da se material uklanja sa lica mesta istog dana?
 
Pitanje je šta se može učiniti da se stabilizuje krov.

Zgrada je moralno unakažena ovom brutalnom i apsurdnom pogibijom - nije eksplodirala podmetnuta bomba, nego je upravo zgrada pobila ljude - i treba u najmanju ruku izgraditi sasvim novo pročelje i hol, sa značajnom promenom izgleda i koncepcije (da uliva, pre svega, osećaj sigurnosti i stabilnosti, umesto da svedoči o razvoju i napretku određenog sistema gradnje).
Mogu da stave nastresnicu na stubove a ostalo da vrate kako je bilo. Ali da niko ko je radio na rekonstrukciji i ko ima veze sa SNS-om ne radi na tome. Ako je sruse, srusice i secanje na 14 ljudi koji su tu poginuli zbog bahatosti i korupcije ove vlasti.
 
Ево, хапси удба-а испред железничке на савском тргу.

Ил ћемо тирјанину стати ногом за врат или ће нас тако арбитрарно убијати или хапсити кад и колико им се прохте. Толико је просто.
 
Posle ovoga, ja bih promenio lokaciju stanice, u Rumenačku, srušio stadion FKNS (zajedno sa FKV), umesto ove giljotine od stanice produžio bulevar (jer je ns ionako skup prekinutih putnih pravaca sa nakaradnim T raskrsnicama.
Ne znam kako iko može posle ovoga da koristi prigradske buseve u vozove sa ovog mesta.
 
Mogu da stave nastresnicu na stubove a ostalo da vrate kako je bilo. Ali da niko ko je radio na rekonstrukciji i ko ima veze sa SNS-om ne radi na tome. Ako je sruse, srusice i secanje na 14 ljudi koji su tu poginuli zbog bahatosti i korupcije ove vlasti.
Ako sam dobro razumeo postove prethodnih dana, ako bi se nadstersnica postavila na stubove, onda krov ne bi imao protivteg i ne bi bio stabilan.
 
Ako sam dobro razumeo postove prethodnih dana, ako bi se nadstersnica postavila na stubove, onda krov ne bi imao protivteg i ne bi bio stabilan.
Mislio sam stubovi + nosaci (sajle) kako je bilo i pre. Nastresnica pored ima samo stubove.

1730627828263.png

edit: I da se ne lazemo, nije zgrada ubila ljude nego korupcija, bahatost i bezobrazluk SNS-a!
 
Poslednja izmena:
Posle ovoga, ja bih promenio lokaciju stanice, u Rumenačku, srušio stadion FKNS (zajedno sa FKV), umesto ove giljotine od stanice produžio bulevar (jer je ns ionako skup prekinutih putnih pravaca sa nakaradnim T raskrsnicama.
Ne znam kako iko može posle ovoga da koristi prigradske buseve u vozove sa ovog mesta.
Како би био продужен булевар? Иза је гробље?

Станицу треба обновити, а испод те надстрешнице целом дужином направити достојно обележје, нпр. базен са именима свих страдалих, и главни хол претворити такође у спомен обележје.

На месту зграде/ дела станице где су полиција и Србија Карго направити нови главни хол са чекаоницом и новим потходником, такође, две благајне отворити и у ходнику испод сата код постојећег потходника, са мањом чекаоницом.
Почетно стајалиште аутобуса за Каћ, Будусаву, Ковиљ, Руменку, Кисач и Степановићево преместити на део окретнице где стају аутобуси за Ветерник, Футог и Бегеч.
 
Poslednja izmena:
Biće kako mora biti: zgrada će biti srušena kao nebezbedna; biće izgrađena nova od novog kineskog kredita. Radiće je firme bliske vlasti. Cena će biti izuzetno visoka. Radovi će trajati oko 8 godina. Za to vreme stanica će biti van funkcije, a veliki deo vremena neće ni voziti vozovi za Beograd.
 
Mislim da od totalnog rušenja i premeštanja celokupne stanice neće biti ništa. Eventualno izvršiće kompletnu zamenu krova iznad vestibila sa svim potrebnim ojačanjima i možda određenim prepravkama u odnosu na originalni projekat.
A sve u svetlu(mraku) ovoga što se desilo sada će naprasno raditi sve moguće i nemoguće provere da bi sebe koliko toliko predstavili kao nekoga kome je stvarno stalo do bezbednosti građana.
Kao što napisah naebaće neko najniži u lancu i toetako.
Stanicu će da otvore za rad onako kako je radila tokom rekonstrukcije glavnog pročelja. Jednostavno moraju. Njima u političkom smislu nikako ne odgovara ova sadašnja situacija da im železnička stanica drugog najvažnijeg grada u Srbiji ne radi.
I da. Stanica mora postati sama po sebi spomenik na sećanje prvo ove nesrećne dece, omladine i ljudi koji su život izgubili zbog nečije nemarnosti. A takođe i spomenik na one koji su svojom nemarnošću,nonšalancijom i u krajnjem slučaju krađom doveli do ovog tragičnog događaja i podsetnik za sve one buduće ljude koji će da se upuštaju u ovakve poslove od javnog značaja.
ZATVOR ZA SVE ODGOVORNE!!!
 
Molim gradjevince da objasne.
Kako u orojekt rekonstrukcije udje nesto novo? neki dodatak zgradi, u ovom slucaju unutrasnja galerija?
Je ki to bude na neciji predlog ili postoji lista zelja. Kako ide ta procedura?
Investitor daje projektni zadatak u kome traži da se doda galerija, i onda se to predvidi u toku projektovanja u okviru odgovarajućih sveski.
Projektant može samostalno vršiti izmene ako nisu u suprotnosti za Projektnim zadatkom ili može tražiti izmenu zadatka. Naravno, postoji i pitanje finansiranja izmena. U ovom slučaju to izgleda nije bio problem jer je projekat tipa "ključ u ruke", a Kineski izvođači nisu imali primedbe na dodatni obim radova.

Primera radi, ako arhitekta misli da će prostor vestibila biti bolje iskorišćen ako postoji galerija i galerija nije u suprotnosti sa normativnim aktima (projektni zadatak, planska dokumenta, prethodni nivo razrade, pravilnici, zakoni...), onda može istu da predvidi. U tom slučaju građevinac mora u okviru svog projekta da obradi tu galeriju. Možda je potrebno da se predvide i električne i mašinske instalacije, pa se i te sveske dalje razrađuju. Posao Glavnog projektanta je da svi projekti budu međusobno usklađeni.
 
To. Hvala bogu da nema sveta. I hvala mu što je njegova ruka doprla do lovaca na veštice, pokazavši prstom na odgovorne (koji do mesta nesreće nisu doleteli na metlama, nego su doveženi službenim automobilima).

Nemojmo samo pomešati odgovornost i krivicu. Ako kopilot napravi grešku on jeste kriv, ali pilot je odgovoran što ga kao nesavestan nadzorni organ nije ispravio. Analogno tome Vesić et al. su itekako odgovorni i da nisu krivi. Imaju astronomske plate upravo zahvaljujući koristoljubivim gnjidama kojim rukovode. U slučaju da ne budu snosili legalne posledice bio bi red da podnesu ostavke. Iako utehe nema, makar bi malo lakše podneli rane nanešene komunističko-naprednjačkim nadstrešnicama i lavinom državnih projekata neophodnih ili ne (deo klasične GŽS se nije obrušio ni posle bezmalo veka i po).

Pa zamisli samo sutra one našminkane babe Rakovicu i Pančevac sa par hiljada presedača sa metroa, BG voza i nacionalnih železnica, ako nisu detaljno pregledali konstrukciju pre izvođenja bilo kakvih radova. Da bude još gore ne mora biti ni stara, rekonstruisana niti nadzemna/imati nadstrešnicu da bi eskalator s stotinak ljudi pao ili se pustio sa velike visine (ekvivalent stampedu povremeno viđenom na prometnim stanicama u svetu).

Eto vidiš, ni Kurti im nije trebao da nas istraumiraju. Sad više nema povratka. Ukaljali su obraz za vijek i vijekova (ne samo ovi nego svi u nizu, to je lanac zabrinjavajućih faktora koji se vuče još od komunizma).

Ako išta drugo, u svoj boli nanešenoj bar bi vera u ispravan razvoj infrastrukture u uslovima serijskog ignorisanja nedostataka, nepravovremenog reagovanja, javnih tajni, donošenja (između ostalih i kozmetičkih) priotiteta u pogodno vreme (recimo uoči predizborne kampanje) mogla biti dovedena u pitanje. Ako ne, imaju brdo drugih razloga da se iskupe, pod uslovom da zadrže vlast do ekspa.

Posebno me zgražava pomisao da su članovi foruma Skyscrapercity godinama unazad objektivne kritike sa Beobuilda koristili da nas podrugljivo predstave kao dežurne negativiste koji la*rdaju u prazno, neprijatelje svake vlasti, kao leglo antisrpstva.

Treba se prisetiti svih onih otkazivanja kočnica (počev od Ade, pre nego što su naprednjaci došli na vlast), odvajanja zgloba, zaukavanja otkačenih prikolica u Nemanjinoj na autobuse u Kneza Miloša, silnih iberturaža, gaženja, naleta vozova, curenja opasnih materija, iskakanja, pa i prećutkivanja oko evakuacije. U natednom periodu se kontrolom medija ublažava problem, priča se vremenom zaboravlja i nastavlja se po starom do sledećeg "dela scevišnjeg". Niko kriv, niko odgovoran osim dece koja nose pištolje zato što im je gomila matorih nevinašaca to i dozvoljavala iz *ebenog dana u dan.

Sada vozila JGP imaju LED osvetljenje na vratima, međutim kamere iza zgloba je pojela nevaljala maca. Ili nije. Ako ih ni Kurti bar nedelju dana nije krišom prerušen skidao onda mora da je bila viša sila (koja je verovatno odgovorna za to što opasne materije idu preko Vuka a ne preko Vinče do dana današnjeg, al šta ja znam).

I koliko još dece mora biti zgaženo na oči baba i deda, koliko zlih vozača bačeno iza rešetaka, koliko još nemarnih funkcionera mora ostati na slobodi u besnim kolima da bi se išta u ovoj zemlji bez bombi i međunarodnih sankcija promenilo?

Ma ne, ovo nije bes biše uopšte, ovo je čist gnev. Ako Tužilaštvo kojim slučajem popusti pod pritiskom, nek ih rodbina nastradalih izvlači iz objekta kao američka policija korumpirane sudije:

Propadao je narod i kroz otvoren pod ruskih trolejbusa, pa eto dođe dan da i na Pravnom neko propadne. Gadi mi se taj mentalitet sedenja skrštenih ruku dok te tuđ ker ne ujede. I to je božje delo. Valjda će se jednom naučiti pameti, pogotovo kada zvaničan stav rukovodstva institucije čiji si i sam član umanjuje sopstvenu odgovornost na tvoju štetu.
 
Vidim da se dosta šerovalo ono moje objašnjenje moguceg razloga pada. Ja sam i dalje ubeđen da su te kotve prve popustile a da su razlog popuštanja radovi koji su oko njih izvođeni i oštećenje kotvi, nelogično mi je da je to korodiralo 60 godina i onda se baš raspalo 3 meseca nakon rekonstrukcije. Na osnovu slika koje sam naknadno gledao, one kocke koje sam pominjao u prethodnom postu se ne nalaze gde zatege ulaze u krov i verovatno nemaju veze sa nadstrešnicom. Zatege ulaze uz samu nazubljenu gredu na vencu i tu su uz gredu sidrene. Zatege su prednapregnute, u cevima se nalaze zice koje su presama nategnute i onda zaglavljene čaurom i klinom. Cela ta "glava" je posebno osetljivo mesto i tu je najverovatnije doslo do ostecenja.
 
Treba istaknuti da su izgradnjom brze pruge uspeli da dobiju par politickih poena jer za zemlju kao sto je Srbija to je ipak predstavljalo uspeh neki i ljudi su poceli da se vracaju zeleznici, ali sad su se sa ovim kiksom potpuno ukanalili i dugorocno uprljali ugled koji je Soko imao.
Neki ljudi ce se plasiti da ulaze u stanice, stoje ispod nadstresnica a ko bude nastavio da koristi, sigurno ce po automatizmu da digne glavu i pogleda ispod cega li to stoji...
 
Vrh