Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ko je novinarima rekao da se zatege kod nas kazu utege? I sta znaci utega btw?
 
Нико није дао оставку због рушења надстрешнице, а не да је неко у затвору али се зато хапсе људи који позивају народ да се пробуди и да реагује.
Zar je neko stvarno bio ubeđen da će bilo ko od njih dati ostavku?
Ja nisam.
 
Da li postoji zahtev investitora za izgradju unutrasnje galerije na stanici u NS?
Ja sam video samo stavku u poisu poslova.
 
Treba istaknuti da su izgradnjom brze pruge uspeli da dobiju par politickih poena jer za zemlju kao sto je Srbija to je ipak predstavljalo uspeh neki i ljudi su poceli da se vracaju zeleznici, ali sad su se sa ovim kiksom potpuno ukanalili i dugorocno uprljali ugled koji je Soko imao.
Neki ljudi ce se plasiti da ulaze u stanice, stoje ispod nadstresnica a ko bude nastavio da koristi, sigurno ce po automatizmu da digne glavu i pogleda ispod cega li to stoji...

A sve je počelo pre 2 godine sa nesrećom u Staničenju, kada imamo i prvu žrtvu.
A onda 2 "sudara" vozova kod Odžaka i Pančevačkog mosta, pa isklizavanje vozova u Istočnoj Srbiji gotovo svake nedelje gde je i par putničkih iskliznulo.
I sada ovo u Novom Sadu...

Zasigurno je dobar deo ljudi izgubilo poverenje u železnički sistem, pre se železnica izbegavala zbog sporosti, otkazivanja, a sada zbog direktne bezbednosti što ipak donosi i veću težinu.
 
1730640586039.png
 
Mogu da stave nastresnicu na stubove a ostalo da vrate kako je bilo. Ali da niko ko je radio na rekonstrukciji i ko ima veze sa SNS-om ne radi na tome. Ako je sruse, srusice i secanje na 14 ljudi koji su tu poginuli zbog bahatosti i korupcije ove vlasti.
To jeste,kolko god bi voleo da sruse i naprave obicnu kocku (vise mi nije stalo do necega da krasi Novi Sad) opet mora da stoji da podseca na to dokle su doveli svojim nemarom. U krajnjoj liniji,nek se ulazi kroz onaj hol kao dok se """"rekonstruisalo"""",to mi jos prihvatljivo.( Znam da nema preteranog smisla,al kazem vam,trenutno mi bezbednost bitnija,jer mi ni stubovi tu ne ulivaju nikakvu sigurnost)
 
Hmmm... pa da vidimo. Da je možda trebalo staviti nove zatege?

To je takođe bila odgovornost ovih bahatih imbecila. Zemlja nam je i dalje puna objekata veoma kompleksne strukture, koji su u svoje vreme bili svojevrsna avangarda i što više stare to im je potrebnija česta kontrola. Železnice su ovu stanicu i pogotovo nadstrešnicu, jednostavno morale detaljno kontrolisati barem jednom godišnje, i to nije mogao da kontroliše onaj troglodit što se pred kamerama cereka na metar od stratišta, nego je morao da kontroliše neko ko zna nešto o takvim objektima. I Gazelu su rekonstruisale neke lopurde, ali su te lopurde imale gram mozga i instinkta koji im je govorio da posao na takvom objektu prvo treba odraditi kako treba pa se tek onda ugraditi, i zato su cimali i Nikolu Hajdina u 90. godini i još kojekoga, da budu sigurni da neće nešto zabrljati. Šta će biti kada sledeća rekonstrukcija Gazele dođe na red, sa ovim ili nekim još gorim skakavcima na vlasti? Pančevac da ne pominjem.

Ali potpuno nevezano za to što ih je bolelo uvo da rade posao koji je od značaja za opštu bezbednost, nema trika da je korozija dokrajčila zatege eto baš par meseci nakon što su oni i njihovi nasmejani trogloditi okončali svoje višegodišnje vršljanje po toj stanici i nadstrešnici bez promila stručnog upliva. Imamo crno na belo da su i nadstrešnica i spoljni deo krova rađeni i da to nije bila samo kozmetika. Tako da em nisu proverili zatege, em su ih dokrajčili svojim stručnim zahvatima na konstrukciji koju niti razumeju niti ih je briga da razumeju.

Ne zameram ništa tebi, samo mi je tvoj post dao šlagvort. Ono cerekajuće govedo da proveri i zameni zatege, pa pre bi ih zamenio neki izrazito ekstreman pripadnik OVK.
 
Сад читам неке коментаре по интернету, наводно је пројекат радила особа са лиценцом за путеве (315) а не за конструкције (310). Да ли је то истина?
 
Један од разлога зашто су нам и ти ретки нови јавни објекти овако јадни, бедни и непримерено скромни је тај што нико ни помишља да то одржава током експлоатације па се већ у пројектном задатку предвиђа само оно најосновније у естетском и поготово конструктивном смислу. Зато је још у идејној фази немогуће постићи било шта лепо и јединствено, изван оквира јер ни конструктивцима не пада на памет да потпишу нешто што изискује повремену контролу и одржавање.

Корен проблема је општи немар за јавни интерес и комерцијализација свега. Укратко - приватизација буџета и државе.

И овај цели пројекат рекострукције пруге је у основи комерцијални посао кинеске банке и то је његова примарна сврха. Секундарна је профит ових наших узурпатора власти и то је то. Да је превоз путника неки фактор, прво не би било трогодишњег затвора пруге између два највећа града у држави.
 
To jeste,kolko god bi voleo da sruse i naprave obicnu kocku (vise mi nije stalo do necega da krasi Novi Sad) opet mora da stoji da podseca na to dokle su doveli svojim nemarom. U krajnjoj liniji,nek se ulazi kroz onaj hol kao dok se """"rekonstruisalo"""",to mi jos prihvatljivo.( Znam da nema preteranog smisla,al kazem vam,trenutno mi bezbednost bitnija,jer mi ni stubovi tu ne ulivaju nikakvu sigurnost)
SFRJ gradnja nije losa. Evo primer objekta podignutog pre 50 godina. Poslednji put je rekonsturisan od strane NATO-a 1999. u vreme kad je Vucic bio vlast. Dakle ovaj objekat stoji tako vec 25 godina i nije se srusio. Nije cak kamencic pao od tada. U cemu je fora? Pa SNS ga nije dirao!
1730655566827.png
 
SFRJ gradnja nije losa. Evo primer objekta podignutog pre 50 godina. Poslednji put je rekonsturisan od strane NATO-a 1999. u vreme kad je Vucic bio vlast. Dakle ovaj objekat stoji tako
vec 25 godina i nije se srusio. Nije cak kamencic pao od tada. U cemu je fora? Pa SNS ga nije dirao!
Pogledajte prilog 218522
Ja mnogo volim ovaj TV toranj na Iriskom,ja bi ga licno rekonstruisao i doterao da nisam odustao od gradjevinske i arhitektonske struke jos kada... Al samo nek ga ONI ne diraju,ja cu biti najsrecniji (nisu ni planirali svakako)
 
To jeste,kolko god bi voleo da sruse i naprave obicnu kocku (vise mi nije stalo do necega da krasi Novi Sad) opet mora da stoji da podseca na to dokle su doveli svojim nemarom. U krajnjoj liniji,nek se ulazi kroz onaj hol kao dok se """"rekonstruisalo"""",to mi jos prihvatljivo.( Znam da nema preteranog smisla,al kazem vam,trenutno mi bezbednost bitnija,jer mi ni stubovi tu ne ulivaju nikakvu sigurnost)


Može se izbeći cela zgrada, prosto izgradnjom prolaza i stepeništa na delu do autobuske stanice, postoji i spoljno stepenište na perone (koje su btw razjje*******ali i još ga nisu popravili), međutim nakaze sad nisu sigurne više u bilo šta što su tamo uradili, ne znaju da li će pasti limena sranja na peronima, stepeništa, bilo šta, napunili su gaće i ne smeju ni da priđu stanici.
 
To je takođe bila odgovornost ovih bahatih imbecila. Zemlja nam je i dalje puna objekata veoma kompleksne strukture, koji su u svoje vreme bili svojevrsna avangarda i što više stare to im je potrebnija česta kontrola. Železnice su ovu stanicu i pogotovo nadstrešnicu, jednostavno morale detaljno kontrolisati barem jednom godišnje, i to nije mogao da kontroliše onaj troglodit što se pred kamerama cereka na metar od stratišta, nego je morao da kontroliše neko ko zna nešto o takvim objektima. I Gazelu su rekonstruisale neke lopurde, ali su te lopurde imale gram mozga i instinkta koji im je govorio da posao na takvom objektu prvo treba odraditi kako treba pa se tek onda ugraditi, i zato su cimali i Nikolu Hajdina u 90. godini i još kojekoga, da budu sigurni da neće nešto zabrljati. Šta će biti kada sledeća rekonstrukcija Gazele dođe na red, sa ovim ili nekim još gorim skakavcima na vlasti? Pančevac da ne pominjem.

Ali potpuno nevezano za to što ih je bolelo uvo da rade posao koji je od značaja za opštu bezbednost, nema trika da je korozija dokrajčila zatege eto baš par meseci nakon što su oni i njihovi nasmejani trogloditi okončali svoje višegodišnje vršljanje po toj stanici i nadstrešnici bez promila stručnog upliva. Imamo crno na belo da su i nadstrešnica i spoljni deo krova rađeni i da to nije bila samo kozmetika. Tako da em nisu proverili zatege, em su ih dokrajčili svojim stručnim zahvatima na konstrukciji koju niti razumeju niti ih je briga da razumeju.

Ne zameram ništa tebi, samo mi je tvoj post dao šlagvort. Ono cerekajuće govedo da proveri i zameni zatege, pa pre bi ih zamenio neki izrazito ekstreman pripadnik OVK.
Ma, sve jasno. Neko već napisa, doduše, mislim Karlo, a to je tačno, da ako je negde bilo građevinskih inženjera koji se razumeju u čelik, onda je to na železnici. Ako ovakvu konstrukciju nisu imali u programu inspekcije i održavanja... da zatvaramo radnju.
 
Zakon o planiranju i izgradnji je u potpunosti prilagođen investitorima i privatnom kapitalu, stoga sve može.

Srećemo se u budućnosti koju je dotični pominjao, svaka čast i njemu i Vučiću, sve su sproveli kako treba.

1730657225441.png
 
Može se izbeći cela zgrada, prosto izgradnjom prolaza i stepeništa na delu do autobuske stanice, postoji i spoljno stepenište na perone (koje su btw razjje*******ali i još ga nisu popravili), međutim nakaze sad nisu sigurne više u bilo šta što su tamo uradili, ne znaju da li će pasti limena sranja na peronima, stepeništa, bilo šta, napunili su gaće i ne smeju ni da priđu stanici.
Radi taj spoljašnji prolaz, prošle nedelje sam išao njime.
 
Vrh